6-latki idą do szkoły…

Sejm uchwalił ustawę…

Super:(

2 odpowiedzi na pytanie: 6-latki idą do szkoły…

cait Dodane ponad rok temu,

Porażka, wstyd… A J. Kaczyński już się deklaruje, że po wyborach pisiory wrócą do władzy. Jak PO dalej będzie tak “sprawnie” pogrywało, to kto wie 🙁

anet Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nucha:Sejm uchwalił ustawę…[Zobacz stronę]

Super:(

dla mnie jest ok, Adrian jest 3,01.2004 i od wrzesnia planuje dac go do zerowki szkolnej i mam tylko nadzieje ze nie beda robic mi z tym problemow, zwlaszcza ze ustawa przeszla – dla mnie jest ok tylko ze wzgledu na fakt ze bede miec dzieci w jednym miejscu, bedzie mi latwiej, wygodniej, a gdyby sie okazalo ze syn nie radzi sobie to zostawie go w zerowce na drugi rok i tyle – zreszta on poszedl do przedszkola jako 2 latek i dal rade wiec i tu moze sobie tez da:)

Znasz odpowiedź na pytanie: 6-latki idą do szkoły…

Dodaj komentarz

Wiek przedszkolny
brak cierpliwość :-(
Witam! Zaglądałam na to forum przed laty jak byłam w ciąży ze strszym synkiem a Jaś już jutro skończy 5 latek a mały w maju 3 latka. Czas biegnie błyskawicznie!!!
Czytaj dalej
STRATA DZIECKA
poronilam
dzisiaj jest 5 tydzien i 5 dni (od ostatniej @) i nie wiem co mam robic poniewaz zaczelam juz krwawic moze od poczatku 34dc pozytywny test, 36 pozytwtny test i
Czytaj dalej