Brzuszek po cesarce

Dziewczyny, jak wyglądają wasze brzuszki po cesarskim cięciu? Ja mam wrażenie, ze wyglądam okropnie i nigdy nie pozbędę się brzucha (powyżej cięcia ma fałd tłuszczu, który jest okropny) Ponadto od porodu wogóle nie schudłam.
A jak to jest u was?

10 odpowiedzi na pytanie: Brzuszek po cesarce

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: Brzuszek po cesarce

ja jestem 9 mies po cc i moj brzuch wyglada prawie idealnie ;-)))) tzn nie liczac rozstepow na szczescie sa bardzo nisko i wlasnie jednej faldki …..nie martw sie ja zaczelam wracac do wagi sprzed ciazy dopiero nie dawno
proponuje brzuszki mi pomoglo
asia

ankalenka Dodane ponad rok temu,

Re: Brzuszek po cesarce

a robisz cokolwiek żeby schudnąć? karmisz piersią, ograniczasz się w jedzeniu itp?
A.

Dodane ponad rok temu,

Re: Brzuszek po cesarce

Karmię piersią, ale pochłaniam tony słodyczy. Próbuję brzuszki ale ciężko mi to idzie. Ponadto jedyne co robię to chodzę na spacery. Po ciąży zostało mi tylko 2 kg i okropny brzuch.

ankalenka Dodane ponad rok temu,

Re: Brzuszek po cesarce

to daruj sobie te brzuszki a zrezygnuj ze słodyczy. poprostu nie kupuj, nie piecz itp. na efekty przy 2 kg na plusie nie będziesz musiała długo czekać. mięśnie oczywiście warto wzmacniać a skórę na brzuchu smarować jakimś ujędrniająco-odchudzającym preparatem, ale przede wszystkim trzeba się odżywiać z głową…
A.

jagoda Dodane ponad rok temu,

Re: Brzuszek po cesarce

Cześć ja też mam fałdkę tłuszczu i wcale nie chce mi zejść, podejrzewam że mam mocno ściągnięty szew. Wagę po cesarce prawie odzyskałam i Tobie życzę tego samego Pozdrowienia.

Dodane ponad rok temu,

Re: Brzuszek po cesarce

Co do wagi to w tech chwili zostało mi 2 kilo więcej w stosunku do wagi sprzed ciąży ale i tak prawie w nic sie nie mieszczę. No i ten brzuszek! Sprawia wrażenie jakby wisiał na tym szwie. A jak długo jesteś po porodzie?

jagoda Dodane ponad rok temu,

Re: Brzuszek po cesarce

Witaj
po cesarce jestem już trzy lata i brzuszka(fałdki) niestety nie udało mi się go zrzucić. Pozdrawiam Cię.

joasik Dodane ponad rok temu,

Re: Brzuszek po cesarce

ja też miałam cc, brzuszek spadł mi po ok 3 m-cach i od tamtej pory mam idealnie płaski, jak przed ciążą. Bez żadnychnćwiczeń, po prostu mała dała mi nieźle popalić, a dodam że w ciąży przytyłam 24 kg więc wyobraź sobie jak ja wyglądałam i to przy wzroście 160, brrrr

nasza-trojka Dodane ponad rok temu,

help

ja też mam fałdkę kupiłam pas ściągający w aptece, moze troche pomógł, jestem 17 dni po cesarce, nie wiem jak zrzucić ten brzuchol czy biegać? robić brzuszki ? skakać na skakance? chcę miec płaski brzuszek, niedojż że mam rozstępy to jeszcze ta fałda! :/

julianne Dodane ponad rok temu,

Ja myślę, że trzeba nie wpadać w panikę i dać sobie czas. Po pierwszej cesarce całkowite wchłonięcie brzuszka zajęło mi rok, płaściuteńki na końcu miałam. Ciekawe, czy i tym razem los będzie dla mnie łaskawy, bo mam mieć drugą cesarkę.
Acha, wstrzymaj się na razie z ćwiczeniami i wysiłkiem, jesteś tylko 17 dni po cięciu! Do pół roku trzeba uważać z intensywnym wysiłkiem.

Znasz odpowiedź na pytanie: Brzuszek po cesarce?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
planowanie
Witam wszystkich. Po raz pierszy goszczę na tej stronie i muszę przyznać, że jest ciekawa. Mam pytanie. Dopiero drugi cykl staramy się z mężem o dziecko. Chciałabym się dowiedzieć o
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
a co z mezami ktorzy prowadza dialogi przez sen??
no wiec moj nie dosc ze beka i chrapie to jeszcze gada przez sen ;-))))) nigdy nie zpomne pierwszej nocy w naszym nowym mieszkaniu.....ja zmeczona ciaza zasnelam co chwile
Czytaj dalej