Cerazette, a wysypka u dziecka?

Nie wiedziałam dokładnie na jakim podforum o to zapytać, ale czy jest możliwe, żeby w wyniku zażywania przeze mnie tych tabletek córeczka dostała wysypki? Ma czerwonawe plamki na klatce piersiowej i brzuszku, nie przeszkadzają jej chyba bo zachowuje się normalnie, nie marudzi nie ma gorączki. Jest weekend a nasz lekarz nie przyjezdza do domu i jezeli jej zachowanie sie nie zmieni to poczekamy do poniedzialku z wizytą. Druga możliwość to skaza białkowa, bo mleko i serki jadam codziennie, ale Olka ma 7 tygodni i do tej pory nie miała żadnych dziwnych reakcji na mleko.
Dziękuję za odpowiedzi.

An_ki i Olka Fasolka
[img] D:ZdjęciaAnia z Olą 010.jpg – Microsoft Internet Explorer [img/]

1 odpowiedzi na pytanie: Cerazette, a wysypka u dziecka?

  1. Re: Cerazette, a wysypka u dziecka?

    Niestety nie wiem, ale może zadaj to pytanie w dziale Kiedy dziecko juz jest – jest czesciej uczęszczany.
    I niestety nie widac Waszego zdjęcia, nie mozna go wysyłąć z kompuetera, musi byc na jakiejs stroie w necie, np. w albumie onetu.

    Znasz odpowiedź na pytanie: Cerazette, a wysypka u dziecka?

    Dodaj komentarz

    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
    Logo