ból-kucie jajników

Cześć Dziewczyny!!!
Jestem w 6 tygodniu ciąży i od jakiegoś czasu bolą – kują mnie jajniki, raz z prawej raz z lewej strony. Dzwoniłam do gina powiedział że to rozciąganie więzadeł ale żeby aż tak długo i tak mocno bolało????
sama juz nie wiem czy to jajniki, ale chyba tak bo co innego???
miała któraś z was coś podobnego??

5 odpowiedzi na pytanie: ból-kucie jajników

  1. Re: ból-kucie jajników

    Ja jestem w 8 tygodniu i mam takie kłócie od 3 tygodni bardzo się martwiłam bo czasami strasznie bolało, ale moja pani doktor powiedziała to samo więc chyba musimy to przejść. trzymaj się pa

    • Re: ból-kucie jajników

      Dzięki za pocieszenie!!!
      a brałaś coś na to??? Ja ten ból wytrzymam jak to jest normalne i nie szkodzi dzidzi! ale tak bardzo sie martwię! chociaż po przeczytaniu twojej wypowiedzi jest mi znacznie lepiej!!! Jeszcze raz DZIĘKI! Moja mama mówi że to będą bliźniaki i dlatego macica tak bardzo sie rozciąga! cha cha

      • Re: ból-kucie jajników

        Pewnie, że tak. Mnie boało w pierwszym trymestrze i to dość długo. Potem znowu gdzieś koło 17-18 tygodnia.
        A na wczorajszej wizycie okazało się, że u Okruszka wszystko w porządku.
        Trzeba ufac lekarzom – wiedzą, co mówią.
        Głowa do góry.

        Bep i Okruszek (17.11.2005)

        • Re: ból-kucie jajników

          Niestety wszystkie leki p/bólowe w pierwszym trymestrze są zabronione chyba że lekarz w wyjątkowych sytuacjach zdecyduje inacze,pracuję w aptece w tyle się naczytałam o skutkach brania leków w ciąży że choć czasem myślę że nie wytrzymam z bólu to poświęcam się dla mojej dzidzi i czekam aż samo przejdzie. Czasem na takie bóle pomagają ciepłe kąpiele wtedy mięśnie się rozluźniają mi to pomaga może tobie też pomoże.

          • Re: ból-kucie jajników

            hej nic sie nie martw ja jestem w 8 tygodniu ciazy i tez mnie bardzo bolalo,mialam takie bolesne skurcze jajnikow. Ale lekarz rowniez powiedzial ze to normalne wiec nic sie nie martw to z czasem przejdzie bo mnie juz boli coraz mniej.pozdrawiam pa

            Znasz odpowiedź na pytanie: ból-kucie jajników

            Dodaj komentarz

            Czy mechacenie podlega reklamacji?

            Zmechacony płaszcz Pod koniec października kupiłam płaszcz. Kosztował 350zł. Dla mnie był to spory wydatek. Panie w sklepie zapewniały, że płaszcz jest od dobrego producenta i jest świetnej jakości. Przyznam,...

            Czytaj dalej →

            W majtkach czy bez?

            Problem z tych mniej poważnych: czy pod piżamę zakładacie majtki? Ja rozumiem, że w pewnych sytuacjach to gatek się nie zakłada, ale wtedy piżamy też nie. Ale tak na codzień...

            Czytaj dalej →

            Imię Nataniel – zbyt dziwne?

            Bardzo podoba mi się imię Nataniel. Zastanawiam się tylko, czy dziecko nie byłoby “pokrzywdzone”. Dużo się teraz mówi, żeby nie dawać zbyt “oryginalnych” imion, bo dziecko w dorosłym życiu będzie...

            Czytaj dalej →

            Gdzie zrobić obdukcję?

            Przepraszam, jeśli w złym dziale. Szukam jednak szybkiej odpowiedzi, bo nigdzie nic konkretnego nie umiem znaleźć. Chodzi mi o to gdzie można i za ile można zrobić obdukcję lekarską w...

            Czytaj dalej →

            Niepokoje w rozwoju rocznego dziecka

            Witam wszystkie mamy, moje dziecko za tydzień kończy roczek. Mała jest ruchliwa, zaczyna samodzielnie chodzić, często się uśmiecha, ma wiele energii. Niby wszystko jest ok, jednak od pewnego czasu zaczynają...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general