Amoksiklav może powodować takie zachowanie????

Na szczeście juz mineły te straszne objawy, więc prawie spokojnie moge napisać. Pare dni temu mała dostała antybiotyk amoksiklav, w zwiazku z powiekszonym węzłem chłonnym i zapaleniem gardła. Już w nocy zaczęło sie. Mała ok 1 budziła sie, a właściwie na pół spała – z wielkim płaczem. Pokazywała, że bolą ją nóżki, prężyła sie drapała. Miala małe krostki ale to moze mieć te ż zwiazek z alergią na mleko. w każdym razie, nie mogłam jej uspokoić przez dobra godzinę. Dostawałam obłedu prwaie, bo czułam sie bardzo bezsilna, nie potrefiłam jej pomóc. A ona plakała i płakała. Po godz. szlochając usypiała a ja już do rana prawie siedziałam i patrzyłam na Nią. Tak było przez 4 dni. w dzień spokój w nocy sajgon. przerwałam podawanie antybiotyku po 4 dniu, nie powinnam moze, ale zrobiłam to. Objawy minęły i odpukać mam nadzieje, ze nie wrócą.
Ale zastanawia mnie bardzo, czy mógł to spowodowac ten anttybuiotyk??? dzis jadę zrobic małej wyniki podstawowe i chyba zrobie Jej antybiogram. Czy to bardzo drogie?????
Ok. Pozdrawiam.

Ania mama NATALKI (03.07.2002)

8 odpowiedzi na pytanie: Amoksiklav może powodować takie zachowanie????

fame Dodane ponad rok temu,

Re: Amoksiklav może powodować takie zachowanie????

może mała jest uczulona na ten antybiotyk, w takim wypadku lekarz powinnien przepisać inny. My także podawaliśmy Krzysiowi amoksiklaw ale żadnych takich objawów nie było

fame i Krzysio

Dodane ponad rok temu,

Aniu!

przy uczuleniu na mleko – często mogą boleć nóżki, bo – jak uświadomił mnie pediatra – przy skazie białkowej tworzą się zakwasy! Tak więc ten ból nóżek – to nic innego jak objaw alergii

Kaśka z Natusią (2 lata + 1 miesiąc 🙂

ewa250 Dodane ponad rok temu,

Re: Aniu!

nie wiedzialam….

Ewa i Jaś – 9 miesięcy!

stachurka Dodane ponad rok temu,

Re: Amoksiklav może powodować takie zachowanie????

Hej! Kiedyś mojemu Filipkowi też lekarz przepisał amoksiklav.Po dobie brania antybiotyku Filipkowi spychły strasznie dziąsła i nie mógł absolutnie nic wziąć do buzi bo bardzo go bolało. Wydaje mi się,że z tym amoksiklavem jest coś nie tak.
Pozdrawiam: Ela I Filipek (01.09.2001)

Dodane ponad rok temu,

Re: Aniu!

ja też do niedawna nie miałam pojęcia 🙁 ostatnio wyszła Nati skaza, całą noc płakała, że ją nóżki bolą, bardzo się wystraszyłam. A tu tak “banalna” przyczyna!

Kaśka z Natusią (2 lata + 1 miesiąc 🙂

ewa250 Dodane ponad rok temu,

Re: Aniu!

moj Janek tez ma skaze… moze dlatego tak w nocy porykuje ze go nozki bola…. tylko 10-cio miesieczniak mi o tym nie powie :((

Ewa i Jaś – 9 miesięcy!

teo Dodane ponad rok temu,

kasiu – dziekuje za inform….

kasiu:-)
dzieki za tą wiadomosc – to mi wyjasnia nocny płacz kuby i mówienie ze go nóżki bola – nie miała pojęcia ze to moze byc od tej jego cholernej alergii….
a ja myslałam ze to ból wzrostowe….

dziękujemy 🙂

ILONA I KUBEK(21.02.02)

Dodane ponad rok temu,

Re: kasiu – dziekuje za inform….

:-)))) szkoda że takich informacji nie ma w poradnikach

Kaśka z Natusią (2 lata + 1 miesiąc 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: Amoksiklav może powodować takie zachowanie????

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Mocno wierci się w nocy!!!
Majka niemiłosiernie wierci się w nocy i przy zasypianiu - tak od tygodnia. Kręci się z plecków na brzuszek, podnosi do raczkowania, chodzi jak pijana... Własnie przygotowuję się do oduczania
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
gdzie wybór butów dziecięcych w Trójmieście
Nie mam zbyt wiele czasu, aby szukać...więc może wiecie gdzie szukać sandałków dziecięcych w Trójmieście... Magda i Pawełek ur. 29.11.2002 [img]/upload/49/10/_250674_n.jpg[/img]
Czytaj dalej