Co robić gdy dziecko zrobiło kupkę po podaniu nurofenu w czopku?

Dziewczyny, moja córcia gorączkuje. Miała 38,7. Zaczęłam podawać jej czopki jak zalecił lekarz. Na początku efferalgan i bez konkretnego efektu bo spadła do 38, 2 więc po konsultacji zmieniłam na nurofen 60 mg, także w czopku. Podałam o godz 20 a po 40 min córcia zrobiła kupkę. Nie wiem ile się tego czopka wchłonęło, czy mam kolejną dawkę Nurofenu dać wcześniej czy po 6 godzinach jak pisze na opakowaniu? Temperatura spadła do 38 więc jakaś ogromna nie jest. Może coś doradzcie? Macie w tym doświadczenie?

3 odpowiedzi na pytanie: Co robić gdy dziecko zrobiło kupkę po podaniu nurofenu w czopku?

vivian Dodane ponad rok temu,

ja bym poczekała z kolejna dawką

myślę, że czopek po takim czasie zdążył się rozpuścić…

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Możesz jej podać teraz coś z paracetamolem np ten efferalgan właśnie.

karinas Dodane ponad rok temu,

Dziewczyny, dziękuję za szybkie odpowiedzi. Czopek zadziałał jednak, temperatura spadła do 37,4 więc teraz czeka mnie nocne czuwanie i ewentualnie znów czopek jakby gorączka rosła.

Znasz odpowiedź na pytanie: Co robić gdy dziecko zrobiło kupkę po podaniu nurofenu w czopku??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecam
chusteczki pielegnacyjne z biedronki
polecam chusteczki do pupy z biedronki dada, są dobrze nawilżone, wiec po kupce ładnie czyszczą pupę, reszta chusteczek jakie wypróbowałam ( z niemieckimi włącznie) są suche !!!! ponadto te biedronkowe
Czytaj dalej
Zdrowie i uroda
Szukam natchnienia na fryzurę...
możliwości nieograniczone...włosy prawie do pasa i nie mam pojęcia co chcę na tej mojej pale mieć coś jeste teraz trendy?
Czytaj dalej