5,5mies-wzrost i waga

dziś byłam z małą na szczepieniu ma 5,5mies i waży 6580 nie wydaje wam sie że to trochę mało? aha a mierzy 66,5cm a wasze dzieci jak ważą i mierzą

4 odpowiedzi na pytanie: 5,5mies-wzrost i waga

  1. Re: 5,5mies-wzrost i waga

    no wiesz to zależy ile miała jak się urodziła- mój synek urodził się z wagą 3900 i 57cm wzrostu obecnie kupuję mu ubranka na 74cm i wcale nie są za duże a waga- no no jest co trzymać- właśnie skończył 5 m-cy i ma ponad 8 kg. Ale to facet to wiadomo że są więksi i bardziej ciężcy.

    • Re: 5,5mies-wzrost i waga

      No i chyba sie znowu spotykamy na tym samym problemie:))
      Moja ma 4.5 miesiaca i waży 5940. Powiedziano mi, że za mało i w nocy mam ja budzic na jedzenie dopoki nie przybierze na wadze.

      • Re: 5,5mies-wzrost i waga

        Moja Ala waży 8 kilo i mierzy ok.72 cm.
        Ale urodziła się duża- 4340 i długa na 60cm

        Ola & Ala

        • Re: 5,5mies-wzrost i waga

          ja ci moge powiedziec ile wazyla oliwia w 4 miesiacu. akurat 4 miesiac mam zapisany w “wielkiej ksiedze malenstwa”:))
          waga: 6,400 kg
          wzrost: ok.65 cm
          a oliwia zawsze wazyla i wazy ksiazkowo, wiec jak dla mnie to uwazam, ze troszke za malo wazy twoja coreczka. poradz sie moze lekarza.

          gosia & oliwia 9 miesiecy

          Znasz odpowiedź na pytanie: 5,5mies-wzrost i waga

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general