ból jajnika

dziewczyny zwracałam się do was z różnymi pytaniami i zawsze mi pomagałyście dlatego znów to robię.
Dziś mam 5 dzień cyklu, krwawienie ustało w 3 od wczoraj strasznie boli mnie prawy jajnik, boli też prawe biodro aż utykam przy chodzeniu i ból promieniuje na plecy aż pod łopatke.
Brałam no-spe (2 na raz) ale niewiele pomaga.
Czym jeszcze moge sobie pomóc by nie bolało tak bardzo? I co to za ból? Co on może oznaczac?
mam niski progesteron, biore duphaston na uregulowanie cykli czy to moze mieć jakiś związek z tym bólem?

Zuzanna starająca się.

Edited by Zuzanna on 2003/01/16 15:37.

9 odpowiedzi na pytanie: ból jajnika

  1. Re: ból jajnika

    Nie chce Cie straszyc, ale bol jajnika promieniujacy do lopatki moze byc symptomem ciazy pozamacicznej. Ty sie lepiej skontaktuj z lekarzem zeby wykluczyl te mozliwosc. Mam nadzieje ze to nic powaznego, ale warto skonsultowac to z lekarzem. Trzymaj sie.

    Luiza
    termin 16-6-2003
    [Zobacz stronę]

    • Re: ból jajnika

      Mam wizyte u lekarza we wtorek, ale jeśli nie przejdzie albo sie nasili to pójde jutro.
      Dzięki
      Nie chciałaś ale jednak troche mnie nastraszylaś:)
      Ale miałam okres wiec ciąża chyba wykluczona.
      Chyba że z ciążą pozamaciczną jest jakoś inaczej?

      Zuzanna starająca się.

      • Re: ból jajnika

        Dokladnie, jezeli bol stanie sie naprawde przewlekly i nie do wytrzymania i nie ustapi po jakims czasie, warto to sprawdzic z lekarzem. A ta ciaza pozamaciczna mi przyszla do glowy, bo czytalam ze bol lopatki jest jej symptomem. Nie mam pojecia co ma lopatka z tym do czynienia, ale pamietam ze na pierwszej wizycie mnie o to pytali zeby ewentualnie wykluczyc pozamaciczna chyba. Nie mam doswiadczenia z ciazami pozamacicznymi, ale jak sie dowiedzialam ze jestem w ciazy zauwazylam ze jajnik po jednej stronie mnie czasem pobolewal wiec oczywiscie w panice zaczelam u siebie podejrzewac pozamaciczna i szukalam roznych informacji na ten temat. Poza bolem i krwawinieniem, ktore moga byc symptomem wielu rzeczy, ta lopatka wydala sie najbardziej ‘unique’ chociaz nie majaca zadnego sensu dla mnie, dlatego tak mi utkwila w pamieci. Mam jednak nadzieje ze nie dotyczy to ciebie i ze bole jakie masz nie sa niczym powaznym. I ze wszystko okaze sie byc w najlepszym porzadku.

        Luiza
        termin 16-6-2003
        [Zobacz stronę]

        • Re: ból jajnika

          oj ja też mam nadzieję, że to od hormonków a nie nic groźnego:) tylko niech już przestanie boleć bo nie wytrzymam:(

          Zuzanna starająca się.

          • Re: ból jajnika

            Jeśłi czujesz się aż tak.. nie czekaj do wtorku… a wyrostek miałas już operowany?

            • Re: ból jajnika

              nie wyrostka operowanego nie mialam, ale wydaje mi sie że to jest od jajnika bo najpierw bolal mnie tylko jajnik a teraz dalej promieniuje
              teraz jest jakby lżej bo wzielam no-spe znow ale faktycznie jak nie zmaleje to pojade do lekarza wczesniej.
              Myślałam by sobie może termoforek przyłożyć bo jak przykładam ciepłą rękę to boli jakby mniej ale czy to nie zaszkodzi???

              Zuzanna starająca się.

              • Re: ból jajnika

                To moze byc wyrostek,dlatego nie przykladaj nic cieplego!!!(wyrostek moze wtedy peknac) ani nie bierz no-spy tylko wybierz sie do lekarza,jezeli to ostry bol to moze nawet na pogotowie. Oczywiscie przyczyn bolu moze byc wiele,dlatego tylko lekarz moze Ci pomoc!!

                LALI i Natalka(20.03.03)

                • Re: ból jajnika

                  Nigdy nie mozna grzac tego co jest zwiazane scisle z kobiecymi narzadami plciowymi! Tak mojej mamie powiedzial ginek kiedys.

                  Helenka – przyszla mamuska

                  • Re: ból jajnika przeszedł zostal tylko

                    ból jajnika prawie przeszedł (pozostał tylko niewielki ból przypominający ból owulacyjny) ale biodra został, plecy też już prawie nie bolą
                    Co to mogło (może) być???
                    Ból jest podobny jak np. przy stłuczeniu biodra z tą różnicą że raz sie nasila raz słabnie

                    Zuzanna starająca się.

                    Znasz odpowiedź na pytanie: ból jajnika

                    Dodaj komentarz

                    Mozarella w ciąży

                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                    Czytaj dalej →

                    Ile kosztuje żłobek?

                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                    Czytaj dalej →

                    Dziewczyny po cc – dreny

                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                    Czytaj dalej →

                    Meskie imie miedzynarodowe.

                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                    Czytaj dalej →

                    Wielotorbielowatość nerek

                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                    Czytaj dalej →

                    Ruchome kolano

                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                    Czytaj dalej →
                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                    Logo
                    Enable registration in settings - general