11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!

usuniete

12 odpowiedzi na pytanie: 11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!

tasior Dodane ponad rok temu,

Re: 11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!

Witaj! Nie martw się na pewno wszystko będzie ok. Rozumiem co czujesz bo ja zaczęłam właśnie 21 cykl starań! Głowa do góry – przyszła mamuniu- jeśli nie w tym cyklu to w następnym! PS nadzieja wcale nie jest matką głupich- bo gdyby nie ona to która znas by czekała i wierzyła tak długo!
Pozdrzwiam- Kasia

borowka Dodane ponad rok temu,

Re: 11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!

Pewnie, że trzymam!!! myślałam, ze to od jutra, ale jak tak to zaczynam juz od razu i bardzo ciepło myślę o Tobie
i wcale nie dawaj znać, ze @ przyszła tylko, ze nie i że ominie Cie przez dłuższy czas
i szybciutko proszę się uśmiechnąć i nastawiamy się na na 9 miesięcy czekania głowa do góry!!

ściakam mocno

borówka
[Zobacz stronę]

ania123 Dodane ponad rok temu,

Re: 11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!

zycze dwóch tłusciutkich krech!!!!!

asiucha Dodane ponad rok temu,

Re: 11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!

Kochana to i ja się dołączam z kciukami i przesyłam 1000 ciążowych fluidków !!!!!
Powodzenia 🙂

Asia

miyu Dodane ponad rok temu,

Re: 11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!

a ja Ci zyczę żebyś wróciła z niespodzianką w postaci fasolki 🙂
trzymam kciuki 🙂

Miyu i ….

ami7 Dodane ponad rok temu,

Re: 11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!

Dagamara!, trzymam kciuki wracaj w fasolką a nie @… bardzo Ci tego życzę….

ami7
[Zobacz stronę]

beatak Dodane ponad rok temu,

Re: 11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!

Życzę Ci dużo szczęścia. Mam nadzieję że zobaczysz wymarzone dwie kreseczki !!!

johanna Dodane ponad rok temu,

Re: 11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!

ja tez trzymam kciuki.i mam nadzieje,ze nastepna widomosc jaka napiszesz to bedzie – dwie kreski.

basiczek Dodane ponad rok temu,

Re: 11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!

Trzymam moooooocno kciuki

Basia+Filipek 4 latka+starania od lutego 04
[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: 11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!

kurcze….I krecha…….a dzis 14dpo, wiec juz nie ma szans na ciaże. Ale dziekuje za kciukasy!!!

Starania o Julke lub Piotrusia.[Zobacz stronę]

lotos Dodane ponad rok temu,

Re: 11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!

trzymam mocnooooooooooooooo kciukasyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ania
[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

14dpo…..I krecha

Dziekuje, ale rano mimo wysokiej temperaturki znowu zobaczyłam I kreche…coz czeka mnie teraz…@, choc i tak spozniona jak nigdy.Mam jednak cichą nadzieje, ze dopoki jej brak…test mogł jeszcze nie wyjsc….w co wątpie. Coz….dzis znowu wyruszam na 5 dni…i jak wroce to sie odezwe z czym jestem!!!

Starania o Julke lub Piotrusia.[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: 11dpo….trzymajcie teraz Wy za mnie!!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jedno- i dwulatki
Przeczytajcie koniecznie!!
http://kiosk.onet.pl/art.html?NA=1&ITEM=1175493&KAT=239 Agus i Kamilek (24.03.2003) [img]http://foto.onet.pl/upload/13/88/_294442_n.jpg[/img]
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Jade nad morze:))
co prawda tylko na sobote i niedziele,ale i tak sie ciesze,bo zapowiadaja ladna pogode.Wyjezdzamy dzis na noc o 20 i bedziemy na miejscu o 22.Mam nadzieje,ze Hubi da sie na
Czytaj dalej