brak pokarmu wieczorem

cześć dziewczyny mam taki problem. Popołudniowa pora zaczyna mi brakowac pokarmu, tzn tak gdzieś od 16-17, musze wtedy małego ratować butlą z bebilonem, nie jestem z tegopowodu szcześliwa, ale nie wiem o co chodzi. W nocy mi starcza, w dzień w miare też choć zależy od dnia no i tak od 16-17 jest płacz i lament bo mały ciągnie ciagnie i nic nie leci, wtedy mam przerwę do około 19.30 mleczko sie uzbiera i karmię go już wtedy cycusiem do spanka. Ratujcie mnie dziewczyny boje się że nadejdzie taki zcas że mleko zaniknie mi całkowicie a ja tego nie chce. A czy wogóle można tak dokarmiać dziecko. Dodam jeszcze że piję herbatki z HIPPA dla kobiet karmiących i herbapolu herbatki mlekopedne + litr bawarki dziennie. Bardzo Wasz prosze może macie jakiś sposób na zwiekszenie ilości mleka w piersiach u mnie sposób im dziecko więcej je tym jest więcej mleka nie działa 🙁

Ana i dzidzia

8 odpowiedzi na pytanie: brak pokarmu wieczorem

  1. Ostrzeżenie.

    Jeśli chcesz karmić dalej to nie dokarmiaj. Ja przez takie dokarmianie straciłam pokarm w ciągu 2 tygodni. Niestety nie dam Ci dobrej rady co zrobić żeby było więcej mleka. Z tego co wiem to jak najczęściej przystawiaj dziecko do piersi, albo może dodatkowo odciągaj. Ja niestety nie umiałam sobie w takiej sytuacji poradzić. A też zaczęło się od braku mleka po południu. Potem zaczęło brakować też rano, i tak poszło.
    Pozdrawiam.

    Daro, Ania i Oliwcia 16.02.2004r.

    • Re: Ostrzeżenie.

      boże teraz to mnie nastraszyłaś. To co ja mam robić jak mały płacze i się wscieka bo jest głodny, ratujcie mnie

      Ana i dzidzia

      • Re: Ostrzeżenie.

        Ja właśnie dokarmiałam jak był płacz, ale jak widać to nie był dobry sposób. Musi Ci odpowiedzieć ktoś kto przeszedł pomyślnie ten ciężki okres.
        Pozdrawiam.

        Daro, Ania i Oliwcia 16.02.2004r.

        • Re: brak pokarmu wieczorem

          A może Twój organizm wyeliminował ten posiłek, bo dziecko dostawało butlę? Może spróbuj dać mleko sztuczne, jak dziecko będzie głodne, a zaraz po tym spróbuj odciągnąć pokarm. Taka oszukanka przysadki mózgowej, zeby wiedziała, że o tej porze też jest mleczko potrzebne.
          Życzę powodzenia i pozdrawiam.

          Ania i Szymek 21.07.04

          • Re: brak pokarmu wieczorem

            przystawiaj, przystwaiaj i jeszcze raz przystawiaj. tez myslalam, ze nie mam mleka, zwlaszcza wieczorem. maly ssal, plakal, puszczal cycusia. bylam konsekwentna – nie dokarmialam. zaden laktator ani reczne odciaganie – najlepszym sciagaczem jest dziecko, tobie sie wydaje, ze nie ma mleka, a ono sie leje. przystawiaj dzidzie nawet jak nie prosi i nie placze – po prostu zanim sie wkurzy. ja przystawialam spokojnego, z pozoru nieglodnego Adasia. bo jak sie wkurzyl, to juz bylo po ptokach.
            ale nie dawaj butli !!!! bo niestety, pokarm zaniknie…. to bardzo wrazliwy mechanizm. mozesz pic piwo KArmi – ja pije butle dziennie. mam bardzo duzo mleczka, a na poczatku byly ogromne trudnosci…..

            pzdr !

            MAJA i ADAŚ (19.05.2004)

            Maja i Adaś (19.05.2004)

            • Re: brak pokarmu wieczorem

              Witaj,
              Nie dokarmiaj, bo to ogranicza Twoją laktację- im mniejszy pooyt tym mniejsza podaż.

              Taż miałam podobnie, ale dokarmiałam tylko ok. 60ml na dobę przez pierwszy miesiąc, teraz mam wrażenie, że to nie był “brak pokarmu” tylko objaw zmączenia Maluszka. Od kiedy zaczełam ukołysywać do snu (+ kołysanka) przechodzi jak ręką odjął. Tzn. dziecko uspokaja się. Trochę przesypia i znowu dostaje cyca i td. Im starsze dziecko tym częstotliwość takiego wieczornego cycania coraz bardzie stabilizuje się. Życzę powodzenia.

              Mariola i Karlinka 07.08.04

              • Re: brak pokarmu wieczorem

                Nie wiem co napisały Ci inne dziewczyny, ale wiem napewno, żeby mieć pokarm musisz dużo jeść i pić(najlepiej mineralną). Im więcej jesz i pijesz tym więcej pokarmu, a z tą bawarką to mit, ona nie ma wpływu na laktację(przy okazji to nie powinnaś pić herbaty, ponieważ zawiera teinę, która działa pobudzająco jak kofeina no i mleko też nie jest wskazane przy karmieniu piersią). To moje rady. Jeżeli maszjeszcze jakieś pytania chętnie Ci na nie odpowiem!
                Pozdrawiam!

                • Re: brak pokarmu wieczorem

                  Po pierwsze nie dokarmiaj,a moze to nie brak porkamu tylko inny powod np.kolka?
                  Poza tym Fix herabapolu na podwyzszenie laktacji i piwko karmia,ale nie duzo tylko np.1/3 szkalnki.
                  Poza tym odstaw butle bo bedzie mniej pokarmu tylko przytsawiaj i przystawiaj.
                  Powodzenia

                  Nelly i Hubert 23.02.03

                  Znasz odpowiedź na pytanie: brak pokarmu wieczorem

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general