A co o tym myślicie?

Trenerka piłki ręcznej Renata Juras 40 letnia wówczas i młody chłopiec 13 letni zakoc***ą się w sobie.
Minęło 3 lata, dzidziuś w drodze(chłopak ma 16 lat)
A tu zdjęcie ładnej pary:

A tutaj artykuł o ich historii:

Ja mam w sumie uczniów taki przedział wiekowy 13-16 lat.
Jedni są bardziej dojrzali, inni mnie. Wiadomo.
Jednak to mimo wszystko dzieci.

P.s> Wykropkowuje zakoc***ąc:)

30 odpowiedzi na pytanie: A co o tym myślicie?

chilli Dodane ponad rok temu,

jak ten dzieciak osiagnie pelnoletnosc to mama bedzie miec 61 lat a tatus 34 – dobrze licze?

13-to latek to dziecko przeciez :Boje się:

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Mi nie przeszkadza……jak wg prawa tylko to wygląda?
gdyby to był facet 40 a dziewczyna 13- to on by poszedł na bank za pedofilię siedzieć!:Niepewny:

kas Dodane ponad rok temu,

W sumie ich sprawa, ale sobie nie wyobrażam, w jaki sposób dziecko może być uważane przez dojrzałą kobietę za partnera do założenia rodziny. W drugą stronę też ciut dziwne mi się to zdaje. I jakoś mi się nie chce wierzyć w „żyli długo i szczęśliwie” ;).

telimena Dodane ponad rok temu,

Można by powiedzieć – a niech sie kochają skoro to taka wielka miłość…

Ale gdyby na miejscu tego chłopca był mój syn – uważałabym że należy ją sadzić za pedofilie.

Ona była dorosłą kobietą a on dzieckiem – no bo chyba nie uznamy 13 latka za dorosłego i świadomie podejmującego decyzje.

kantalupa Dodane ponad rok temu,

chcialabym nie miec zdania, ale niestety mam

chlopak jest w wieku sofomorow (10ta klasa) u mnie w szkole
mamy madre dzieciaki, dojrzale nad wiek, ale przy najlepiej rozwinietej wyobrazni zadnego z nich nie widze jako partnera do zycia dla czterdziestolatki

o czym oni rozmawiaja ze soba?
dla mnie to jest zdecydowanie zbyt duza roznica doswiadczenia

zapytalam sie szybko w duchu, czy inaczej myslalabym o zwiazki mlodej dziewczyny i dojrzalego faceta i… kurcze tak.
gdyby spotkali sie za kilka lat, on juz jako 20-latek, nie widze problemu, ale przeciez to jest jeszcze dziecko…

jestem zdziwiona, tak na powaznie, ale zycze im, zeby im sie udalo

laurencja Dodane ponad rok temu,

gdyby to byl moj syn pewnie poszlabym do sadu…..:Niepewny:
chyba zadna matka nie chce zeby jej dziecko samo jeszcze zupelnie niedojrzale zakladalo rodzine
ciekawa jestem jak zareagowalaby ta kobieta gdyby jej 14-letnia corka zwiazala sie z 40 latkiem i za chwile rodzila mu dziecko, a moze podobna historia juz ma miejsce:Hmmm…:
ciezki temat:Niepewny:

snoopy Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez laurencja:gdyby

przepraszam ze w tym wątku

ale Laurencja!!!!!!!! :Wow!::Wow!::Wow!::Wow!:
GRATULACJE serdeczne GRATULACJE!!!!

fajnie Cię widzieć, wpadnij na pogaduchy!

laurencja Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Snoopy.:przepraszam ze w tym wątku

ale Laurencja!!!!!!!! :Wow!::Wow!::Wow!::Wow!:
GRATULACJE serdeczne GRATULACJE!!!!

fajnie Cię widzieć, wpadnij na pogaduchy!

ach Ty szalona:D:D:D dziekuje, postaram sie wpasc, chociaz to niebezpieczne jest….jak trojkat bermudzki:Fiu fiu:

alice82 Dodane ponad rok temu,

dla mnie to jest jakieś chore
mogłaby być jego matką masakraaaaaaaa

Dodane ponad rok temu,

Jak dla mnie to jest chore między nimi jest 27 lat różnicy!!!!!!!!!Ona mogła być jego matką.
Moim zdaniem 16 latek to jest dziecko!
A 13 tym bardziej.

irena Dodane ponad rok temu,

Mialam podobna sytuacje w mojej rodzinie. Roznica taka,ze kedy „romans sie zaczal,moj kuzyn mial 16 lat. „poderwala” go kolezanka (40 pare lat) z pracy jego mamy (obie byly nauczycielkami w jednej szkole).Maz jej siedzial w Ameryce,a ona znudzona szukala przygod.Ciaglo sie to kilka miesiecy,zawroila mu tak w glowie,ze chcial przez nia z domu uciekac;(.Dlugo sie wypierala i ne dawala mu spokoju,ale odpuscila jak ciocia rzucila jej przed nos znaleziony przypadkiem list z opinia policyjnego grafologa.Mojemu kuzynowi szybko ta „milosc” wyleciala z glowy. Teraz jest zonaty ma trojke fajnych dzieci i zone 2 lata mlodsza od siebie. A w temacie… Zastanawiam sie jak dlugo jeszcze ten ich zwiazek potrwa.Chlopak jest mlodziutki,dopiero „raczkujacy” w dorosle zycie,a juz oczekuje dziecka.Zycie przewrotne jest i jeszcze nie raz zweryfikuje jego plany.W tym przypadku nie wierze w „I zyli dlugo i szczesliwie…” O kobiecie sie nie wypowiem,bo dla mnie nie jest to wyobrazalne jak mozna znalezc sobie partnera w wieku swojego dziecka. 13 lat …. dla mnie,jakby nie patrzec to pedofilia

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ulaluki:Trenerka piłki ręcznej Renata Juras 40 letnia wówczas i młody chłopiec 13 letni zakoc***ą się w sobie.
Minęło 3 lata, dzidziuś w drodze(chłopak ma 16 lat)
A tu zdjęcie ładnej pary:

A tutaj artykuł o ich historii:

Ja mam w sumie uczniów taki przedział wiekowy 13-16 lat.
Jedni są bardziej dojrzali, inni mnie. Wiadomo.
Jednak to mimo wszystko dzieci.

P.s> Wykropkowuje zakoc***ąc:)
Nie napisze wiele, bo z kom stukam- tylko tak w temacie: różnica wieku 28 lat i w tą stronę jakoś mniej razi, chociaż i tak dziwne:)

telimena Dodane ponad rok temu,

Mnie nie razi różnica wieku – każdemu wg potrzeb – są tacy co kręcą ich tylko dużo starsi lub dużo młodsi partnerzy.

Mnie razi związek dorosłej kobiety z dzieckiem.

taurus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez telimena:Mnie nie razi różnica wieku – każdemu wg potrzeb – są tacy co kręcą ich tylko dużo starsi lub dużo młodsi partnerzy.

Mnie razi związek dorosłej kobiety z dzieckiem.

o właśnie coś takiego mi chodziło po głowie, tylko nie wiedziałam jak to ubrać w słowa 🙂

bocian201 Dodane ponad rok temu,

Mnie podobnie nie razi różnica wieku ale związek dojrzałej kobiety z dzieckiem.
Bronię związku Łapickich a różnica 60 lat:Fiu fiu::Fiu fiu:oboje dorośli,nikomu krzywdy nie robią,nie zrobili , a jak i czy oni robią to w łóżku to ich sprawa.

alice82 Dodane ponad rok temu,

ja sobie nie wyobrazam mieć faceta starszego 28 lat a co dopiero taka różnica jak u Łapickich

goracakawa Dodane ponad rok temu,

To jest chore…

ciapa Dodane ponad rok temu,

Szkoda mi małolata, wydaje się zagubiony przy tej silnej dominujacej kobiecie

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gucia:(…)różnica wieku 28 lat 9(…)i w tą stronę jakoś mniej razi, chociaż i tak dziwne:)
ale zadne z panstwa na zdjeciu nie ma 16 lat przeciez…
Zamieszczone przez telimena:Mnie nie razi różnica wieku – każdemu wg potrzeb – są tacy co kręcą ich tylko dużo starsi lub dużo młodsi partnerzy.

Mnie razi związek dorosłej kobiety z dzieckiem.
i to jest sedno
ja bym jeszcze dopisala: zwiazek doroslej osoby z dzieckiem

ulaluki Dodane ponad rok temu,

Nie mogę znależć, ale gdzieś czytałam(mam nadzieję, że nic nie pokręcę), że w USA nauczycielki zostały ukarane więzieniem za romans z niepełnoletnim uczniem i to dosyć dużem wyrokiem.

13 latek to jest zdecydowanie dziecko, pomimo, że ciało może wskazywać na mężczyznę.
A tu jeszcze dziecko.
Jemu to się nie dziwię, ale tej kobiecie to już tak.

klucha Dodane ponad rok temu,

przecież to dzieciak

jakby miał z 20 lat nie przeszkadzałby mi to
ale 13 to dziecko jakby nie patrzeć i jakoś nie wyobrażam sobie że miałabym sie zakochać w 13stolatku

superbasiek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ulaluki:Trenerka piłki ręcznej Renata Juras 40 letnia wówczas i młody chłopiec 13 letni zakoc***ą się w sobie.
Minęło 3 lata, dzidziuś w drodze(chłopak ma 16 lat)
A tu zdjęcie ładnej pary:

A tutaj artykuł o ich historii:
[Zobacz stronę]

Ja mam w sumie uczniów taki przedział wiekowy 13-16 lat.
Jedni są bardziej dojrzali, inni mnie. Wiadomo.
Jednak to mimo wszystko dzieci.

P.s> Wykropkowuje zakoc***ąc:)

mój syn za dwa lata będzie miał 13 a ja (…) ale jeszcze nie 40, i jak sobie pomyślę, że jakaś 40latka mogłaby wtedy zawrócić mojemu synowi w głowie to włosy mi na plecach dęba stają…. jak dla mnie to pedofilia, bo co za różnica czy dorosły facet maa 13latkę, czy to dorosła kobieta obłapia 13latka…. dla mnie to pedofilia i już…

Pozdrówki 🙂

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kantalupa:ale zadne z panstwa na zdjeciu nie ma 16 lat przeciez…

i to jest sedno
ja bym jeszcze dopisala: zwiazek doroslej osoby z dzieckiem

Tak tak- dokładnie- jak człowiek osiągnie odpowiedni wiek- niech sobie robi co chce. Jednak mniej mnie razi związek młodej kobiety ze starszym partnerem- niż odwrotnie. W związkach z dużymi różnicami wieku – infantylność dziewczyny może być urocza- chłopaka niekoniecznie 😉

maduxia Dodane ponad rok temu,

jak reszta napiszę- nie chodzi o różnicę wieku

„zwiazek” z trzynastolatkiem to jest jakiś żart
jak sobie pomyślę, że moje starsze dziecko miałoby mieć za 5 lat czterdziestoletnią dziewczynę, to mi słabo

nieodpowiedzialna baba i tyle 🙁

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gucia:Nie napisze wiele, bo z kom stukam- tylko tak w temacie: różnica wieku 28 lat i w tą stronę jakoś mniej razi, chociaż i tak dziwne:)

mnie różnica wieku nie przeszkadza w żadną stronę 😉
ale dorosła, dojrzała kobieta i 13-letnie dziecko – szok

asik Dodane ponad rok temu,

Laurencja :Wow!::Wow!::Wow!:
gratulacje :Wow!::Wow!::Wow!:

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez maduxia:jak reszta napiszę- nie chodzi o różnicę wieku

„zwiazek” z trzynastolatkiem to jest jakiś żart
jak sobie pomyślę, że moje starsze dziecko miałoby mieć za 5 lat czterdziestoletnią dziewczynę, to mi słabo

nieodpowiedzialna baba i tyle 🙁

Podpiszę się.
Jak sobie pomyslę, że mój Jakub za 2 lata miałby do domu przyprowadzić babę w moim wieku…. i powiedzieć – mamo to moja dziewczyna, to pierwsze co bym zrobiła – to zgłosiła ją na policję za molestowanie nieletniego.

laurencja Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Asik.:Laurencja :Wow!::Wow!::Wow!:
gratulacje :Wow!::Wow!::Wow!:

dziekowac:)

agalu Dodane ponad rok temu,

ojej.
poza wszystkimi aspektami natury moralnej, o których juz wspomniałyście, wiec nie będę powtarzać, szkoda mi po prostu takiego normalnego, nastoletniego czasu tego chłopaka; wpadł od razu w dorosłe zycie, teraz dziecko w drodze… Nie chcę zadać pytania „jak dorosła kobieta moze zakochać sie w nastolatku”, bo jak widać – moze, ale od takiego uczucia do jego spełnienia daleka droga. Nie wiem co rodzice chłopaka na to, nie doczytałam? Ale brakuje mi tu po prostu zwykłej odpowiedzialności ze strony dorosłych, odpowiedzialności za dziecko…

lea Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kantalupa:

o czym oni rozmawiaja ze soba?
dla mnie to jest zdecydowanie zbyt duza roznica doswiadczenia

A to akurat umiem sobie wyobrazić; co więcej, czasami ktoś bardzo młody może być lepszym partnerem do rozmów (i wspólnie spędzanego czasu, zainteresowań) niż ten, który w metryce ma dużo lat, a w głowie jakby sporo mniej. Nie bywa tak? 😉 Albo odwrotnie: ktoś starszy jest mentalnie zdziecinniały po prostu… Znam kobietę, która związała się z kimś dużo młodszym (w czasie, kiedy on nie był pełnoletni), ale ona jest taką osobą, która chyba średnio wtedy pasowała do swoich rówieśników.
Ich związek przetrwał wieeeele lat zresztą.

Co do reszty – pełna zgoda. 13-latek to dziecko, niekoniecznie w aspekcie poziomu konwersacji i zainteresowań. Przede wszystkim podejmowania życiowych decyzji takiego kalibru.

Znasz odpowiedź na pytanie: A co o tym myślicie??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecam
Metoda Tomatisa- Bezpłatny Wykład i bezpłatne badanie uwagi słuchowej WWA
[B][CENTER][COLOR="Red"]Drodzy Rodzice Centrum Terapii PROMITIS oraz Centrum Audio-Psycho-Fonologii ESPACE zapraszają wszystkich Rodziców na BEZPŁATNY WYKŁAD DOTYCZĄCY METODY prof. Alfreda Tomatisa oraz na BEZPŁATNE BADANIE UWAGI I LATERALIZACJI SŁUCHOWEJ DZIECKA.[/COLOR][/CENTER][/B] Jeśli Wasze dziecko: * ma
Czytaj dalej
Polecam
Świetlica Dla dzieci
witam, słuchajcie drodzy rodzice, czy na Zaspie (dzielnica Gdańska) jest jakaś świetlica dla dzieci? Gdzie można zostawić dziecko i pójść np. na zakupy ? proszę o jakieś podpowiedzi ;) z
Czytaj dalej