alergia, czy co?

Chce mojego synka nauczyc pic mleczko modyfikowane, ale…. nie dosc ze on nie za bardzo chce, to…
robia mu sie takie malutkie krosteczki na buzce i cala buzka w okolicach ust jest w plamkach, wyglada to tak jakby byl poparzony.
Probowalam rozne mleczka (Enfamil, Symilac), ale reakcja jest taka sama. Co go uczula? Laktoza? Nie wiem, moze powinnam sprobowac mleczko bez laktozy, albo sojowe?
Podpowiedzcie.

4 odpowiedzi na pytanie: alergia, czy co?

  1. Re: alergia, czy co?

    A jakeigo uzywasz smoczka? Ostatnio slyszalam, ze kauczuk moze wywolac wlasnie taka reakcje i nalezy wtedy sprobowac ze smoczkiem silikonowym.
    Pozdrawiam,

    • Re: alergia, czy co?

      Uzywamy silikonowych smoczkow, wiec to chyba nie jest przyczyna. Wczesniej tez mial smoczki kauczukowe do ssania i bylo ok.

      Marta i

      • Re: alergia, czy co?

        A na Twoim mleku nie miał takich kłopotów? Stosowałaś jakąś dietę?
        Jeżeli na Twoim było ok. a teraz problemy są to na 100% nie jest to ani nietolerancja laktozy, ani skaza białkowa…. Ale co to może być nie wiem.
        Pozdrawiam- Bratek- Michałowa mama (01.04.2004)

        • Re: alergia, czy co?

          No wlasnie, pijac moje mleczko nic go nie uczulalo. Od poczatku pilam mleko i jadlam produkty mleczne.
          Co ciekawe, on na poczatku pil to mleczko i bylo ok. Co sie teraz dzieje, nie wiem, bede musiala spytac przy najblizszej okazji pediatre, co jest w tym mleku co go uczula.

          Marta i

          Znasz odpowiedź na pytanie: alergia, czy co?

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general