A jednak ;-))))

No Kobietki Kochane!
Są 2 grube kreski
Dziekuję Wam bardzo za wsparcie, a teraz jade szybciutko do sióstr dzielic sie nowiną
Zycze Wam tak szybkiego zajścia jak ja! Alez jestem plodna
A oto dowod:

Kate
[Zobacz stronę]

45 odpowiedzi na pytanie: A jednak ;-))))

  1. Re: A jednak ;-))))

    bardzo się cieszę 🙂 gratulacje 🙂 wielkie

    [Zobacz stronę]

    • Re: A jednak ;-))))

      wielkie gratulacje :):):)

      • Re: A jednak ;-))))

        Gratuluję!!!!! :-))))))))))

        anias

        • Re: A jednak ;-))))

          Gratulacje !!! Ciesze sie razem z Toba ! 🙂

          • Re: A jednak ;-))))

            CUDOWNIE !!!! HURAAAAAAAA !!!!!!!!! Wielkie gratulacje i trzymaj się cieepło i dbaj o fasolkę….. Jak się cieszę….. bardzo Ci gratuluję…

            • Re: A jednak ;-))))

              Kurcze jedno z piękniejszych zdjęć, jakie widziałam!

              Super, gratulacje!

              Marysia zwana riibą

              • Re: A jednak ;-))))

                Cudne kreseczki 🙂

                Bravo Kate 🙂

                Baby – z wielkimi nadziejami (i Wasz wierny Ranking zarazem)

                • Re: A jednak ;-))))

                  GRATULACJE!!!!!!!! A może nakichasz na nas, to ta dziwna choroba objawiająca się dwiema krechami przejdzie dalej? 🙂

                  • Re: A jednak ;-))))

                    Juz Cie wpisalam i jeszcze raz gratuluje 🙂

                    Baby

                    • Re: A jednak ;-))))

                      jaka wspaniała wiadomość – oby było ich jak najwięcej! Strasznie Ci gratuluję i życzę dużo zdrówka dla Ciebie i Maleństwa. Pozdrawiam i przesyłam całuski!!!!!!!!!!! Hip Hip Hurrrrrrrrrraaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!

                      Magda

                      • Re: A jednak ;-))))

                        Gratulacje Mamusiu bardzo sie ciesze ze ci sie udało i bez problemu po tym co przeszłas jestes w ciązy gratulacje jeszce raz i powodzenia oby wszystko było w porząsiu chociaż nie musze tego pisac bo napewno bedzie i za 9 miechów bedziesz tuliła dzidzie jeju nie wyobrazasz sobie jak sie ciesze poniewaz bałam sie ze po tym co przeszłysmy (zdaje się ze obie miałysmy puste pęcherzyki) moga byc problemy w zajsciem w ciaze a tu taka niespodzianka
                        pozdrowionka
                        papa

                        Aga już nie lutówka

                        • Re: A jednak ;-))))

                          O rany super! Bardzo Ci zadroszczę (ale nie złośliwie). Trzymam kciuki żeby wszystko było o`k. Może jakaś rada dla innych?

                          • Re: A jednak ;-))))

                            Jak fajnie, ze dalas mi po raz drugi z zyciu zobaczyc te upagnione dwie krechy:::::)
                            Gratulacje,

                            Majka

                            • Re: A jednak ;-))))

                              zdjecie extra, jeszcze bardziej extra te kreseczki, gratulacje

                              Wera

                              • Re: A jednak ;-))))

                                Wiedziałam, że się udało!!!!!!! piękne kreseczki!!! super ogromniaste gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bardzo sie cieszę razem z Tobą!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrowienia dla przyszłej mamusi i fasoleczki!!!!!!

                                Kasiek

                                • Re: A jednak ;-))))

                                  Serdeczne gratulacje dla przyszłej Mamusi!!! Dbaj o siebie i fasoleczkę!!!

                                  IZA

                                  [Zobacz stronę]

                                  • Re: A jednak ;-))))

                                    Mowilam wracaj na oczekujace!!!!!!
                                    GRATULACJE!!!!!!!!! i nie wracaj z stamtad no chyba, ze bedziesz sie starac o siostrzyczke lub braciszka dla tej dzidzi:)

                                    • Re: A jednak ;-))))

                                      Gratulacje!!!
                                      Fajnie zobaczyć test z dwoma krechami, nawet nie własny

                                      Ewike
                                      [Zobacz stronę]

                                      • Re: A jednak ;-))))

                                        o matko !!!!! ale ci fajnie !!!!!!! 🙂
                                        to bylo za pierwszym razem?????
                                        gratulacje 🙂

                                        [Zobacz stronę]

                                        • Re: A jednak ;-))))

                                          kate27 Ty pisz teraz czy cos czulas? jakies objawy?
                                          itp czekaaaamy 🙂

                                          [Zobacz stronę]

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: A jednak ;-))))

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general