BIAŁYSTOK – SPOTKANIE MAMUSIEK

PONIEDZIAŁEK, 4 LIPCA 2006, ogródek przy CASTELU (ul. Malmeda), godz. 18.30

Czy ktoś reflektuje? Czy ktoś ma jakieś inne propozycje? Kto potwierdza obecność?

Mój POTWOREK:
https://www.dziej.stnet.pl/forum/album_pic.php?pic_id=53

7 odpowiedzi na pytanie: BIAŁYSTOK – SPOTKANIE MAMUSIEK

sroczka Dodane ponad rok temu,

Re: BIAŁYSTOK – SPOTKANIE MAMUSIEK

Ja

Ela i Adaś 16.08.2003

usianka Dodane ponad rok temu,

Re: BIAŁYSTOK – SPOTKANIE MAMUSIEK

i ja oczywiscie

PS:ALE FOTA!! Kiedy Misiowi tak urosły włoski????

Ula – mama Emilki (19,5 m.)

kokunia Dodane ponad rok temu,

Re: BIAŁYSTOK – SPOTKANIE MAMUSIEK

Będę- jak mi siostra popilnuje Wiktorka

Agata i Wiktorek (13.04.2003)

sroczka Dodane ponad rok temu,

Re: BIAŁYSTOK – SPOTKANIE MAMUSIEK

Podnoszę do góry, mamy wpisujcie sie!!!

Ela i Adaś 16.08.2003

usianka Dodane ponad rok temu,

juz wiem

Juz wiem czemu tak mało osób sie wpisuje… To pewnie zbyt daleka perspektywa ten lipiec 2006 Ja bym proponowała jednak z rok wczesniej sie spotkać – o, moze 4 lipca 2005 Miejsce i godzine zostawmy te same – Castel 18-18:30
a tak powaznie – QRDE, CO JEST???? GDZIE TE BIAŁOSTOCZANKI??????????
pozdrawiam

Ula – mama Emilki (19,5 m.)

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: juz wiem

Racja! Edytować nie mogę…

Mój POTWOREK:

sroczka Dodane ponad rok temu,

Re: juz wiem

Białostoczanki, chyba powyjeżdzały na urlopy i dlatego się nie odzywają, w końcu wakacje już się zaczeły

Ela i Adaś 16.08.2003

Znasz odpowiedź na pytanie: BIAŁYSTOK – SPOTKANIE MAMUSIEK

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Moje dziecko nie chce zostawać u dziadków
Moim dzieckiem dziadkowie (moi teściowie) zajmują się od kiedy wróciłam do pracy czyli kiedy mały skończył 4 miesiące. Teraz ma 19 miesięcy i myślałam, że dzięki rutynie (czyli rano do
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
Rotawirus czy zatrucie?
pw003 prosiła, żeby zamieścić tę wiadomość ___ witam wszystkich. nie wiem czy to rotawirus czy zatrucie, pewnie wirus bo lapie nas wszystkich po kolei. najpierw wymioty, potem biegunka, okropna biegunka przy tym
Czytaj dalej