Avent i nie tylko!

Witam mamuski.
Zamierzam uzywac butelek Avent. Chcemy kupic jeszcze podgrzewacz ale czy do zwyklych podgrzewaczy pasuja butelki Avent, czy musi i podgrzewacz tez byc z Aventu????A czy w podrzewaczach idzie tez podgrzewac sloiczki (czy w kazdym).
I jeszcze jedno sa takie termosiki steropianowe czy do uniwersalnego bedzie pasowac wlasnie ta butelka z Aventu???

Wielkie dzieki za kazde info

Anna i synek
termin:6.01.2003

10 odpowiedzi na pytanie: Avent i nie tylko!

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: Avent i nie tylko!

wchodzi jesli jest to tradycyjna butelka i w prawie kazdym podgrzewaczu jest funkcja podgrzewania sloikow (ja mam canpola)…co do termosow…tradycyjna bytelka wejdzie do kazdego

ASIA MAMA 11 MIESIECZNEJ EWUNI

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: Avent i nie tylko!

te małe butelki 125 ml wejdą do zwykłego podgrzewacza ale te 260 ml sa grube i wchodzą już do niewielu….

Pozdrowienia
smoki i podejrzanie grzeczny Dawidek 😉
(2 miesiące!)

nata Dodane ponad rok temu,

Re: Avent i nie tylko!

a jak jest z tymi smoczkami do aventu bo podobno tylko tej samej firmy pasuja i czy do dokarmiania noworodka moga by te smoczki co sa razem z butelkami czy trzeba kupis jakies inne.??????

natala i Kacperek z ok 8.12.’02

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: Avent i nie tylko!

Muszą być z numerem 1
Nie wiem jakie są przy butelkach, które kupiłaś

Pozdrowienia
smoki i podejrzanie grzeczny Dawidek 😉
(2 miesiące!)

nata Dodane ponad rok temu,

Re: Avent i nie tylko!

aha zaraz sprawdze
dzieki

natala i Kacperek z ok 8.12.’02

nata Dodane ponad rok temu,

Re: Avent i nie tylko!

nooooo sa z jedynka
a teraz glupie pytanko -a od kiedy z dwojka

natala i Kacperek z ok 8.12.’02

kafisch Dodane ponad rok temu,

Re: Avent i nie tylko!

Mojej od początku podawałam z dwójką. Fakt, że sporadycznie bo głównie prosto z cycuszka. Co do podgrzewacza to kupiłam z Aventu, ale ma jedną wadę (poza tym że jest drogi) włączanie i wyłącznie tylko wtyczką do kontaktu – bardzo uciążliwe.

Kasia mama Martynki (ur.02.07.2002)

nata Dodane ponad rok temu,

Re: Avent i nie tylko!

o to faktycznie z tym wylaczaniem moze byc uciazliwe,ale poza tym jest ok?

natala i Kacperek z ok 8.12.’02

kafisch Dodane ponad rok temu,

Re: Avent i nie tylko!

W sumie to mało go używam, ale więcej wad nie zauważyłam. Przede wszystkim wszystkie butelki A. pasują, słoiczki też bez problemu podgrzejesz. Także myslę że jest OK.

Kasia mama Martynki (ur.02.07.2002)

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: Avent i nie tylko!

Od drugiego miesiąca ale wszystko zależy od dziecka.
Jak ssie z trudem i łyka powietrze to trzeba zmienić na większe…. A jak przy większych krztusi się i zalewa mleczkiem to odpowiedniejsze są te mniejsze….
Dawid jest starsznym żarłokiem. W 4 tygodniu przeszłam na te smoki z dwójką 🙂

Pozdrowienia
smoki i podejrzanie grzeczny Dawidek 😉
(2 miesiące!)

Znasz odpowiedź na pytanie: Avent i nie tylko!

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
jadłowstręt
Czy też tak miałyście lub macie dziewczyny że nic Wam się nie chce jeść, a jakiej potrawie pomyślicie to zawsze jest obrzydliwa. Ja tak dzisiaj miałam rano i nie wiedziałam
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Do mam z Niemiec
no wlasnie drogie mamusie z niemiec, powiedzcie mi czy robilyscie jakies zakupy na ebay.de, chcialbym wlasnie ta droga kupic sobie wickeltasche (chyba tak sie to pisze), ale chcialabym wiedziec czy
Czytaj dalej