celulit i karmienie piersią

Dziewczyny,
Czy w czasie karmienia piersią można stosować preparaty przeciw celilitowi? Z tego co wiem w ciąży lekarze odradzają ich stosowanie z powodu przenikania do krwiobiegu. Czy przenikają również do mleka?

Nika i Dominika (10,09)

7 odpowiedzi na pytanie: celulit i karmienie piersią

patrycjad Dodane ponad rok temu,

Re: celulit i karmienie piersią

Nie powiem Ci bo nie wiem, ale wiem natomiast to, że po ciąży miałam okropny cellulitis, a teraz po 8 m-cach karmienia nie mam ani jednej grudki!!! Może nie warto wydawać kaski na różne preparaty i zawierzyć naturze? Przecież podczas karmienia spalasz więcej niż podczas jakiegoś treningu i wracasz do wagi sprzed ciąży więc może się wstrzymaj? Na kremy zawsze będzie czas.
.

Patrycjad i Kamilek (01.02.03r.)

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: celulit i karmienie piersią

ja uzywam..kiedys tez pytalam o to na forum..i raczej nie bylo przeciwwskazaqn…
ale smaruje tylko brzuch..i posladki… Nigdy piersi!!..chociaz nie wiem czy na piersiach moze byc cellulit../?/..chyba raczej rozstepy..
smaruje sie takim z kofeina..juz od mies..i szczerze powiedziawszy nie widze specjalnych postepow….troszke schudlam.. Ale raczej dlatego ze unikam slodyczy..
pozd

angel22 Dodane ponad rok temu,

Re: celulit i karmienie piersią

A stosowalas ten zel co ja Ci polecilam? U mnie sa efekty…smaruje 2 razy dziennie juz od 1,5 mc, rano przed smarowaniem bire prysznic i robie mocny masaz calych nog i posladkow rekawica. Nie mowie ze znikna zaskakujaco ale efekty chyba sa :-)) poza tym mimo iz waga tez spadla (2 kg/mc) to w obwodzie nogi leca, biodra….co sie nie rowna dwum kg…. POlecam

Sylwia + Wiktorynka

barbetka Dodane ponad rok temu,

Jaki żel?

…zdradź nazwę tego żelu… Jestem bardzo zaintersowana 🙂
Pozdrawiam

Basia & Amelka o oczach jak karmelki – 07.09.2003

angel22 Dodane ponad rok temu,

Re: Jaki żel?

Mam nadzieje ze i Tobie pomoze, ja mialam niewielki cellulit na nogach glownie i posladkach a teraz mi sie wydaje ze jest jeszcze odrobine mniejszy,…. Pozdrawiam i zycze sukcesow….dolacz sobie masujaca rekawice raz dziennie jak dasz rade i potem zel…. A potem wieczorkiem
zel to: EVELINE LABORATORIES… KOENZYMY MLODOSCI Q10+R Zel do ciala antycellulit (ujedrnia regeneruje rozgrzewa) Multi dzialania Antycelullit…..(niebiesko biala tuba) u mnie za 16,50… Powodzonka

Sylwia + Wiktorynka

barbetka Dodane ponad rok temu,

Re: Jaki żel?

Dziękuje! W poniedziałek rusze na poszukiwania. 🙂

Basia & Amelka o oczach jak karmelki – 07.09.2003

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: Jaki żel?

musze tez poszperac po polskich aptekach..bo jak narazie dorwalam bielendy..tez sie masuje codziennie..moze podziala tez sila autosugestii..hehe..
cena tez raczej nie odstrasza..tego twojego…
ja kiedys stosowalam lorealu..bo i tylko takie widze w amerykanskich marketach.. Ale sredni..jak na ta cene..kiedys tez vichy..i tez nic specjalnego.. A jeszcze kiedys orifleimu…i z niego bylam zadowolona.. Ale nie wiem czy jeszce go maja..bo to bylo wieki temu..
a ten bielendy calkieim tani.. A jak dla mnie.. Niczym sie nie rozni od vichy…
pozd

Znasz odpowiedź na pytanie: celulit i karmienie piersią

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Wyrodne Matki
Chcialabym poruszyc temat wyrodnych matek. Od dwoch dni pisze do mnie "chora" matka, tak chora gdyz to co mi napisala wola o pomste do nieba. Poznalam ja na [url]www.onet.pl[/url] w pokoju
Czytaj dalej
Dla starających się
może nie zwarjuje
Czytam wasze posty i sama się pocieszam,że nie tylko ja jestem taka narwana. Dzidzia opanowała mnie całkowicie. Jesto to poniekąd zrozumiałe bo 3 lata oczekiwań to nie mało ale co najśmieszniejsze
Czytaj dalej