Forum: Imiona dzieci

Bianca

Powiedzcie proszę coś na temat imienia Bianca lub Blanka. Podoba Wam się?może ktoś zna jakieś osoby o takich imionach?napiszcie cokolwiek,dzięki. Pzdr.

11 odpowiedzi na pytanie: Bianca

okis Dodane ponad rok temu,

Re: Bianca

Blanka byla rzekomo popularnym imieniem w sredniowiecznych krajach germanskich:)
Bianka to chyba odmiana tego imienia.
oba sa ladne i na pewno dosc rzadkie

porky Dodane ponad rok temu,

Re: Bianca

niezłe

Magda i Juleczka

mai Dodane ponad rok temu,

Re: Bianca

podoba mi sie Blanka 🙂

Marta & & 6 cm Sierpniatko!

Dodane ponad rok temu,

Re: Bianca

Blanka jest ok…
siostra mojej kolezanki ma tak na imie:)

mnie sie podoba…

Bianca już nie – kojarzy mi sie, nie wiem czemu, z rybą!


POZDRAWIAM 🙂 bruni

kamuszka Dodane ponad rok temu,

Re: Bianca

Bianka jest ok 🙂

Dorota i Weronika ( 8.11.2005 )

ciku Dodane ponad rok temu,

Re: Bianca

Ładniejsze w wersji Bianca. Ładne. Z “l” brzmi mdło

Dodane ponad rok temu,

Re: Bianca

mi się nie podobają

Nina (2 latka )

adda Dodane ponad rok temu,

Re: Bianca

Czy wybierzesz Blanka czy Bianka i tak będzie ładnie.

Pozdrawiam
ADDA, Lila 4.07.2002 i…

Malwinka 05.10.2005

elzbieta Dodane ponad rok temu,

Re: Bianca

Blanka chyba oznacza biała ale nie jestem pewna. Natomiast córka mojej przyjaciółki ma na imię Bianka i jest bardzo fajną i mądrą dziewczynką. Teraz ma 12 lat.

Ela i Tymek (09.09.04)

mamasebunia Dodane ponad rok temu,

Re: Bianca

Nie przepadam ale jesli maiałabym nadać któreś z nicj mojej corce to wybrałabym Blankę.

Sebuś 2,5r i sierpniowa dzidzia

olesia1 Dodane ponad rok temu,

Re: Bianca

Nie wiem…. Nie znam żadnej Bianki ani Blanki…
Obie wersje brzmią dość fajnie… Ale jakie zdrobnienia? Nie mogę wymyślić żadnych poza- Bianeczka, Blaneczka…. A to już jak dla mnie nie brzmi fajnie…:-(

Pozdrawiam
Ola & Ala

Znasz odpowiedź na pytanie: Bianca

Dodaj komentarz

Jedno- i dwulatki
z dnia na dzień?
Możliwe to, żeby z dnia na dzień dziecko zrezygnowalo z pieluch? Dziś rano igor oswiadczył, że nie życzy sobie pieluchy. Chodził bez pieluchy i albo wołał o nocnik, albo sama decydowałam,
Czytaj dalej
Wszystko o porodzie
torba do szpitala na cc
wszedzie pisza co zabrac do szpitala na zwykly porod. ale nie wiem jak jesli wiadomo ze bedzie cc. jakeis dodatkowe rzeczy? jak z ubraniem?
Czytaj dalej