brzuch i jego rozmiar

Witam i pozdrawiam!
I oczywiscie mam pytanie:
zona martwi sie ze jest w 15 tyg. ciazy i nie ma brzuszka?!
Czy to normalne?
Jest osoba wysoka i dosc szczupla,

pzd.
Jacek

9 odpowiedzi na pytanie: brzuch i jego rozmiar

  1. Re: brzuch i jego rozmiar

    Niech będzie spokojna – niebawem powinien sie juz uwidaczniac. To czy brzuszek widac juz we wczesnych tygodniach czy tez dopiero pozniej zalezy indywidualnie od kazdej kobiety. Byc moze istotne w przypadku Twojej zony jest to, ze jest wysoka i szczupla i pewnie jeszcze do tego malo przytyla albo tez wcale 🙂
    U mnie w 15 tyg. bylo juz wiadc brzuszek. Lecz jak bylam ubrana “umiejętnie” to nikt z obcych ludzi by nie powiedzial, ze jestem w ciazy.
    proszę uspokoic zone i uzbroic sie w cierpliwosc, napewno niebawem zacznie sie ukazywac brzuszek 🙂

    AnulkaS
    przyszła mama – 09.08.03

    • Re: brzuch i jego rozmiar

      Ja również jestemw 15 tygodniu. I mój brzuszek też nie urósł. Po prostu taką mam budowę. Być może mamy szerokie miednice, że dzidzia się tak w środku potrafi ułożyć, że jeszcze zewnętrznie nie widać jej obecności:-)) Niech małżonka się cieszy że jeszcze nie ma brzusia bo jak je “wysadzi” to będzie musiała taki słodki ciężar dźwigać jeszcze kilka miesięcy:-))
      Wszystko jest w porządku:-))))

      JoannaR i maleństwo (21.09.2003)

      • Re: brzuch i jego rozmiar

        Wydaje mi się że moze tak być. Mi co prawda brzuszek (mały) było wtedy widać, ale za to tyć zaczęłam dopiero w 18 tygodniu. Najważniejsze są wymiary dzidzi – jeśli lekarz na USG nic nie narzekał to znaczy że wszystko jest dobrze. A przy następnym USG można spytać, czy dzidzia jest dobrej wielkości (chyba że już wiecie, że dobrej). Mi brzuch rósł skokowo – długo był jednej wielkości, a potem nagle się powiększał. Także nie ma się czym martwić. Już niedługo brzuszek na pewno zacznie się wybrzuszać 🙂

        Monika, Marcin i (99%) Michałek (25.08.03)

        • Re: brzuch i jego rozmiar

          Witam! Nie wiem czy to będzie pocieszenie, ale ja również jeszcze nie mam brzucha…jestem w 13 tygodniu…i gdyby nie zdjęcie usg to miałabym wrażenie ze nie jestem w ciąży. Być moze to budowa ciała ma na to wpływ, mam 175 cm wzrostu i jeszcze nie przytyłam ani grama?Moja koleżanka o podobnej posturze pod koniec 4 miesiąca miała brzuch, jak by się dobrze najadła…teraz ma zdrową córeczkę..więc chyba nie ma się czym martwić.
          Pozdrawiam

          mola i @(5.10.03)

          • Re: brzuch i jego rozmiar

            Mi brzuszek dopiero bylo widac w 6 miesiacu- i nawet wtedy mozna go bylo zatuszowac ubraniem. Dopiero teraz gdy jestem w 9 miesiacu cos widac!!! 🙂 Ja przytylam tylko 9 kg, do 4 miesiaca chudlam, tak, ze jak widac kazdy organizm reaguje inaczej….u niektorych widac juz w 3 miesiacu a u niektorych w 6 czy 7. Pozdrowienia dla Ciebie i zony!!!
            GOsia i 39 tyg Maksio.

            malosia termin-28.03.03

            • Re: brzuch i jego rozmiar

              Niech zonka sie nie martwi.Ja jestem w 19 tygodniu i brzuch raczej watpliwej wielkości. Czasem go wysadzi, a czasem sie schowa. Róznie to bywa z tymi brzuchami… Pozdrawiam

              Izka i coraz wiekszy Robaczek 23.08

              • Re: brzuch i jego rozmiar

                czesc! u mnie tak ja u Malosi, brzuszek wyskoczył dopiero ok. 3 tyg temu… teraz tez dosyc mało widac, bo wszystko poszło w brzuszek, a twarz mam szczuplejszą niz przed ciążą:) rowniez chudłam do 4 miesiąca, tak więc niech sie zona cieszy, ze jeszcze nic nie widac….:)

                Madzia z Kamilkiem:) (termin 4 czerwca)

                • Re: brzuch i jego rozmiar

                  Zdecydowanie nie ma się czym martwić. Mój brzuszek wyskoczył nagle w piątym miesiącu, choć wtedy też był raczej mały, potem rósł sobie, rósł, no i teraz ( 30 tydz.)…imponujący!!!
                  ada i miki-mieszkaniec brzuszka

                  • Re: brzuch i jego rozmiar

                    Witam wrześniowego Tatę!!!!

                    U mnie brzucho jest już widoczne, ale już przed ciążą byłam o kobiecych kształtach. Zawsze się pilnowałam by nie przytyć. Kiedy juz zaszłam to zaraz dopisał mi apetyt i w wyniku tego przytyłam troszeczkę, szczególnie kształtów nabrał brzuszek. Lecz Wy się nie martwcie, na początku różnie to bywa z brzuszkami i z przybieraniem na wadze. Ok 20 tygodnia wszystko powinno się poprawić i brzucho pokaże się! Potem bedzie tylko rosło!!!!!

                    ,

                    Znasz odpowiedź na pytanie: brzuch i jego rozmiar

                    Dodaj komentarz

                    Mozarella w ciąży

                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                    Czytaj dalej →

                    Ile kosztuje żłobek?

                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                    Czytaj dalej →

                    Dziewczyny po cc – dreny

                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                    Czytaj dalej →

                    Meskie imie miedzynarodowe.

                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                    Czytaj dalej →

                    Wielotorbielowatość nerek

                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                    Czytaj dalej →

                    Ruchome kolano

                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                    Czytaj dalej →
                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                    Logo
                    Enable registration in settings - general