15 dc – znowu euforyczny stan :)))

Wlasciwie to moje samopoczucie utrzymuje sie w wysokiej formie juz od ubieglego cyklu. Wakacje, mąż w domku, pogoda piękna, bardzo dużo wolnego czasu, nowy domeczek coraz bliżej – wszystko pięknie. tylko jednego mi do szczęścia potrzeba – wiadomo czego 🙂

A czekać będę jeszcze ok. 2 tygodnie – ale za to w jakim nastroju 🙂 kocham kocham kocham….

Gosia z Leszna

7 odpowiedzi na pytanie: 15 dc – znowu euforyczny stan :)))

  1. Re: 15 dc – znowu euforyczny stan 🙂

    Trzymaj tak dalej :o))

    Ela

    • Re: 15 dc – znowu euforyczny stan 🙂

      ihihihi, moze dzidzia wyczuje sten blogi stan i zapragnie tez sie z tego skorzystac??

      Gosia

      • Re: 15 dc – znowu euforyczny stan 🙂

        No to idziemy leb w leb prawie:) U mnie 18 dc tylko owu mi sie gdzies zgubila po tej laparo…. A moze wlasnie bedzie na dniach? Zobaczymy, ale nastroj tez super. W koncu wakacje i zaraza wypedzona

        Ninka
        [Zobacz stronę]

        • Re: 15 dc – znowu euforyczny stan 🙂

          To moze nam sie i razem uda?….. ale by bylo 🙂 szczesliwy test czeka spokojnie w apteczce na swoj czas 🙂

          Gosia z Leszna

          • Re: 15 dc – znowu euforyczny stan 🙂

            Fajnie, ze masz taki humorek i sprzedajsze nam go troche:)Jak zwykle trzymam kciuki!!!!!!!!!

            • Re: 15 dc – znowu euforyczny stan 🙂

              U mnie dalej zero owu:( No coz jade w gory. Wracam w niedziele. Do tej pory moze sie juz cos wyjasni? Do zobaczenia. Pa!

              Ninka
              [Zobacz stronę]

              • Re: 15 dc – znowu euforyczny stan 🙂

                U mnie dzisiaj też 15dc. Trzymam kciuki za nas obie

                [Zobacz stronę]

                Znasz odpowiedź na pytanie: 15 dc – znowu euforyczny stan :)))

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general