Alisa = wielkie szczęście

Alisa z hebrajskiego znaczy wielkie szczęście
jak Wam się podoba….

16 odpowiedzi na pytanie: Alisa = wielkie szczęście

  1. Zamieszczone przez moni_ka
    Alisa z hebrajskiego znaczy wielkie szczęście
    jak Wam się podoba….

    podoba sie 🙂

    • Zamieszczone przez moni_ka
      Alisa z hebrajskiego znaczy wielkie szczęście
      jak Wam się podoba….

      oglądałaś wczoraj You can dance??

      Nie w moim stylu ale ładne 🙂

      • Patrząc na mojego psa, który ma tak na imię…. no nie wiem

        Nawet nie wiedziałam, że jest takie ludzkie imię. Gdybym wiedziała, to pewnie zmieniłabym psu imię po zabraniu go z hodowli

        • Ładnie brzmi, ale nie w moim typie 🙂

          • brzmi ładnie, ale chyba nie na polskie warunki… a czy przypadkiem Alicja nie jest polskim odpowiednikiem?

            • myślę, że Alicja to odpowiednik do Twojego typu

              • Imię samo w sobie ładne….
                Obco brzmiące.
                Jeśli nazwisko masz również obcobrzmiące – to będzie ok.
                Ale jeśli nazwisko masz typowo polskie….
                to zestawienie:
                Alisa Michalska, Alisa Wąsik, Alisa Nowak, Alisa Grzyb, Alisa Koperczak itp itd
                będzie cienko wyglądało.

                Ja jestem za uniwersalnymi imionami dla dziewcząt – wszak nigdy nie wiemy jakie nazwisko będzie nosił jej przyszły mąż…moze zechcieć zostawić panienskie a moze nie zechciec.
                Tego nie wiemy – dlatego IMHO – imię wybrać lepiej ładne, typowo polskie pasujące do wszystkich nazwisk, żeby potem nie wyszdł jej koszmarek rodem: Alisa Chlupak na przykład 🙂

                • Mysle, ze bezpieczniej dac dziecku jakies bardziej polsko brzmiace imie bo pozniej moze dziwnie to imie brzmiec w zestawieniu z nowym nazwiskiem.

                  Spotkalam sie kiedys wlasnie z takim przypadkiem- Epifany Dzwonek;)

                  • Alisa ładnie, ale ja chyba wybrałabym Alicję…

                    • A mi się podoba Alisa, jakbym wiedziała wcześniej, że jest takie imię to może bym się zdecydowała bo bardzo podobało mi się Alicja ale Ala już nie

                      • Imię ładne, ale przychylę się do zdania koleżanek, że lepiej wybrać polski odpowiednik. Nie jestem zwolenniczką nadawania obcobrzmiących imion. Wszak nie o oryginalność tu chodzi, nasze dzieci muszą potem, z tym naszym wyborem borykac się przez całe życie.

                        • Ładne.I uważam że to bez sensu myśleć o jej przyszłym nazwisku:( Totalna głupota. To Ty jesteś rodzicem i to Ty masz wybrać. Na pewno dużo lepiej będzie brzmiało do każdego nazwiska niż na przykład Ludwika itp.

                          • Nie bardzo.. takie… dziwne

                            • A mi sie Alisa bardzo podoba. I tez uwazam, ze nie mozna kalkulowac z jakim przyszlym nazwiskiem corki bedzie to imie dobrze brzmiec.

                              • Alisa ale w polskim wydAniu- Alicja -jak najbardziej TAK! 🙂

                                • podoba mi sie Alisa… Ale podoba mi sie tez Elisa

                                  Znasz odpowiedź na pytanie: Alisa = wielkie szczęście

                                  Dodaj komentarz

                                  Mozarella w ciąży

                                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                  Czytaj dalej →

                                  Ile kosztuje żłobek?

                                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                  Czytaj dalej →

                                  Dziewczyny po cc – dreny

                                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                  Czytaj dalej →

                                  Meskie imie miedzynarodowe.

                                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                  Czytaj dalej →

                                  Wielotorbielowatość nerek

                                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                  Czytaj dalej →

                                  Ruchome kolano

                                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                  Czytaj dalej →
                                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                  Logo
                                  Enable registration in settings - general