Adam i Maja – dzieci k8, dla przypomnienia :)

Przypominam moje starszaki 🙂

Wakacje w cywilizacji…

… i na łonie natury 🙂

Bałtyku nie oddamy! 🙂

Choćby na plaży lądowało UFO :/

Choćby trzeba było zamieszkać w schronie…

… zawsze wróci pogoda 🙂

cd nastąpi 🙂

15 odpowiedzi na pytanie: Adam i Maja – dzieci k8, dla przypomnienia :)

kata Dodane ponad rok temu,

ale wyrosły 🙂
fajne dzieciaczki 🙂

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Znad Bałtyku uderzamy całą familią na pola Grunwaldu…

… gdzie dzielne rycerstwo walczy orężem…

… a piękne damy powabem i urokiem 🙂

Koniec wakacji jak zwykle u dziadków:

Można poodgrywać sceny z japońskich horrorów 🙂

i bonusowo – październik w ogrodzie botanicznym:

Pozdrawiamy!

chilli Dodane ponad rok temu,

wyściskaj ich ode mnie :Wow!:

asik Dodane ponad rok temu,

Fajne dzieciaki 🙂
Widać, że wakacje udane 🙂

lilavati Dodane ponad rok temu,

Chyba myslami Was ściągnęłam
Cudni Oni – wyrośli że ho ho , coraz bardziej do siebie podobni
I jacy zgodni:Fiu fiu:

kantalupa Dodane ponad rok temu,

fajni:) naprawde fajni:)

dora Dodane ponad rok temu,

Fantastyczne dzieciaki!

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Świetna ekipa:Hura!:

vieshack Dodane ponad rok temu,

jacy wielcy :Niepewny:

jaki facet z Adama! I jaka Maja ślicznotka 🙂
gdzie matka i ojciec? :Hyhy:

super fotki 🙂

teo Dodane ponad rok temu,

świetni są

wyrośli bardzo

ciekawe mieliście wakacje ….wszechstronne 🙂

biedroneczka Dodane ponad rok temu,

fajne dzieciaki – super foty 🙂

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szpilki:wyściskaj ich ode mnie :Wow!:

załatwione 🙂

k8-77 Dodane ponad rok temu,

dziękuję wszystkim 🙂

kroolik Dodane ponad rok temu,

Niesamowite jest to że Maję pamiętam taka tyci tyci, a teraz pannica o Adasiu nie wspomnę- mężczyzna że ho ho.
Fajnie że mogłam zobaczyć Twoje dzieciaki.

marzena2929 Dodane ponad rok temu,

Sympatyczne dzieciaczki.Fajnie tak powspominac lato,mhhhmmm rozmarzyłam się:)

Znasz odpowiedź na pytanie: Adam i Maja – dzieci k8, dla przypomnienia :)?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Leczenie niepłodności
Nadzieja-oczekiwanie i marzenia zwiniete w jedna paczke.
Witajcie Jestem tu juz od jakiegos czasu.Przeczytalam juz chyba wszystkie watki dotyczace ivf.Bo w ten wlasnie sposob staramy sie o dzidziusia. Tak po krotce o mnie . Jestesmy malzenstwem z 16 letnim
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
wpadki polskich teleturniejów
[URL]http://deser.pl/deser/1,83452,8559470,_Daje_slowo__i_zajecie_wymagajace_krzepy__,,ga,,3.html[/URL] padłam :Śmiech:
Czytaj dalej