ciąża po 2 poronieniach

cześć Dziewczyny proszę powiedzcie jak czułyście się na początku ciąży (szczególnie te po poronieniach), Bo ja dostanę szału, ciągle się boję, że coś jest nie tak, czuję ogromny niepokój, boli mnie brzuszek, piersi średnio urosły, troszkę białego coś mam (nie wiem czy to upławy czy co). Co jakiś czas mam wrażenie ze to już koniec……… a może tak powinno być
Proszę o pomoc
Gosia

13 odpowiedzi na pytanie: ciąża po 2 poronieniach

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Re: ciąża po 2 poronieniach

gosiu!
na poczatku ciazy czulam sie tak, jak ty, albo nawet gorzej. moja poprzednia ciaza obumarla (a jeszcze poprzednia to tzw. za wczesnie zrobiony test), wiec caly czas staralam sie doszukiwac objawow ciazowych – ciagle obmacywalam sobie cycki, pol dnia siedzialam z glowa w majtkach, a jak zmienil mi sie kolor sluzu to dostalam histerii. potem sie balam, ze za duzo wymiotuje (bo wytrzasne dzidzie), ale jak na 1 dzien przestalam, to znow histeria. no i takie tam… a, jeszcze zarzucalam forym rozhisteryzowanymi postami, serio. ja nie wiem, jak to sie stalo, ze mnie administrator nie wydeletowal;)))
a na dodatek napady histerii zdarzaja mi sie do tej pory;)))
ale na razie – tfu, tfu – wszystko jest dobrze. synus z brzucha ma juz 32 tygodnie i piore dzis ubranka:)) i dlatego, gosiu, zycze ci duzo spokoju – szczegolnie na ten I trymestr. staraj sie uwierzyc, ze jest wszysko w porzadku, zajmuj sie czyms, nie rozmyslaj tak duzo. czasem mysle, ze po prostu przeszlam juz swoj limit rozpaczy, wiec tym razem sie uda. naprawde b.b.b. mocno trzymam za ciebie kciuki. poglaskaj brzusio, niech mu sie lepiej zrobi. a jak ci bedzie zle – pisz na forum – dziewczyny sa niesamowite i naprawde wiele razy pomogly mi uwierzyc, ze bedzie dobrze.
zobaczysz, za pare tygodni Ty bedziesz udzielala podobnych rad jakies zestresowanej przyszlej mamie, ktora sie boi o dzidzie;))))
pozdrawiam cieplo
k8 i Adaśko

ika Dodane ponad rok temu,

Re: ciąża po 2 poronieniach

Gosiu już odpisałam Ci na priv cała swoją epopeję, ale widzę, ze zapomniałam o upławach – tak, tak, tak – sa normalne O ile tylko nie zmienia konsystencji na serowatą, lub koloru, o ile nic nie swędzi piecze itp to w ciaży upławy są niestety o wiele częsciej spotykane niż normalnie.
Nosek do góry, za parę miesięcy będziesz wspomagała dobrym słowem tak jak k .
Każdej z nas zdarzało się i do tej pory zdarza panikowac – to nic złego, ale zdrowy rozsądek i pozytywne myślenie na pewno pomogą
Pozdrawim ciepło

ika z syneczkiem Igorem marcowym lub kwietniowym

olinja Dodane ponad rok temu,

Re: ciąża po 2 poronieniach

K8_77 wiesz co tak czytam co napisałaś i jakoś mi lepiej sierobi na serduszku.
O ludzie jak ja juz chciałabym być w ciaży (znowu). Powiedz czy ustaliłaś co było przyczyna obumarcia ciazy? U mnie jeszcze za wcześnie na to dopiero za tydzień odbiore histopatologie ale nie robię sobie nadziei. W czwartek idę do ginki moze ona mi coś powie.

Pozdrawiam,
Olinka
<><

samiutka Dodane ponad rok temu,

Re: ciąża po 2 poronieniach

Wszystko najprawdopodobniej jest okey,twoje dolegliwosci sa jak najbardziej normalne i nie ma sie czym przejmowac.Ale ja cie doskonale rozumiem.Mam juz syna 9 lat,ale dwa lata temu poronilam i teraz kiedy jestem juz w 16 tyg. tez ciagle mam wrazenie ze nie wszystko jest dobrze.(choc lekarz mowi ze jest super).Z niecierpliwoscia czekam na nastepna wizyte a to dopiero 1.04 Narazie pozdrawiam serdecznie

Ludka i baby (28.08.04)

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Re: ciąża po 2 poronieniach

histopatologia 9ani setki innych badan, ktore zrobilam potem;) nic nie wykazaly. zmienilam lekarza i on przede wszystkim kazal mi zrobic poziom progesteronu w roznych fazach cyklu. okazalo sie, ze mam za niski w tej fazie, w ktorej go najbardziej potrzeba (tzn. po owulacji, progesteron wspomaga utrzymanie ciazy). poprzednia pani doktor NIGDY nie wyslala mnie na takie badanie. nikt tego glosno nie powiedzial, ale czasem mysle, czy gdyby…ech.. obecny ginek powiedzial, ze nie ma sie co zadreczac, ze trzeba cieszyc sie z tego co jest. no i mial chyba racje.
trzymaj sie i nie poddawaj, a jak moge jeszcze cos poradzic, to jak juz zdecydujesz sie probowac jeszcze raz, to nie zrob z nowej ciazy jedynego celu swego zycia. ja tak zrobilam i … zacielo sie. a jak przestalam myslec o zajsciu i po prostu sie pokochalam z mezem to klik…zaskoczylo;)))
czego i Tobie zycze z calego serca (a nawet dwoch:)
pozdrawiam

sysim Dodane ponad rok temu,

Re: ciąża po 2 poronieniach

Gosiu!

Jeszcze kilka tygodni przeżywałam dokładnie to samo co Ty. Bałam się wstać z łóżka, żeby broń Boże coś mi się nic nie stało Ciągle mi się wydawało że coś mi leci i co chwilkę biegałam do ubikacji by sprawdzić. To była osesja. .Nie powiem że już się nie boję, ale jest dużo lepiej. Odkąd zniknęły plamienia mam większy luz psychiczny.
I zaczęłam wierzyć, że może tym razem się uda.
Musisz bardzo na siebie uważać. Najgorszy podobno jest 1 trymestr. Ja na początku nie robiłam w domu nic. Wszyscy dookoła mnie wyręczali. Najważniejsza jest dzidzia
Życzę Ci dużo odpoczynku i aby ten strach szybko Cię opuścił, dużo wiary i optymizmu.
Trzymaj się dzielnie i uważaj na fasolkę

asia7 Dodane ponad rok temu,

Re: ciąża po 2 poronieniach

Witaj Gosiu, w chwili obecnej przechodzę przez ten sam etap co ty, ja ciążę straciłam w październiku a teraz jestem w 5 tc, czasami to mi się wydaję że za chwile zeświruje, boli brzuch to panikuję, nie boli to już myślę że pewnie już po wszystkim……………… można oszaleć. Ale cóż juz chyba taki nasz los – czyli kobiet z przejściami – że panikujemy podczas kolejnej ciąży. Moim zdaniem grunt to spokój i dbanie o siebie, to jedyne możemy zrobić dla naszych kruszynek.
Życzę ci dużżżżżżżżżżżżżżo spokoju i opanowania, wierze że tym razem nam się uda :)))
Pozdrawiam

Asia
z aniołkiem i pewnością, że tym razem się uda

bozka Dodane ponad rok temu,

Re: ciąża po 2 poronieniach

Oj, poczatki byly ciezkie! Przy pierwszej ciazy od samego poczatku duzo z mezusiem na ten temat rozmawialismy, snulismy plany, marzylismy itd. itp. Przy drugiej gdzies do konca 14 tygodnia wogole nie bylo rozmow (od mniej wiecej tego czasu zagorozenie obumarciem ciazy bardzo spada). Bylam bardzo niespokojna, ciagle biegalam do toalety, zeby zobaczyc, czy nie ma krwi. W pierwszej ciazy (tylko 12 tygodni) nie mialam zadnych dolegliwosci, a tym razem w pierwszych tygodniach czesto bolal mnie brzuch i krzyz. Piersi na poczatku mi wogole nie urosly. Sutki byly tylko lekko bolesne. W 10 tygodniu dostalam krwawienia i myslalam, ze juz jest powszystkim. Boze, jak ja ryczalam jadac do szpitala. Lekarz powiedzial, ze wszystko jest w porzadku i krwawienie jest spowodowane implantacja lozyska, a ja nie chcialam mu uwierzyc. Pokazal mi poruszajaca sie dzidzie na usg, tego widoku nigdy nie zapomne. To bylo takie piekne! Po 14 tygodniu troche odetchnelam. Jak widac jestem na koncowce. Ciaza przebiegala bez zadnych problemow i dolegliwosci. Przez cala ciaze ani razu nie bylam chora, mezus mial straszna grype, a ja sie nie zarazilam. Nie wiem, jak jest z Toba, ale czesto poronienia nie maja zadnej przyczyny w kobiecie. Po prostu poczecie dziecka to bardzo skomplikowany proces i moze cos nie udac. W 10 tygodniu widzialam malego czlowieczka, az trudno uwierzyc, ze mogl sie on uksztaltowac z 2 komorek w tak krotkim czasie. Mysle pozytywnie i probuj sie czyms zajac. Nie ma nic gorszego niz zamartwianie sie. Wierze, ze z Toba bedzie tak samo, jak ze mna! I prosze o trzymanie kciukow w czwartek, bede miala wtedy wywolywany porod, bo mi corcia za bardzo urosla.

Bozka i Amelia 11/12.03.04

olinja Dodane ponad rok temu,

Re: ciąża po 2 poronieniach

Dziewczyny piszcie tak więcej, jejku jak sie cieszę, że to co tu napisalaś mogłam przeczytać.

Słoneczko może i zaświeci dla mnie.

Pozdrawiam,
Olinka
<><

julia-m Dodane ponad rok temu,

Re: ciąża po 2 poronieniach

Ja poroniłam dwa razy za trzecim razem strasznie się bałam nic nie robiłam tylko leżałam do póki nie rósł mi brzuszek myślałam że nic z tego. Mój mąż nic mi nie dawał robić ajak podrósł mi brzuszek to nam przeszło i już tylko czekaliśmy na nią. I OTO JEST.Myślę że to normalne ale powinnaś nie myśleć o najgorszym tylko się dużo uśmiechać bo dzidzia wszystko czuje.

Madzia i Julia 29,05,2003

olivka76 Dodane ponad rok temu,

Re: ciąża po 2 poronieniach

Olinuś- przecież wiesz, ze dla nas zaświeci :-), pamiętasz kiedy :-)…

A za Ciebie Bozka i za Amelkę trzymam kciuki jak naaaaaaajbardziej tylko potrafię :-). Będzie dobrze- w czwartek córcia jak malowana :-).

Ściskam mocno.

Olivka.

sisna Dodane ponad rok temu,

Re: ciąża po 2 poronieniach

hej, też jestem po dwóch poronieniach i chyba przechodzę swoją trzecią ciąże jak inne dziewczyny! Zastanawiam się, kiedy minie mi latanie co chwilkę do WC żeby sprawdzić, czy przypadkiem nie ma plamienia, czy wszystko jest OK. Martwieję z przerażenia w momencie gdy przypadkiem coś mnie zakłuje lub zaboli. Wiem jednak, że z maluszkiem jest wszystko w porzadku i mam nadzieję, że tak już będzie do końca ciąży;)
pozdrawiam cieplutko wszystkie “zaciążone”:))

sisna + szkrabuś (01.10.2004)

gos Dodane ponad rok temu,

Re: ciąża po 2 poronieniach

dziękuję Wam z całego serca za te wszyskie dobre słowa. Teraz łatwiej mi uwierzyć choć wiem, że jeszcze dużo ciężkich chwil przede mną.
Pozdrawiam Gośka

Znasz odpowiedź na pytanie: ciąża po 2 poronieniach

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
kurczak,indyk-uczulają?
Dziewczyny, wiem-wszystko może uczulac teoretycznie, ale...czy kurczak i indyk mogą uczulać? co częściej uczula? No i co ja mam robic? tylko królikiem karmic? Monika i Basia (22.09) [img]http://foto.onet.pl/upload/26/88/_209457_n.jpg[/img]
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
kiedy zmienia się kolor oczu?
Witajcie! Ja mam piwne oczy - jak cała moja rodzina, mój mąż ma niebieskie. Hubert odziedziczył kolor oczu po mnie, tj. ma brązowe / piwne. To podobno silniejsza cecha i
Czytaj dalej