A Natan?

Co myślicie?

42 odpowiedzi na pytanie: A Natan?

  1. 5+
    dobrze myślimy
    b. dobrze

    albo nataniel

    • natan, nataniel dla mnie ładnie

      • Mi się nie podoba.

        • Mnie też się nie podoba.

          • mnie też się nie podoba, a jakie jeszcze masz propozycje?

            • też jestem na nie.

              • NIE PODOBA MI SIĘ ALE TO TWÓJ WYBÓR 🙂

                • My niestety tez na nie…
                  Moze macie inne typy?

                  • a mi tak
                    koleżanka ma synka o takim imieniu

                    • Zamieszczone przez Klucha
                      a mi tak
                      koleżanka ma synka o takim imieniu

                      Mnie też, bardziej Nataniel

                      • ..mnie też nie bardzo się podoba..

                        • Znam jednego Natana:) dla mnie ok

                          • Dziękuję za Wasze głosy.
                            Osobiscie wolałabym Igorka, ale sęk w tym, że trzeba iść z lubym na kompromis… No a Natan to jego pomysł.

                            Przyznam, że wcześniej nie słyszałam o takim imieniu.
                            Jednak jak na razie mnie nie przekonuje…

                            Cóż, będziemy negocjować dalej….

                            • Mi kiedyś podobało się to imię…jednak teraz po kilku latach…już mniej. Teraz wolę typowo polskie imiona…jak Piotr,Szymon,Krzysztof…. Ale każdy ma inny gust…

                              • mi się to imię kojarzy ze ZŁYM… Nie wiem dlaczego…

                                coś mi sie kołacze po głowie “Saga o ludziach lodu”…

                                • Zamieszczone przez katakus
                                  mi się to imię kojarzy ze ZŁYM… Nie wiem dlaczego…

                                  coś mi sie kołacze po głowie “Saga o ludziach lodu”…

                                  Mi się to kojarzy miło. Chyba Nataniel był pozytwnym bohaterem

                                  • Zamieszczone przez ulaluki
                                    Mi się to kojarzy miło. Chyba Nataniel był pozytwnym bohaterem

                                    Zdecydowanie 🙂
                                    Był głównym walczącym ze Złym 😉

                                    • Zamieszczone przez beamama
                                      Zdecydowanie 🙂
                                      Był głównym walczącym ze Złym 😉

                                      i nie wiem skąd mi to skojarzenie zostało

                                      • nataniel fajne

                                        • Moj Fabian mial byc Natanielem, ale tatus wynegocjowal swoje. Uznal ze Nataniel za dlugie…. wiec ustalilismy, ze jak bedzie drugichlopak to bedzie Nataniel wlasnie 😉 taki kompromis;)

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: A Natan?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general