Chwalę się … nieśmiało :)

Kochane 🙂

Musze się Wam pochwalić :))
Od ostatniej miesiączki dokładnie minęło 16 tygodni i 6 dni – a ja od wczoraj czuję ruchy dzidziusia!!!

Jestem tego pewna na 99% – to pierwsz ciąża, wiec 1% to tak dla zasady 🙂

Cudowne uczucie – jakby ktoś w brzuszku puszczał mi bańki mydlane, albo delikatnie sprzężone powietrze – nie wiem jak Wam to opisać, ale mam nadzieję, że to jest to.

Miałam juz ok. tygodnia wczesniej sporadyczne pojedyncze ruchy, ale teraz od wczoraj czuje je cały dzień w różnych miejscach brzuszka – czasem w okolicach żołądka (tylko nie tak wysoko), za chwile poniżej pempka i bardziej ku prawej pachwinie i w ogóle gdzie się da 🙂

Uważam, że to junior, bo rano np. jest tych ruchów malutko, zjem coś, najlepiej czekoladę to troszkę lepiej, ale szał jest wieczorem – nasz dzidziuś to chyba nocny marek 🙂
No i nie sądzę, aby to były jelita, bo przecież w różnych miejscach to samo odczucie… i to w dodatku takie jakiego nigdy nie miałam? To chyba niemożliwe…

Jestem przeszczęśliwa 🙂 Ostatnio sporo sie zamartwiałam i nagadałam pierwszy raz brzuchowi a raczej jego mieszkańcowi, aby wziął pod uwagę zmartwienia swojej mamusi, nie wdawał sie w upartego tatusia i dał znać mamusi, że jest i się świetnie czuje i nie minęły 2-3 jak moje kochane dzieciatko co jakis czas przypomina mi o sobie :))

Pozdrawiam Was 🙂

Jola, Maciej i nasz

7 odpowiedzi na pytanie: Chwalę się … nieśmiało :)

  1. Re: Chwalę się… nieśmiało 🙂

    Gratuluję! Na pewno to jest to! Ja też czułam pierwsze ruchy pod koniec 16 tc i nie wiedziałam czy to już dzidzia, a tydzien później nabrałam pewności. Cudooowne uczucie. A z czasem jest jeszcze fajniej :))

    • Re: Chwalę się… nieśmiało 🙂

      Aleini to cudownie, że czujesz swoje maleństwo tak wyraźnie :o)
      Ja dopiero rozpoznaje takie malutkie jakby nieśmiałe łaskotanio-opukiwanie od środka :o) aale wiem, ze to malenstwo nie jelita bo te akurat czuje wyraźnie ale inaczej i w określonych sytuacjach.
      Dzisiaj miałam usg kontrolne po tym odklejeniu łożyska i juz jest wszystko dobrze. Tak bardzo sie cieszę.
      Dlatego też mogę sie cieszyć razem z Toba Twoim szcześciem
      Tak trzymaj :o)))))))))))))))))))

      Olinka

      • Re: Chwalę się… nieśmiało 🙂

        Cieszę się bardzo, że jesteś spokojniejsza:)
        Pozdrawiam!

        Kasia+KTOŚ

        • Re: Chwalę się… nieśmiało 🙂

          Ja pierwsze ruchy czulam podobnie:)- jakby mi pletwonurek w brzuchu puszczal banki:)). Poczekaj jeszcze troche a caly brzuch bedzie Ci sie ruszal:).
          Gratuluje i pozdrawiam,

          Monika i Jaś

          • Re: Chwalę się… nieśmiało 🙂

            Super!!!!!! ja też bym chciała być pewna, że te sporadyczne “bulgotki” to był mój dzidziuś. Bo pierwszy raz poczułam w sobotę. Byliśmy na bardzo hałaśliwym balu andrzejkowym, więc szybko stamtąd uciekliśmy. Hałas( czytaj muzyka) był naprawdę niesamowity. Nie wiem czy dzidziuś teraz już słyszy, ale na pewno odczuwa wibracje. A kiedy ja na tej imprezie położyłam rękę na pustym, spojącym obok krześle, to te drżenia czułam ! myślę, że maluch też, bo właśnie tam pierwszy raz poczułam te ” banieczki” o których piszesz i to 2x w odstępie kilku sekund. Więc zrozumiałam ( chyba dobrze), że maluch nie jaest zachwycony tym co sie dzieje wokół.
            pozdrawiam Ciebie i brzuszek i cieszę się, że juz masz lepszy humor
            katkajot i…

            • Re: Chwalę się… nieśmiało 🙂

              Witaj!
              Wreszcie Poprawa humoru! Tak się cieszę i gratuluję Wam!!!!! To cudowne uczucie jak maleństwo buszuje po brzusiu!!!!
              Poczekaj na solidne kopniaki w pęcherz np. o trzeciej w nocy…. hi hi hi

              Przesyłamy Wam cieplutkie buziaczki.
              Ania i maleństwo

              • Re: Chwalę się… nieśmiało 🙂

                Chyba “wykrakałaś” 🙂
                Dzisiaj nad ranem się zaczęło – dwa razy budziłam się z bólu pęcherza i musiałam iść do toalety – cały czas śpię na lewym boku, więc kto wie, czy dzidzia się wtedy po lewje stronie też nie układa…
                W ogóle sie często nad ranem budziłam, bo mi już niezbyt wygodnie się śpi.
                Co to będzie jak maluch podrośnie… juz widzę te nieprzespane noce, bo moje dziecko najwięcej śpi w dzień a po poludniu zaczyna swoje tańce i chyba w nocy nadal to robi – moze jest sposób, aby nauczyć go zmiany rytmu dobowego 🙂
                Nie pomaga za bardzo pukanie w brzuszek rano i budzenie go – dwa mi kopniaka czy dwa i śpi dalej… uparciuch i wykapany tata :))

                Pzdr

                Jola, Maciej i nasz

                Znasz odpowiedź na pytanie: Chwalę się … nieśmiało :)

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general