Ale się zryczałam:-(((((((((((

Rany, właśnie obejrzałam “Tańcząc w ciemnościach”. Wieki tak nie ryczałam. Nie mogę aż dojść do siebie:(

Czy coś z Was kiedyś też wycisnęlo tyle łez? Mam na myśli filmy.

Nie, no ja całą noc ryczeć będę:((((

Dajcie jakieś tytuły, bo poryczałabym sobie też jutro. I pojutrze.
Doły mam lekkie.

Asia & PAA Kids Co.:

76 odpowiedzi na pytanie: Ale się zryczałam:-(((((((((((

nucha Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

A co to za film?? Z kim w roli głównej…? nie wiem czy to wstyd, ale nie słyszałam o tym filmie
A ja ryczałam na tych filmach (co prawda już starszawsze:))
List w butelce
City of Angels (kilkakrotnie oglądany i za każdym razem zryczany)
Gniew oceanu
Meet Joe Black
Aha, jeszcze był taki film z Julią Roberts o chłopaku chorym na białaczkę, ona była jego opiekunką, o na tym też ryczałam
Generalnie na chyba wszystkich filmach z wątkiem melodramatycznym 🙂

Jak coś sobie przypomnę to jeszcze napiszę:)

Ania i

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

prakrycznie lezka mi sie kreci na prawie kazdym melodramacie../tak mam od czasy pojawienia sie claudii/..wiec nie beda wymieniac tytulow…bo wszystko co z nieszczesliwa miloscia i dziecmi zwiazane..mnie wzrusza..;)

claudia..ur.29maja2003;)))

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

o tak..city of angels..moj ulubiony!!!!..polecam

claudia..ur.29maja2003;)))

Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

jest jeden taki film na ktorym ryczalam zanoszac sie……jak nigdy- “Zycie jest piekne”…..

Ni 3,5

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

Larsa von Triera? Z Bjork?
Cale “kobiece” kino von Triera jest takie do placzu z bezsilnosci, no, moze za wyjatkiem Dogville, bo przynajmniej na koncu bohaterka sie msci.
Jak masz wieeeeelka chec sie poryczec, zobacz jego “Breaking the Waves” (chyba w Pl pojawilo sie jakos Przelamujac Fale). Lzy murowane!

wasia Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

No, ja sie też na nim poryczałam.. Oglądając film zastanawiałam się, dlaczego mój szwagier tak się nim zachwycał-nie podobały mi sie piosenki ()z wyjątkiej jednej, tej na pociągu), nie podobał mi sie sposób w jaki film był nakręcony.. Ale oglądałam i jak zobaczyłam zakończenie to szczeka w dół i wielki płacz… Koncówka zmienia cały wymiar filmu…

A z innych do płakania: Miasto Aniołów z rewelacyjnym Nicholasem Cage’em… I Braveheart… I jeszcze nie wiem, ale jak sobie przypomnę to napiszę..

Asia i Ola (3 latka 7 m-cy)

wasia Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

O, La vita e bella jest boskie…

Asia i Ola (3 latka 7 m-cy)

joannar Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

To już nie pierwszej świeżości film. Wiedziałam że jest trydny i nie należący do tych łatwych lekkich i przyjemnych. Gra w nim Bjork. Sposób w jaki został nakręcony nadaje mu jeszcze więcej realności no i wogóle. Jest niesamowity. Co prawda w pewnym momencie przewijałam piosenki, ale jakie one słowa mają, szok.
Oczy mam dziś zapuchnięte.

Miasto Aniołów oczywiście parę razy widziałam. (zaliczone- czytaj zryczane)
Meet Joe Black (średnio)
Gniew oceanu nie znam.
A z Juią Roberts chyba też widziałam, ale nie kojaże za bardzo.

Asia & PAA Kids Co.:

joannar Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

No właśnie. To jest film o matce, która walczy o syna. Więcej nie powiem. Szok. Po prostu szok.
Ja też ryczę, szczególnie na reklamach społecznych.

Asia & PAA Kids Co.:

wasia Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

Larsa von Tiera bodajże.. Z Bjork w roli głównej i z Catherine Deneve (nie wiem jak sie to dokładnie pisze)..

Asia i Ola (3 latka 7 m-cy)

erica Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

ja ryczę nawet na reklamach:)) A bedąc w ciazy ryczałąm na Królewnie Śnieżce – animowanej:) a na reklamie MC Donaldsa tej z kobietami w ciąży aż się zanosiłąm od płączu:)

Dawcio 15.10.04

wasia Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

Płaczę na wielu filmach, łatwo się wzruszam i daję temu upust. Najbardziej lubię płakać w kinie bo nikt nie widzi:)
Uwierzycie, że płaczę nawet na “Królu Lwie”?

Do takich płaczliwych filmów zaliczam np “Joe Black’a,” “Przełamując fale”, filmy Kieślowskiego i wiele innych. Beksa ze mnie i tyle 🙂

Aga i Ania 3,5

chilli Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

ja rycze na Monsters Inc (potwory i spółka)

marcowe szpileczki

nucha Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

W odpowiedzi na:


Meet Joe Black (średnio)


średnio zryczany czy średnio się podobał?:)

Ania i

joannar Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

O tak. Godziny muszę obejrzeć:)
Dzięi za wszystkei tytuły:)

Asia & PAA Kids Co.:

joannar Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

Na tym też ryczałam, ale na “tańcząc….” zdecydowanie najbardziej.

Asia & PAA Kids Co.:

joannar Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

No to będę poszukiwać innych jego filmów. Dzięki:-)
A Bjork była po prostu niesamowita w tym filmie.

Asia & PAA Kids Co.:

joannar Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

Ja jak na początku oglądałam to też sobie powiedziałam, że jakiś dziwny ten film. Potem wiedziałam czemu. Sposób jego nakręcenia zrobił na mnieniesamowite wrażenie. Ja ryczałam od połowy.
Większość piosenek była niepotrzebna, ale każda słowa miała niesamowite. Mnie też najbardziej się ta na pociągu podobała:)
A z takim zakończeniem filmu to rzadko można się spotkać.
Ja do dziś jestem w szoku. Bardzo mnie ten film poruszył, szczególnie jako matkę.

Asia & PAA Kids Co.:

joannar Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

Dobra jesteś:)

Asia & PAA Kids Co.:

joannar Dodane ponad rok temu,

Re: Ale się zryczałam:-((((((((

Na królu lwie to mojemu małzowi sie zakręciła łezka:-)))

Muszę koniecznie ten przełamując fale zdobyć:-)

Asia & PAA Kids Co.:

Znasz odpowiedź na pytanie: Ale się zryczałam:-(((((((((((

Dodaj komentarz

Tematy, których nie znalazłam w forum
Tunezja-kto był?jakie wrażenia?
Wybieramy się w listopadzie na późne wakacje. Padło na Tunezję, bo istnieje spora szansa, że będzie jeszcze ciepło. Wylatujemy 9 listopada. Lecimy z Neckermannem. Hotel mamy w Hammamecie (wolałam jakieś
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Jak to jest z tymi ruchami???
A ja znów sie martwie... Powiedzcie kochane jak często czułyście ruchy maleństwa w okolicach 20 tc. jestem w pierwszej ciazy i Groszek tylko czasami sie "odzywa" Niby na USG wyszło
Czytaj dalej