Chore dzieci;-(

Witam wszystkie mamusie!!!!

Dawno sie nie odzywalam ale przez ostatnie 2 tyg. walcze z choroba u moich dzieci.
Agatka przyniosla jakiegos wirusa z przedszkola i pozarazala wszystkich oprocz mnie.
Ten wirus jest okropny mala bierze antybiotyk i malo co jej pomaga, kaszel nasilil sie ale dzieki Bogu mala przestala goraczkowac i wymiotowac.
Do tego zarazila Chrystianka( 3 mies. i 7dni ), zaczal tak samo kaszlec, goraczkowac, wymiotowac.
Poszlam dzis znow z dziecmi do lekarza, zbadal oboje od Chrystianka pobral krew, Agatka jak zobaczyla ze malego kuja to rozplakala sie z zalu ale co gorsza to pozniej ona musiala dostac zastrzyk przeciwko grypie. Jak zobaczyla strzykawke to zaczela panicznie plakac chcialam ja uspokoic ale nie udalo sie.
Trzymalo ja az 3 osoby by zrobic jej ten zastrzyk.
Po calych badaniach lekarz stwierdzil ze dzieci maja slaby system odpornosciowy i musza dostac kortyzon.
Wiec jestem zalamana bo szkoda mi ich a nie wiem jak im pomoc by byly juz zdrowe, no poza przepisanymi lekartwami.
Mam nadzieje ze do swiat bedzie juz wszystko oki.

Agnieszka mama Agatki i malego Christianka

7 odpowiedzi na pytanie: Chore dzieci;-(

  1. Re: Chore dzieci;-(

    Co to jest kortyzon?

    Życzę zdrówka dzieciom i żebyś Ty się nie zaraziła! Uważaj!

    Ola i maluchy: Staś (9.12.98), Tadzio (15.01.01) i… Basia??? (wkrótce)

    • Re: Chore dzieci;-(

      Kortyzon– w organizmie wpływa m.in. na metabolizm białek, regulację gospodarki cukrowo-tłuszczowej, zwiększenie wykorzystania kwasów tłuszczowych jako źródła energii oraz wydzielania adrenaliny i noradrenaliny, przyspieszenie filtracji kłębuszkowej. Kortyzon ulega rozkładowi w wątrobie. Kortyzon jest stosowany w lecznictwie jako lek przeciwzapalny, przeciwalergiczny i immunosupresyjny.

      No tyle wiem na ten temat.

      Agnieszka mama Agatki i malego Christianka

      • Re: Chore dzieci;-(

        U nas panuje chyba jakaś epidemia bo już drugi tydzień próbuję umówić małą na szczepienie i pani w przychodni informuje mnie że przyjmują tylko chore dzieci….. A zdrowe może od poniedziałku……..

        Kasia mama Martynki (ur.02.07.2002)

        • Re: Chore dzieci;-(

          zyczeszybkiego powrotu do zrowia.. A Ty uwazaj zeby sie nie zrazic!;-)

          MAMA ZABKUJACEJ PRAWIE ROCZNEJ EWUNI

          • Re: Chore dzieci;-(

            Dziekuje i mam nadzieje ze to swinstwo mnie nie dopadnie chodz juz kicham sobie:-)

            Agnieszka mama Agatki i malego Christianka

            • Re: Chore dzieci;-(

              a ja walcze juz ponad tydzien z podobna choroba u mojego Bartka :((
              to chyba jakis paskudny wirus-mnie tez diopadl i razem jedziemy na antybiotykch :((
              ale juz jest lepiej 🙂

              • Re: Chore dzieci;-(

                No to tak jak ja:-(

                Agnieszka mama Agatki i malego Christianka

                Znasz odpowiedź na pytanie: Chore dzieci;-(

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general