Biała Masajka – oglądałyście?

Jest to relacja z czterech lat, które spędziłam w buszu. Kierowana wielką miłością mego życia, wyszłam za mąż za Lketingę, Masaja z Kenii. Tam doświadczyłam nieba i piekła, dotarłam do granic wytrzymałości fizycznej i duchowej. Wraz z córką Napirai wygrałyśmy największą walkę o przetrwanie” – pisze autorka jednego z najgłośniejszych bestsellerów ostatnich lat.

dziś obejrzałam ten film i jestem pod wrażeniem.
Napaliłam się na 3 książki i jestem ciekawa jak potoczyły się losy głównych bohaterów.

Czytałyście, oglądałyście?

23 odpowiedzi na pytanie: Biała Masajka – oglądałyście?

  1. Re: Biała Masajka – oglądałyście?

    Kiedys widzialam dokument o tej kobiecie. Nie wiedzialam ze jest wersja fabularna i kiążki. Mozesz podac tytuły ksiazek?
    Juz dawno mialam Ci napisac, ze Twoja corka jest bardzo podobna do jednej dziewczynki z naszego podworka sliczna z Twojej małej dziewuszka

    Ula i Emilka (2 10/12)

    • Re: Biała Masajka – oglądałyście?

      czytałam obie książki
      o trzeciej nic nie wiem

      a film jest jakiś?

      ja lubię takie klimaty
      Wairs bardzo mi sie podobały książki

      oczywiście napisane są jezykiem “codziennym”
      to nie wielka literatua a codzienne czytadło

      ksiażki fajne – polecam
      i niesamowita babka
      i fajne życie miała

      ja sobie nie wyobrażam!

      a jaki film widziałaś?

      Ignaś 02′ Lenka 06′

      • Re: Biała Masajka – oglądałyście?

        no własnie oglądałam film ” Biała Masajka” i z tąd moje zainteresowanie tym co będzie dalej.
        Podoba mi się, że bohaterka spełniła swoje marzenie, cos przeżyła ekscytującego…oj.. odpływam

        A książki sa ciekawe?
        Zamierzam kupić książki bo chyba wypożyczyć się nie da w Gorzowie, buuu

        oj, ja też lubię takie klimaty…i to bbbbbbbbbb lubię….

        • Re: Biała Masajka – oglądałyście?

          no właśnie kilka dni temu oglądałam ten film. Opowiadał o niej, jej życiu w Afryce.
          Zamierzam kupić książki, choć ceny na allegro dochodzą do cen w sklepie.
          część I – Biała Masajka
          część II – Żegnaj Afryko
          część III – Moja afrykańska miłość

          Corinne Hofmann

          to moja Julcia ma sobowtóra?
          dziękuję! ale w rzeczywistości jets normalną dziewuszką, wg. mnie z urody normalna, nie jakieś tam cudo, a zdjęcie nam się udało

          twoja blondynaczka tez jets śliczniuśka

          • Re: Biała Masajka – oglądałyście?

            ja wyporzyzyłam z osiedlowej bibioioteki
            🙂
            obie
            bo trzeciej nie mają

            a film gdzie widziałaś?

            Ignaś 02′ Lenka 06′

            • Re: Biała Masajka – oglądałyście?

              czytalam te ksiazke i rowniez bylam pod wrazeniem-ogromnym!!nawet nie wiedzialam ze wyszedl film i kolejne ksiazki.musze sie rozejrzec i je przeczytac.

              Moja rozbójniczka27.02.05.

              • Re: Biała Masajka – oglądałyście?

                nio, ale wiesz na allegor ceny są zblizone do cen w sklepie a nawet jedna książka w tej chwili doszła do 50zł.

                • Re: Biała Masajka – oglądałyście?

                  Ja czytałam.Ksiażka Bardzo mi sie podobała, aż trudno uwierzyc, ze babka zdecydowała sie na zycie wsrod masajów.A co to za książki? Ciąg dalszy jej historii? Byłaś na filmie w kinie czy wypozyczyłaś? Pytam, bo sama chetnie bym obejrzała ekranizacje.

                  Sonia 03.07.03 i Styczniowa Dama

                  • Re: Biała Masajka – oglądałyście?

                    no właśnie to mnie zadziwia, że dała sobie rade, tyle poświęciła i jej odwaga…ooo

                    film ściagałam a książki:
                    część I – Biała Masajka
                    część II – Żegnaj Afryko
                    część III – Moja afrykańska miłość

                    Corinne Hofmann
                    – to ciąg dalszy tej historii

                    • właśnie wyszła 4 część “Afryka – moja miłość”
                      POLECAM BARDZOOO!

                      • Ale wykopalisko 🙂

                        Tak jak książka w miarę mi się podobała, tak film to dla mnie masakra.

                        • film zdecydowanie okrojony ale właśnie dzieki niemu siegnęłam po książkę zeby sie dowiedzieć więcej 🙂

                          • Zamieszczone przez Toffika
                            właśnie wyszła 4 część “Afryka – moja miłość”
                            POLECAM BARDZOOO!

                            naprawde????
                            przeczytalam wszystkie trzy czesci…
                            pierwsza i trzecia rewelacjia…
                            po drugiej spodziewalam sie czegos innego…
                            myslalam ze milosc zwyciezy ze bohaterka wroci do Lketingi…i moze dlatego ksiazka mnie ciut rozczrowala
                            koniecznie musze przeczytac 4rke

                            Zamieszczone przez kiara
                            Ale wykopalisko 🙂

                            Tak jak książka w miarę mi się podobała, tak film to dla mnie masakra.

                            zgadzam sie!!!
                            okropna masakra…
                            nawet niedoogladalam bo i po co

                            • Książki nie czytałam – a na filmie wytrwałam do sceny seksu i starczy… może coś straciłam

                              • Może ktoś chce sie pozbyć książek, odkupilabym.

                                • Zamieszczone przez Toffika
                                  właśnie wyszła 4 część “Afryka – moja miłość”
                                  POLECAM BARDZOOO!

                                  muszę poszukać zatem

                                  • Zamieszczone przez GorącaKawa
                                    Książki nie czytałam – a na filmie wytrwałam do sceny seksu i starczy… może coś straciłam

                                    o toz to…filmu miedzy innymi dlatego nie polecam…
                                    PS smieje sie bo mnie tez zmrozily te sceny…horror

                                    • nie wiedziałam, że jest już 4 część
                                      na pewno kupię i przeczytam – poprzednie trzy pochłonęłam

                                      a film nie był taki zły 😉

                                      • książkę zjadłam (4 ściągnę na Kindla) 🙂
                                        co do filmu…
                                        badziew! za oglądanie tego powinni płacić ale tak to jest z filmami…
                                        btw…zmierzch książka świetna! a film…główny bohater nie mógłby być brzydszy :/

                                        • Kurczę, mówicie, że książka o niebo lepsza od filmu?
                                          Ja niestety oglądałam tylko film i strasznie mnie wciągnął… Chętnie poczytałabym książkę ale kurczę u nas w bibliotece akurat nie było jak się pytałam jakiś czas temu..;/

                                          No ale po Waszych zachwytach koniecznie muszę gdzieś dorwac tę książkę/ki

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Biała Masajka – oglądałyście?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general