Bol jajnikow i podbrzusza

Czesc
Mam pytanie do dziewczyn, ktore braly CLO. Czy mialyscie po nim dosyc silne bole jajnikow mniej wiecej po 15 dc, dzisiaj jestem w 19dc i nadal boli ( do tego brzuch mam jak bebenek), najbardziej przy siadaniu. Co to moze byc czy to naturalne. Dodam iz od 16 do 25 dc biore duphaston.
Prosze ojakies odpowiedzi, mam juz bowiem porzadnego stracha ze cos jest nie tak.
Dodam ze do bolu jajnikow dlaczyl sie bol podbrzusza, sennosc, zmeczenie , brak apetytu. wiec albo to kolejna torbiel, albo to czego teraz pragne najbardziej , czyli dzidzia:). Niestety na test musze jeszcze poczekac , a to jescze tyle czasu.
Pozdrawiam, Monika

Monika

5 odpowiedzi na pytanie: Bol jajnikow i podbrzusza

wodnik Dodane ponad rok temu,

Re: Bol jajnikow i podbrzusza

Dokładnie takie bóle mam przy przyjmowaniu CLO (przy siadaniu i przy stosunku) z tym,że te bóle są do owulacji, potem ustępują. Jeżeli Cię boli, to może nie miałaś jeszcze ovu, może to być też niepępnięty pęcherzyk, albo (oby) pierwsze objawy ciąży. Myślę, że monitoring USG powinien wszystko wyjaśnić (przy przyjmowaniu CLO raczej powinno się robić USG), pozdrawiam

Kasia
[Zobacz stronę]

monika2 Dodane ponad rok temu,

Re: Bol jajnikow i podbrzusza

dzieki , mam jednak cicha nadzieje, ze to jednak ciaza. Najgorsze jest to czekanie
Monika

Monika

frangula Dodane ponad rok temu,

Re: Bol jajnikow i podbrzusza

niestety u mnie okazało się, że torbiel

Anna

monika2 Dodane ponad rok temu,

Re: Bol jajnikow i podbrzusza

Nie martw sie wszystko bedzie dobrze, na pocieszenie powiem Ci, ze ja dosyc czesto mam torbiele, jedna byla nawet duza (6cm), wchlonela sie po depo proverze. Nastepne wchlanialy sie same. Szczerze mowiac podejrzewam ze tym razem tez mam torbiel, stad te bole, niestety nie chcialam sie do tego przyznac, bardzo chcialam wierzyc ze sa t o objawy ciazy (ciagle mam taka nadzieje).
Za pare dni zrobie test i sie okaze.
Jescze jedno, staraj sie nie brac tej depo provery, na torbieli owszem pomogl , ale pozniej dochodzilam do siebie ponad rok. Brak okresu, owulacji, ciagle krwawienie. Jak nie musisz to raczej unikaj tego leku.
Trzymam za Ciebie kciuki.
Monika

Monika

ajdd Dodane ponad rok temu,

Re: Bol jajnikow i podbrzusza

Hej Moniko,

Od 5 cykli biore Clo i takie bole jak Ty opisujesz mam zawsze w trakcie owu, ale slyszalam, ze przy braniu tego specyfiku rowniez pod koniec cyklu mozna odczuwac podobne doleglowosci. Moze u Ciebie owu obsunela sie czasowo, jestes pewna w 100% ze jestes juz po? jesli tak, to moze warto by bylo przy najblizeszk okazji skonsultowac to mimo wszystko z ginem, tak jak Ci poradzila jedna z dziewczyn, nie zaszkodzi monitorowac USG.

Oczywiscie zycze Ci goraco zeby to nie byly zadne torbieliska, tylko albo pozniejsza owu ale poczatki dzidzi :))))

Pozdrowki

Aga

Znasz odpowiedź na pytanie: Bol jajnikow i podbrzusza?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
DO WSZYSTKICH MAGDALENEK:)))))
z OKAZJI IMIENIN ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO I SPEŁNIENIA MARZEŃ:)))) Mygdu i trzy aniołki
Czytaj dalej
Dla starających się
Nie ma torbielki!!!
dziewczyny jetem taka szczesliwa ze juz moge do was pisac!:) torbielka zniknela bez sladu! mam czekac na miesiaczke (nie wiadomo kiedy wystapi bo jestem po zastrzyko z depo-prowery)i moge zaczac starania!!!!!!!!! jestem
Czytaj dalej