c.d Castagnus

Czy którejś z Was spóźniał się okres przy zażywaniu tych tabletek?Zamotany
Miałyście jakies problemy po zażyciu (np.złe samopoczucie ,zawroty głowy itp.)hmmm

3 odpowiedzi na pytanie: c.d Castagnus

julcia2 Dodane ponad rok temu,

nie, nie mialam spozniającej sie @ ani innych objawow o ktorych piszesz po costagnusie

magda2109 Dodane ponad rok temu,

Dzieki Jumo

muu Dodane ponad rok temu,

Oj, a ja się strasznie źle po nich czułam. Szybko je odstawiłam. Nie dałam rady ich brać.

Znasz odpowiedź na pytanie: c.d Castagnus?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Aa, wezcie mnie troche pocieszcie...mam stracha
No wlasnie, tak siedze, i siedze i boje sie i mysle. Jutro lece do laryngologa. Od jakis 4 lat mam wieczne problemy z migdalami, co rusz ropnie, nabrzmiale itd. Teraz
Czytaj dalej
Zdrowie i uroda
Algi, kawsy, maski domowym sposobem i serum w ampułkach.
Mam ochotę zaszaleć i kupić sobie kilka (jak szaleć to szaleć:p) różnych na wypróbowanie. Nie chodzę do kosmetyczki, bo szkoda mi kasy, ale na takie domowe to jestem w
Czytaj dalej