40 dc i nic…….

wrrrrrr juz nie mogę!! 40 dzień cyklu a u mnie pustynia…..piersi nietkliwe,brzuch nie boli….. test wczoraj negatywny, a mi sie tylko w glowie kreci…i zjadłam wczoraj grochówke / najwieksze swiństwo jakie do tej pory znałam/
i wiecie co? smakowała mi !!!

11 odpowiedzi na pytanie: 40 dc i nic…….

nowinka Dodane ponad rok temu,

Re: 40 dc i nic….

hm… Niechce zapeszyc… Ale to ze nie masz tkliwych piersi nic nie znaczy…:) A to ze nie masz @…znaczy duzo 🙂 Trzymam kciuki…

(Oby Dobra ) Nowinka

mause Dodane ponad rok temu,

Re: 40 dc i nic….

Zgadzam się jak najbardziej z Nowinką :o))
Trzymam kciukaski

Ela

Dodane ponad rok temu,

Re: 40 dc i nic….

Oj żeby ta grochówa była dobrym znakiem 🙂 na fasolówkę 🙂

[Zobacz stronę]

olus Dodane ponad rok temu,

Re: 40 dc i nic….

trzymam kciuki oby ta grochowka byla twoja ulubiona zupa do konca zycia!!!!!!

kathrin78 Dodane ponad rok temu,

Re: 40 dc i nic….

Alutko, a który to u Ciebie dzień po owu? Pytam, bo mi przez myśl o dzidziusiu cykle się mocno rozregulowały (normalnie trwały 32-33 dni, przedostatni 50, ostatni 45, a ten chyba tak długi nie będzie, bo owu miałam 19 dc, faza leut. 13 to wychodzi iż ten będzie miał ok. 32-33 dni – i może w końcu wszystko wróci do normy dzięki Hormeel’owi )

[Zobacz stronę]

kiki25 Dodane ponad rok temu,

Re: 40 dc i nic….

No to super że nie ma @!!!! to najważniejszy objaw a resztą się nie przejmuj bo każda kobieta ma inne objawy:) a test to może jeszcze za wczęsnie i nic nie wykazał, może sobie zrobisz test z krwi on da już Ci pewność na 100%, trzymam kciuki aby fasolka już była pod Twoim serduszkiem!

Kasiek

alutka Dodane ponad rok temu,

Re: 40 dc i nic….

nie powiem ci bo… Nie wiem
nie staramy sie z męzem w sposób zdeklarowany, to bardziej moje pobozne życzenia i oczekiwanie na chwile nieuwagi
Prawde mowiac mój ukochany ślubny chce odlozyc starania za jakis rok-stałe / jak sie na forum przkonałam argumenty-praca, pieniązki…../
Ale ja tak juz na tym forum sie zadomowiłam, że także czekam na kolejna @
Dałas mi do myślenia-może to od tego zastanawiania wszystko mi sie poprzesuwalo/a mam tendencje do nieregularnych cykli. Możesz napisac czy leczylas sie z tego powodu i z jakim efektem?

kathrin78 Dodane ponad rok temu,

Re: 40 dc i nic….

Tak jak pisałam wcześniej wszystko było jak w zegarku – jednak od czasu gdy moje myśli zaczęły krążyć wokół dzidziusiów okres pojawił mi się 17 dni spóźniony, następny 12. Ten w końcu będzie normalnie – co mnie bardzo cieszy. Lekarz powiedził mi, iż to zapewne z tych ciągłych starań i jeżeli sytuacja się znowu powtórzy miałam się u niego pojawić. Jednak dowiedziałam się na innym forum o preparacie homeopatycznym Hormeel SN – produkowanym przez Heel (stosowany jest w zaburzeniach miesiączkowania, wspomagająco w leczeniu niepłodności u kobiet, reguluje czynności gruczołów dokrewnych). W sumie podchodziłam do tego sceptycznie, ale skoro to same ziółka i nie mają żadnych przeciwskazań oraz działań niepożądanych – więc spróbowałam i widzę, że działa

[Zobacz stronę]

alutka Dodane ponad rok temu,

Re: 40 dc i nic….

a powiedz, czy konsultowałas z jakims lekarzem jego stosowanie?
polecil Ci go lekarz czy dziewczyny na forum?

kathrin78 Dodane ponad rok temu,

Re: 40 dc i nic….

Dowiedzialam się o nim z innego forum – gdzie jednej z uczestniczek polecił go jej ginekolog. To jest preparat homeopatyczny i nie ma on żadnych przeciwskazań ani działań niepożądanych – aptekarz z apteki, gdzie go kupowałam, też się dobrze o nim wyrażał.

[Zobacz stronę]

maku Dodane ponad rok temu,

Re: 40 dc i nic….

sytuacja jak u mnie…teraz to juz 40-ktorys dzien. a dzieki czarom dziewczyn z forum, @ nadal nie ma :))

Znasz odpowiedź na pytanie: 40 dc i nic…….

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Jak długo prałyście rzeczy dzidzi w innym proszku
cześć, Mamusie, to znów ja, oczekująca z nowym pytaniem - Jak długo prałyście rzeczy dzidzi w innym proszku? Kiedy przeszłyście na "normalny" proszek i pranie rzeczy razem z Waszymi? Pozdrówko Monika i Basia
Czytaj dalej
Dla starających się
Stracona nadzieja
Muszę trochę ponudzić bo chyba zwarjuję. Wszystko pięknie się zapowiadało, badnia Ok, przytulanko, dni płodne, przytulanko, szło jak po maśle. Wydawało mi się,że tym razem to musi się udać, bo
Czytaj dalej