Blizna po cc

Chciałam was zapytać kiedy blednie (i czy wogóle) blizna po cesarce? Czy to jest kwestia lat czy miesięcy? I czy pomagają maści?
Ja jestem dopiero 3,5 mies. po porodzie ale krecha mocno czerwona i jakby grubsza z jednej strony….. do tego czasem mnie swędzi. To normalne?……

KasiaFL + Dominik (16.02.2004)

9 odpowiedzi na pytanie: Blizna po cc

  1. Re: Blizna po cc

    U mnie blizna po cesarce od razu wyglądała bardzo ładnie, nie używałam żadnych maści i teraz wygląda tak, jakby jej wcale nie było.

    • Re: Blizna po cc

      Ja też miałam od razu dość ładną bliznę, ale podobnie jak u ciebie swędziało. Teraz 15 miesięcy po porodzie właściwie jej nie widać.

      Agnieszka i Kacperek (05.03.2003)

      • Re: Blizna po cc

        Mój gin polecił mi kupić sobie maść o nazie CEPAN (bez recepty w aptece koszt 11 zł) i smarować bliznę maścią dwa razy dziennie, żeby nie zrobił sie bliznowiec. DOdam, że jestem po cc 2,5 mies i na kontroli gin powiedział, że bardzo ładnie się zagoiło a też jest troszkę czerwona jeszcze. Muszę przyznać, że smaruję bliznę tą maścią i faktycznie coraz mniej ją widać

        Marta i Domi (15. 03. 2004)

        • Re: Blizna po cc

          U mnie tak samo – czerwona i swędzi 🙁 Może spróbuję ten Cepan.

          Kinga i Łucyjka (03.02.2004)

          • Re: Blizna po cc

            aa nie chcę Cię wprowadzić w błąd ale wydaje mi się że gdzieś czytałam, że swędzi bo się goi. Zresztą byłby to całkiem logiczne każda rana z reguły swędzi jak się goi. Moja też czasami swędzi.

            Marta i Domi (15. 03. 2004)

            • Re: Blizna po cc

              Jakupiłam ten cepan i dopiero po jego zastosowaniu zaczęło mnie strasznie swędzieć. Poza tym ta maść strasznie śmierdzi:((. Moja blizna teraz już sama blednie – pół roku po porodzie. Codziennie kremuję ją po kąpieli balsamem do ciała:) lub oliwką.
              Pozdrawiam

              bianka i Bartuś (05.12.2003)

              • Re: Blizna po cc

                Ja jestem 4 miesiace po porodzie i moja blizna juz troche zbladla. Nie uzywalam zadnych kremow. Troche jest wypukla. Ale jest tak nisko i jest taka mala, ze wcale sie nia nie przejmuje
                Moja mama jest po dwoch cesarkach i z czasem zbladly jej te blizny.
                Pozdrowionka

                Monisia i 4 miesieczna Maja

                • Re: Blizna po cc

                  ja jestem 1,5 po cc i powiem szczerze ze myslalam ze bedzie wieksze ale jest cieniutka tak jak by paznokciem po skorze przeciagnac i rozowa nie czerwona zadnych zgrobien zadnego smarowania i goi sie wysmienicie nie wiem jak w polsce obecnie zszywaja po cc ale w ameryce zrobili mi to na medal i dzieki bogu ze jest i napewno jeszcze bedzie mniej widoczna

                  pozdrawiam mama VICTORI17/04/04

                  jowa

                  • Re: Blizna po cc

                    Miałam cesarkę ponad rok temu i – na dzień dzisiejszy – wydaje mi się, że nie tylko zbladła, ale zmniejszyła się nieznacznie, tak więc głowa do góry! nie używałam żadnych maści. co do swędzenia, to czasami swędzi, podobno szwy operacyjne często swędzą na zmianę pogody. raz nawet zrobiła mi sie na miejscu przecięcia krostka, ale zostawiona sama sobie szybko się wygoiła. Nie ma powodów do obaw.

                    Monika i Amelia (02.04.2003)

                    Znasz odpowiedź na pytanie: Blizna po cc

                    Dodaj komentarz

                    Mozarella w ciąży

                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                    Czytaj dalej →

                    Ile kosztuje żłobek?

                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                    Czytaj dalej →

                    Dziewczyny po cc – dreny

                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                    Czytaj dalej →

                    Meskie imie miedzynarodowe.

                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                    Czytaj dalej →

                    Wielotorbielowatość nerek

                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                    Czytaj dalej →

                    Ruchome kolano

                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                    Czytaj dalej →
                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                    Logo
                    Enable registration in settings - general