7 miesięcy i tylko mleko

Dziewczyny jestem załamana. Moja Kingunia ma 7 miesięcy co prawda jest wczesniakiem ale i tak mnie martwi jej zachowanie. Mianowicie : nie chce jest zupek zadnych i tych gotowych ze słoiczka i tych robionych przeze mnie. Jesli nie dostanie mleka ( bebilon 2 plus zageszcone kaszka ryzowa np malinowa) to bedzie sie tak darla dopoki jej nie dam. Zje czasem danonka malego ale nic poza tym nie jestem wstanie jej wcisnąc. Aha i jeszcze jeden bardzo niepokojący objaw według mnie : w ogole nie pije niczego zadnych soczków wody przegotowanej z glukozą niczego jeżeli tylko poczuje ze to nie jest mleko to od razu wypluwa. Nie raz probowalam ją oszukać że jak sie robi głodna to probowalam dac jej piciu ale nic z tego to co ona wyprawia to się w glowie nie mieści, potrafi się tak zanieść z placzu. czuje się bezsilna. Moja starsza cora jadna juz przeciery jak miala 4/ 5 miesiecy a ona nie. POMOCY !!! Myslicie ze powinna iść z tym do lekarza??

4 odpowiedzi na pytanie: 7 miesięcy i tylko mleko

  1. Myślę, że możesz to skonsultować z lekarzem. Może zleci jakieś badania krwi, ale jeżeli dziecko po za tym rozwija się normalnie to chyba nie powinnaś się niepokoić. Spróbuj może dać jej coś do rączki np :biszkpota, czy piętkę chlebka.

    • Co dziecko to inne przyzwyczajenia.
      Konrad nie jadł nic oprócz mleka do osmego miesiąca. Nie jadł żadnych kleików, kaszek, nie mówiąc o zupkach. Do tej pory jest oporny na nowości.
      Mieliśmy anemię lekką (wg lekarzy), zależało nam na tym ze by jadł. Figa, nie dało się.

      Spróbuj róznych zupek, może którąś zasmakuje?
      U nas zaskoczyły brokuły
      Tak jak dziewczyny radzą, daj coś do rączki. Chętniej zje.
      No i podstawowa zasada nie zmuszać.
      Nie przejmować az tak bardzo się, myślę, ze kiedys zacznie jesc i inne rzeczy. Cierpliwości

      • Chyba musisz próbować różnych różności. MOże do kaszki jakieś warzywko dodać zamiast kaszki malinowej. Moze jakoś zaskczy. Albo sa jakieś takiewidziałam gdzieś w sklepie kleiki z warzywami czy cuś takeigo. Misiowy ogródek si.e nazywa. JA osobiście nie stosowałąm ale jak kaszki łyka to może takie. NA początek jej z mlekiem zmieszać. No i jak sie niepokoisz to zrób morfologię. JAk wyniki bedą w porządku to nie masz się czym martwić!

        • Zgadzam się z dziewczynami, co dziecko, inne przyzwyczajenia. Najlepiej nie zmuszać, tylko próbować różnych różności.
          Moja Kalina do 8 miesiąca prawie wyłącznie na piersi. Do dziś nie je kaszek ani owocków, nie pije soków – dostaje natychmiast odruchu wymiotnego. Je tylko warzywa, mięso, żółtko. Kaszkę w niewielkich ilościach przemycam w obiadkach. Jest wybitnym niejadkiem. Musiałam długo próbować z różnymi warzywami, w końcu najlepiej wchodzi dynia i ziemniaki. Pije nadal baaardzo mało, pierś do woli i czasem łyżeczką wodę. Może spróbuj jej podać picie z czegoś innego niż butelka ze smoczkiem, może nowy pojemnik ją zainteresuje i zaakceptuje nowy smak. Takie maluchy można już próbować uczyć pić z bidonu, przez słomkę, z kubeczka treningowego.

          Znasz odpowiedź na pytanie: 7 miesięcy i tylko mleko

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general