3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

Przyszłe mamuśki z Trójmiasta
Właśnie dostałam cynk, że prywatna przychodnia Evimed w Gdyni robi kampanię promocyjną w najbliższą sobotę. W związku z tym, że otwierają szkołę rodzenia postanowili coś w końcu zrobić dla ciężarówek. Impreza zaczyna się w sobotę o 10.00 i można umówić się telefonicznie na bezpłatne usg 3D, będą jakieś gadżety i prezenty dla dzieciaczków a także będzie można porozmawiać z lekarzami i położnymi. Usg można nagrać zarówno na kasetę VHS jak i na płytkę CD.
Jeśli któraś z was jest zaineresowana to zadzwońcie i się umówcie 662-04-60 Gdynia ul. Świętojańska 141.
Pozdarwiam
A może przy okazji się spotkamy i poznamy osobiście.
Jakby coś to piszcie na priva.

11 odpowiedzi na pytanie: 3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Re: 3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

podczas ciąży chodziłam do tej przychodni, jak najbardziej polecam. szkoda że jak byłam jeszcze 2w1 nie było takiej akcji. przynajmniej załapię się na bezpłatną wizytę kontrolną (to dla studentek i licealistek)

pozdrawiamy
marchewkowa i kubuś(10.05.2005)

Dodane ponad rok temu,

Re: 3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

a czy jest mozliwośc zrobienia zwykłego usg i nagrania go na cd? bo w moim przypadku (7t5d ) to chyba usg 3D nie ma chyba sensu co? a może się mylę???….może warto???
prosze doradźcie bo z chęcia bym skorzystała

olcia i…

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Re: 3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

[Zobacz stronę] masz szczegóły. z tego wynika że można zwykłe też zrobić. Na pewno nagrywają na video (nie wiem jak z cd). Najlepiej jak zadzwonisz i się zapytasz. Skorzystać na pewno warto.

Kurcze, prawie równo rok temu sama szłam do evimedu żeby potwierdzic że mam Kubę w brzuchu… chlip… aż się wzruszyłam.

Dodane ponad rok temu,

Re: 3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

dzis z ciekawosci zadzwonię 🙂

olcia i…

katarzyna77 Dodane ponad rok temu,

Re: 3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

Poprostu wymiękam
Bibitko- bardzo dziekuję za taki cynk, szczerze mówiąc to nie chciało mi się wierzyć, że może to być prawda, ale zadzwoniłam i jestem umówiona na USG 3D za DARMO !!!!!!. Zawsze chciałam iść na takie USG, no ale brak kasy mi na to nie pozwolił.
Jeszcze raz baaardzo dziekuję za takie dobrewieści
Może faktycznie uda nam się poznać osobiście?
pozdrawiam
Kasia

bibitka Dodane ponad rok temu,

Re: 3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

Cieszę się, że mogłam tą informacją sprawić ci radość.
Ja też kiedyś bardzo chciałam zrobić sobie takie usg ale kasa i jakoś czasu brakowało. Mam za to nagraną córeczkę z 27 tyg. gdzie widać jej słodką buźkę i zadarty nosek i do tego nagrania chcę dograć sobotnie video. Moja dzidzia to już jest wielgaśna więc się po kawałku będzie w kadrach mieścić, ale zawsze warto skorzystać z takiej okazji i zrobić sobie taką pamiątkę. Mam nadzieję, że się spotkamy. Wstepnie z marchewką umówiłam sie że bedziemy tam przez 10.00 bo wtedy zaczyna się cała impreza. Co do szczegółów to na priva się odezwę lub można mnie złapać na gg 6005408.
Pozdrawiam
Małgosia

kasiaijulia Dodane ponad rok temu,

Re: 3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

Właśnie dzwoniłam sie zapisać i niestety już mają cały komplet, no trudno.

olinja Dodane ponad rok temu,

Re: 3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

Aż zapiszczałam z radosci tylko, że juz Jonek jest na świecie (ku mojemu i męża szczęsciu) :o))))))))
To naprawde super chwyt reklamowy fajnie, że cieżarówki maja możliwosc zrobić 3D to jest super.

bernard Dodane ponad rok temu,

Re: 3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

Ja też niestety juz sie nie załapałam ale wiecie co zapytałam sie ile takie USG 3D kosztuje normalnie i babka powiedziała ze 44 zł,az trzy razy sie upewniałam ze sie nie przesłyszałam, bo spodziewałam sie duuużo wiekszej sumy. Myslę że przy takiej cenie warto sobie nagrac taka pamiatke.pzdr
Ania i Zuza (11.11.2002) + Zosia? (22.01.2006)

bibitka Dodane ponad rok temu,

Re: 3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

Witaj,
Z tego co się dowiedziałam to będzie jeszcze jedna organizoan ataka “Biała sobota”. Trzeba się dowiadywać kiedy i obserować ich stronę [Zobacz stronę]
Pozdrawiam
Małgosia

bibitka Dodane ponad rok temu,

Re: 3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

Z tego co wiem będzie organizowana jeszcze jedna taka ‘Biała sobota”. Obserwować trzeba ich stronę [Zobacz stronę]
Pozdrawiam
Małgosia

Znasz odpowiedź na pytanie: 3D W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO!!!!

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
przeciw czemu szczepienie na 1 wizycie?
Wczoraj byliśmy na szczepieniu z MArcelkiem. Właśnie oglądam książeczkę i widzę, że był szczepiony na: WZW typu B, błonica, tężec, krztusiec, HIB i polio. I to polio mnie zastanawia... Wiktorek
Czytaj dalej
Dla starających się
pytanie
dziewczyny mam pytanie odnosnie owulacji otoz wczoraj 15 dc wieczorem chyba mialam owulacje przynajmniej tak to czulam, sluz plodny byl, szyjka miekka i boląca, i bol jajnikow, ale dzis tempka nie
Czytaj dalej