Alergiczne testy skórne

Jak wasze dzieciaczki przechodziły?
Czy słusznie sie obawiam?

14.02. Ulka przestała dostawać Zyrtec, na 1 marca umówiłam ją na testy? Czy nie za wcześnie?

12 odpowiedzi na pytanie: Alergiczne testy skórne

  1. Re: Alergiczne testy skórne

    moje blizniaki juz w wieku 4 lat mialy robione pierwsze testy skorne-przechodzily je dobrze,ale najpierw przygotowalam ich do tego w domu pokazalam jak to bedzie wygladalo,potem juz same bez problemow nadstawialy raczki.ja zyrtek musialam odstawic tydzien wczesniej przed testami i to juz wystarczy.


    paulina szymon lidia

    • Re: Alergiczne testy skórne

      My też na miesiąc przed odstawiliśmy zyrtec. A same testy przeszedł superowo. Czas, kiedy trzeba było siedzieć z rączkami wyciągniętymi przed siebie, upłynął nam na czytaniu książeczek.

      • Re: Alergiczne testy skórne

        Ulka jeszcze nie ma trzech lat, ale ostatnio alergia się nasiliła i chyba nie ma co czekać trzeba testy zrobić.
        Niestety dzisiaj chyba zaczęło ja brać jakieś przeziębienie, więc naszprycowałam ja wapnem i eurespalem – nie wiem czy przed testami można?
        Do lekarza zadzwonię dopierow w poniedziałek. najwyzej będe musiała przesunąć te testy… Ale wolę jej podac leki niż czekać na rozwój infekcji.

        • Re: Alergiczne testy skórne

          Dzięki za pomysła z ksiażeczkami 🙂

          • Re: Alergiczne testy skórne

            ja zyrtec odstawiłam miesiac przed testami u Zu, ale lekarze też zalecają dwa tygodnie to takie minimum.

            My w domku bawiłysmy się w testy skórne, Zu była lekarką ja pacjentką a potem wymiana

            z eurespalem uwazałabym ponieważ on jest nie tylko lekiem przeciwzapalnym ale takze antyhistaminowym, zadzwoń do lekarza i zapytaj się czy mozesz podawać przed testami skórnymi.

            Izka i 4 latka

            • Re: Alergiczne testy skórne

              my też czytałyśmy ksiażeczki w trakcie testów, zabralam nawet z domu ulubione ale okazało się że stanowisko do testów było wyposazone w niezlą biblioteczkę 🙂
              a po testach mała nagroda za odwage i cierpliwość, jakies gumiane zwierzatka (ulubione figurki Zu) za 5 zł 🙂

              Izka i 4 latka

              • Re: Alergiczne testy skórne

                wiesz tak sie zastanawiam nad eurespalem,bo on tez ma dzialanie alergiczne,dziecko do testow musi byc zdrowe.my w wieku 3 lat tez robilismy testy,ale niestety histamina nie chciala sie uaktywnic i testy wyszly nam falszywe-alergolog mimo iz histamina byla 0 na raczce zrobil testy skasowal kase a po 2 latach bedac u alergologa w warszawie dowiedzialalm sie, ze zostalismy oszukani.


                paulina szymon lidia

                • Re: Alergiczne testy skórne

                  Eurespalu 2 tyg.przed testami nie brać-tak kazała alergolog.
                  My dzisiaj bylismy na testach pokarmowych.Histamina piekna i nic poza tym.Adam w porządku ale Maja ma skaze białkową i tez nic nie wyszło. Skaza po podaniu np jogurtów przez dłuższy czas wychodzi więc dlaczego na testach nie?

                  Dorota

                  Adaś, Maja

                  • Re: Alergiczne testy skórne

                    bo skórne nie zawsze wychodzą, np. przez wiek pacjenta lub przez alergię nieatopową, czas reakcji alergenu, itd

                    zdarza się że największym alergikom nic nie wychodzi w testach skórnych, a ludzie którzy nie mają objawów alergicznych testy mają pozytywne.

                    Testy nie są 100% diagnostyką i potwierdzeniem że to na pewno alergia lub nie, mogą ukierunkowac lekarza.

                    Izka i 4 latka

                    • Re: Alergiczne testy skórne

                      wiesz z tymi testami to roznie bywa.moje blizniaki maja alergie paula od urodzenia nie tolerowala bialka krowiego ledwo ja uratowali,bo nie przybierala,strasznie ulewala,bylo z nia zle i testy do dzis dnia nie wychodza na nic!!!a jak zje troche nabialu to ja brzuch boli….szymon natomiast nie mial takich powaznych problemow co ona a testy ma fatalne obecnie jest odczulany.pewien alergolog powiedzial mi, ze nie zawsze odczynniki na skorze sie uaktywniaja mimo iz histamina wychodzi piekna,takie dzieci leczy sie objawowo i jest to trudne leczenie niz u dzieci,u ktorych testy wychodza.moja paula ma juz 8 lat i zaden test jej dzis do dnia dzisiejszego nie wyszedl,kladlismy jej plastry co do chemii na plecach i tu sie udalo wyszlo uczulenie na kobalt.takze moze i tobie pozostaje obserwacja i na podsawie jej leczenie jak tak robie od lat.powodzenia i duzo cierpliwosci.


                      paulina szymon lidia

                      • Re: Alergiczne testy skórne

                        A my na testy z Kuba idziemy 12.04 – zobaczymy jak to będzie


                        A & K & M

                        • Re: Alergiczne testy skórne

                          My nie byłyśmy.
                          Musiałam podać Zyrtec.

                          Znasz odpowiedź na pytanie: Alergiczne testy skórne

                          Dodaj komentarz

                          Mozarella w ciąży

                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                          Czytaj dalej →

                          Ile kosztuje żłobek?

                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                          Czytaj dalej →

                          Dziewczyny po cc – dreny

                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                          Czytaj dalej →

                          Meskie imie miedzynarodowe.

                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                          Czytaj dalej →

                          Wielotorbielowatość nerek

                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                          Czytaj dalej →

                          Ruchome kolano

                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                          Czytaj dalej →
                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                          Logo
                          Enable registration in settings - general