Bedzie corka na 98%

Dzis sie dowiedzialam ze bede miala prawdopodobnie tzn na 98% corke 馃檪
Powiem szczerze ze wszyscy mowili mi ze bedzie chlopak i sie tak nastawilam ale dzis lekarz powiedzial ze na 98% widzi mala dziewczynke…. No wiec bedzie Paula:) (ma przyjsc na swiat 06.02.2004 – Wodniczek tak jak ja)

Edited by fetka on 2003/09/23 21:43.

7 odpowiedzi na pytanie: Bedzie corka na 98%

  1. Re: Bedzie corka na 98%

    Tez mi wszyscy m贸wili ze bedzie chlopak niby tak wypieknialam i nie wymiotowalam. Z kalendarza chinskiego tez wyszlo ze skoro zaszlam w ciaze w kwietniu a mam 20 lat to bedzie chlopak a tu niespodzianka… dziewczynka. Bylismy z mezem przez pare dni w szoku.

    • Re: Bedzie corka na 98%

      Gratulacje! Ja jeszcze nie znam plci naszego dzidziusia, dowiem sie 8 pazdziernika….gratuluje jeszcze raz, ladne imie wybraliscie:)

      • Re: Bedzie corka na 98%

        u mnie tez kazdy “wrozyl” chlopaka… Na podstawie obserwacji ze nie zbrzydlam….hehe a tu 2 usg – wskazuja na mala kobietke:)
        pozdrawiam
        -k-

        • Re: Bedzie corka na 98%

          gratulacje !
          jak bedzie dziewczynka to tez chcialismy ja nazwac paula 馃檪
          Bardzo mi sie to imie bardzo podobalo

          Erika26
          +Malenstwo -15 marzec

          • Re: Bedzie corka na 98%

            Tak szczerze mowiac to nie my wybralismy tylko mojej tesciowej snila sie wnuczka Paulinka, a ze Paulinka mi sie za bardzo nie podoba powiedzialam ok niech bedzie ale nie Paulina tylko PAULA:)

            • Re: Bedzie corka na 98%

              U mnie jedynymi objawami wskazujacymi na dziwuszke jest ochota na slodkie i okragluy brzuszek. NAtomiast wszystkie inne wskazuja na chlopczyka. Na 3 usg wyszla kobitka. Chociaz nie wiadomo na 100%. Ja jednak czuje, ze to bedzie baba:)
              Pozdrowionka

              Monisia i styczniowy dzidziu艣

              • Re: Bedzie corka na 98%

                Gratulacje! to mamy kolejna dziewuszke:) Jutro wpisze Paule na liste:)

                Znasz odpowied藕 na pytanie: Bedzie corka na 98%

                Dodaj komentarz

                Angina u dwulatka

                M贸j Synek ma 2 lata i 2 miesi膮ce. Od miesi膮ca kaszla艂 i smarka艂 a od 艣rody dosta艂 gor膮czki (w okolicach +/- 39) W tym samym dniu zacz膮艂 gor膮czkowa膰 m膮偶 –...

                Czytaj dalej 鈫

                Mozarella w ci膮偶y

                Dzisiaj nasz艂a mnie ochota na mozarell臋. I tu mam w膮tpliwo艣ci – czy w ci膮偶y mo偶na je艣膰 mozzarell臋?? Na opakowaniu nie ma ani s艂owa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej 鈫

                Ile kosztuje 偶艂obek?

                Dziewczyny! Ile p艂acicie miesi臋cznie za 偶艂obek? Pono膰 ma by膰 dofinansowany z gminy, a nam przysz艂o zap艂aci膰 292 z艂 bodaj偶e. Nie wiem tylko czy to z rytmik膮 i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej 鈫

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy kt贸ra艣 z Was mia艂a zak艂adany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmuj膮 na drugi dzie艅 i ma on na celu oczyszczenie rany. Prosz臋 dajcie zna膰, je艣li kt贸ra艣 mia艂a...

                Czytaj dalej 鈫

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamu艣ki lub oczekuj膮ce. Poszukuj臋 imienia dla ch艂opca zdecydowanie m臋skiego. Sama zastanawiam si臋 nad Wiktorem albo Stefanem, ale m贸j m膮偶 jest jeszcze niezdecydowany. Mo偶e co艣 poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej 鈫

                Wielotorbielowato艣膰 nerek

                W 28 tygodniu ci膮偶y zdiagnozowano u mojej c贸reczki wielotorbielowato艣膰 nerek – zesp贸艂 Pottera II. M贸j ginekolog skierowa艂 mnie do szpitala. W bia艂ostockim szpitalu po usg powiedziano mi, 偶e musz臋 jecha膰...

                Czytaj dalej 鈫

                Ruchome kolano

                Zg艂aszam si臋 do was z zapytaniem o tytu艂owe ruchome kolano. Brzmi gro藕nie i tak te偶 wygl膮da. dzieciak ma 11 miesi臋cy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygl膮da to troche...

                Czytaj dalej 鈫
                Rodzice.pl - ci膮偶a, por贸d, dziecko - poradnik dla Rodzic贸w
                Logo
                Enable registration in settings - general