chyba padnę ze zmeczenia….

….wlasnie, znowu klopoty ze snem ma moj synus… A juz bylo dobrze tzn budzil sie 1-2 razy w nocy…teraz nawet 10 razy…wyobrazacie sobie jak wygladam…czy mozliwe, ze kiepsko spi w nocy dlatego, ze za dlugo spi w dzień??? Po takiej nocce on tez jest zmeczony i poranna drzemke ma nawet 2,5-godziiną, potem jesze dwie po ok. godzinie….co mam robic??? pomocy!!!! we wrzesniu wracam do pracy

4 odpowiedzi na pytanie: chyba padnę ze zmeczenia….

  1. Re: chyba padnę ze zmeczenia….

    dołączam! Nati od kilku dni budzi się o 3- 4 w nocy i nie śpi do rana 🙁 A ja muszę o 7.30 wychodzić do pracy!

    Kaśka z Natusią (15 miesięcy 🙂

    • Re: chyba padnę ze zmeczenia….

      Etap przejściowy…do września mnie….. Ale na razie spróbuj odsypiać w nocy….

      Julka i Karolek (rok i pięć dni)

      • Re: chyba padnę ze zmeczenia….

        Przechodziłam to samo teraz mam wrazenie jakby się polepszyło ale czy to na stałe nie wiem. Jak zaczynam się cieszyć to Szymek budzi się w nocy do 10 razy, a rano wygląda jakby spał 12 godzin a ja biedaczka do pracy. To trzeba przeczekać ale kiedy to minie to nie wiadomo. Może dziel się z mężem spaniem z maluszkiem. Ja tak robię dzięki temu odsypiam co drugą noc.

        Sabka (4.02.2004 r.) i Szymonek ur. 24.10.2002 r.

        • Re: chyba padnę ze zmeczenia….

          mój tak miał przy pierwszym ząbku. Budził się i tylko cyc go uspokajał,a le nie pozwalał sie odłączyć i tak sobie spalismy od 1 do 8… oczywiście padałam, bo niwewiele było mojego snu. Teraz idzie drugi i jest lepiej, mam nadzieję, że nie zapeszę.
          A jak u Pawełka z ząbkami?

          Znasz odpowiedź na pytanie: chyba padnę ze zmeczenia….

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general