Ból piersi – ważne!

Dziewczynki troche sie niepokoje.
Od kilku dni przestaly bolec mnie piersi.
Jestem dopiero w 9 tygodniu i to jak dla mnie za wczesnie…tak sadze.
Naczytalam sie, ze dziewczyny ktore mialy martwe fasolki mialy taki objaw i strasznie sie teraz boje.
Fakt, ze moje cycuszki zaczely mnie bolec na samym poczatku ciazy, wlasciwie bolay od samej owu i moze juz swoje wybolaly ale ja sie tak strasznie boje.
Dalej sa nabrzmiale i ogromne i wystaja z nich zyly ale nie bola:(((

Monia i czerwcowe szczescie:)

6 odpowiedzi na pytanie: Ból piersi – ważne!

justa26 Dodane ponad rok temu,

Re: Ból piersi – ważne!

Spokojnie Sreberko mnie prawie w ogóle nie bolały i nie bolą piersi, a jestem w 10 tygodniu ciąży i jak na razie wszystko jest o.k. Każda ciąża jest inna i lepiej czasem nie sugerować się objawami, których nie ma lub jeśli są inne. Podstawą do niepokoju są plamienia i bóle brzucha im towarzyszące, ale to nie znaczy że jeśli boli brzuch to jest coś nie tak. Ja na początku ciąży nie miałam żadnych dolegliwości, a z objawów jedynie lekkie pobolewanie brzucha takie jak przed okresem i myślałam że jest to właśnie jego zwiastun. Pozdrawiam i głowa do góry nie można się denerwować.

Justa i dzidzia.19.06.04r.

pam-24 Dodane ponad rok temu,

Re: Ból piersi – ważne!

mnie tez szybciutko przestały boleć a dotrwałam do 37 tyg. także nie czytaj za dużo!!!! bo to czasem niewskazane i tylko wnerwi. także spokojnie, ciesz sie, bo ja sie strasznie cieszyłam że przestały mnie tak strasznie rwac

Pam & Karolcia 11-2003

asia80 Dodane ponad rok temu,

Re: Ból piersi – ważne!

Mnie bolaly do okolo 8, potem nic, ale teraz znow jak ma zaraz wyplyna tkz. siara, wiec mysle ze mozesz byc spokojna.

Asia i maluszek 😉 (29 tygodniowy)

frezja Dodane ponad rok temu,

Re: Ból piersi – ważne!

normalnie pytanie jakbyś mi z ust wyjęła
Mnie też przestały boleć piersi. Jestem w 10 tygodniu. Wogóle mdłości jakoś mi słabną, piersi nie bolą, zostało częste siusiu. Zaczynam się zastanawiać czy wszystko OK.
Ale dziewczyny nas pocieszyły. Może tak ma być że raz bolą, raz nie bolą.
Napewno pobolą po porodzie:)za wszystkie czasy i całą ciążę co nas nie bolały, oddadzą z nawiązką

baby Dodane ponad rok temu,

Bolały i nie bolą

Sreberko drogie
ja mialam tak samo jak ty i Frezja. Najpierw bolaly a potem okolo 6 – 7 tyg przeszly. Wczoraj jakby znowu troszke bardziej wrazliwe (po kapieli zwlaszcza). I mdlosci mialam tylko raz. Ale nic mnie nie boli, nie plamie, wyniki ok i gin powiedzial ze jest dobrze wiec sie juz nie martwie – ale tydzien temu…. myslalam ze umre z niepokoju. Zrobilam bhCG po razkolejny, zobaczylam ze rosnie mocno i od tamtej pory ciesze sie ze mam lekko 🙂
POzdrowienia i nosek do gory

Baby zakochana w jesieni + jesienny bąbelek

monia26 Dodane ponad rok temu,

Re: Dziekuje Wam bardzo!!

Wiecie teraz jestem juz spokojniejsza:)
Tyle szukalam w necie na ten temat i nic ciekawego sie nie dowiedzialam.
Myslalam, ze tylko u mnie cos takiego wystepuje i ze jest to ewenement i zwiastun czegos niedobrego.
Ale teraz juz jestem spokojna.
Dziekuje Wam.

Pozdrawiam cieplo

Monia i czerwcowe szczescie:)

Znasz odpowiedź na pytanie: Ból piersi – ważne!

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
co robicie przy silnym bólu głowy
strasznie boli mnie głowa (7 tydzień ciąży, ale boję się brać leki. Co robić? Pomóżcie tojka
Czytaj dalej
Dla starających się
Krotkie cykle
Mam prosbe do dziewczyn z krótkimi cyklami (23-25 dni) - moglabym poogladac sobie Wasze wykresy? Kiedy (statystycznie) miewacie owulacje?
Czytaj dalej