biedny zoladek……….

Od kilku dni tak potwornie boli mnie zoladek ze nie moge wytrzymac.Wczesniej tez tak mialam(w sumie to juz jakies 2 tyg.)ale nie tak mocno.Czy mozliwe zeby byla to wina dziecka?Ze az tak sie rozpycha,ze ugniata to co zjem?Albo jest juz tak duzy?
Sylvia i 26 tyg.Mezczyzna.

__DZIS „STODNIOWKA”!!!(100 dni do porodu,zobaczymy jak bedzie?…)_______________

2 odpowiedzi na pytanie: biedny zoladek……….

anetka25 Dodane ponad rok temu,

Re: biedny zoladek……….

Tak, to normalne. Teraz tak bedzie . Mozesz miec przez to zgagunie, ale nie przejmuj sie. Pozdrawiam:)

Anetka

dru Dodane ponad rok temu,

Re: STUDNIÓWKA

U mnie dziś Studniówka 😉
Ale ten czas leci!!!
Pozdrawiamy,
Dru i 26 tyg. córeczka 😉

Znasz odpowiedź na pytanie: biedny zoladek……….?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
Kiedy wyprawka?
Jestem ciekawa, kiedy zaczęłyście kompletować wyprawkę dla dziecka. ja jestem w 21 tygodniu i wczoraj oglądałam sobie ubranka dla dzidźki. Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam body, białe, śliczne z
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
szwy
Cześć dziewczyny Mam do Was pytanko. 4 lipca byłam w szpitalu i miałam wykonywany zabieg, polegający na przyciąciu błonek i założeniu szwów. Zabieg trwał może 10 min i miałam znieczulenie miejscowe.
Czytaj dalej