3 latka i Wszystko TYLKO do pampersa

Witajcie
Mam problem z moją Olką

w maju skończy 3 lata i za nic nie da się posadzić na nocnik/toaletę z nakładką/na trawkę/w majtki
Na nic – wszystko do pampersa

ubieram majtki – OK – ale jak przychodzi chęć na siku – wstrzymuje – siada na nocnik – siedzi z 15 minut i pyta “dlaczego nie leci”?
Widzę że jest spięta i wstrzymuje – potem zaczyna się denerwować – prosi o pampersa – ja mówię – spróbuj jeszcze – ona próbuje i NIC

płacze łzami – ściska tak kolana, kuli się – ani kapki nie puści – a sprawia jej to straszny ból – widzę jak cierpi –
zakładam pampersa – wychodzi i wraca z sikami szczęśliwa

Nie chcę jej skrzywdzić – ani w jedną ani w drugą stronę

tzn. zakładać jej pampersa – i nadal tkwić w miejscu
lub nie zakładać – i patrzeć jak cierpi – albo doprowadzić ją do jakiegoś rozstrojenia psychicznego – nie znam się na tym..

Chcę jej pomóc – a nie wiem jak

proszę Was o jakiekolwiek rady – może znacie jakiś sposób by zaczęło to funkcjonować normalnie – bez stresu dla niej i dla mnie

13 odpowiedzi na pytanie: 3 latka i Wszystko TYLKO do pampersa

  1. Zamieszczone przez AgnieszkaS
    Witajcie
    Mam problem z moją Olką

    w maju skończy 3 lata i za nic nie da się posadzić na nocnik/toaletę z nakładką/na trawkę/w majtki
    Na nic – wszystko do pampersa

    ubieram majtki – OK – ale jak przychodzi chęć na siku – wstrzymuje – siada na nocnik – siedzi z 15 minut i pyta “dlaczego nie leci”?
    Widzę że jest spięta i wstrzymuje – potem zaczyna się denerwować – prosi o pampersa – ja mówię – spróbuj jeszcze – ona próbuje i NIC

    płacze łzami – ściska tak kolana, kuli się – ani kapki nie puści – a sprawia jej to straszny ból – widzę jak cierpi –
    zakładam pampersa – wychodzi i wraca z sikami szczęśliwa

    Nie chcę jej skrzywdzić – ani w jedną ani w drugą stronę

    tzn. zakładać jej pampersa – i nadal tkwić w miejscu