bylam dzis u gina…

Hey dziewczyny,
dzis jest 12 dc. Co prawda starania zaiweszone na jakis miesiac bo meza nie ma, ale bylam dzis na usg. Odkad chodze na monitoring ( X/03) mialam tylko jedna ovu, strasznie kiepsciutko. Dlatego od nastepnego razy zaczynam z clo ( i oby dzialalo..)) ale nie o tym mialam pisac..)) Jest pecherzyk w prawym jajniku sr. 9,2mm, endo gr.8,5mm. Wiec sie zastanawiam czyzby bylaby jakas ovu w planie?? Mam isc w piatek na kolejne usg. Gin powiedzial ze na dzien dzisiejszy troche nie podoba mu sie budowa pecherzyka, ale ze moze sie wszystko zdarzyc ( no chyba mnie tylko cud uratuje..)). Jestem troche zaskoczona tym pecherzykiem i nie chce sobie robic zadnych nadzieji, ale cholera no nie moge wytrzymac!!! a tymbardziej, ze moj maz przyjezdza w piatek…. No ichyba dostane kota od myslenia… Czemu to takie ciezkie???hmmmmm

ania-5 podejscie..))

3 odpowiedzi na pytanie: bylam dzis u gina…

  1. Re: bylam dzis u gina…

    Ty nie myśl moja droga tylko rób się na bóstwo na piątek 😉 Pewnie mężuś stęskniony oj stęskniony 😉 Trzeba go ODPOWIEDNIO mile przywitać 😉
    Co prawda dopiero środa ale ja już teraz życzę Ci cudownego i efektywnego weekendu ;)))
    Pozdrawiam cieplutko 🙂

    Miyu
    + moja tempka
    [Zobacz stronę]

    • Re: bylam dzis u gina…

      Złota rada!

      • Re: bylam dzis u gina…

        Miyu dzieki skorzystam z rady…))) Biore sie do roboty…))))
        pozdrawiam

        ania-5 podejscie..))

        Znasz odpowiedź na pytanie: bylam dzis u gina…

        Dodaj komentarz

        Mozarella w ciąży

        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

        Czytaj dalej →

        Ile kosztuje żłobek?

        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

        Czytaj dalej →

        Dziewczyny po cc – dreny

        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

        Czytaj dalej →

        Meskie imie miedzynarodowe.

        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

        Czytaj dalej →

        Wielotorbielowatość nerek

        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

        Czytaj dalej →

        Ruchome kolano

        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

        Czytaj dalej →
        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
        Logo
        Enable registration in settings - general