Ciąża zagrożona

Jestem w czwartym tygodniu ciąży. Niestety moja ciąża jest zagrożona lekarz kazał mi cały czas leżeć i dużo odpoczywać. Chciała bym poprosić wszystkich którzy znajdują się w podobnej sytuacji lub byli o pomoc. To jest moja pierwsza ciąża i bardzo sie boję.Z góry dziękuje

15 odpowiedzi na pytanie: Ciąża zagrożona

  1. Karolinko a co chciałaś prosic?
    Kciuki i modlitwy masz :):)
    No i leż jak kazał Ci lekarz leżeć.

    Jonek jest z takiej wyleżanej ciaży.

    • Chciała bym wiedzieć czy naprawdę tylko muszę leżeć jestem dość dynamiczną osobą więc nie należę do osób spokojnych. Czy ty długo musiałaś leżeć mi lekarz narazie przepisal tabletki Duphaston i dał zwolnienie na miesiąc. Chciała bym żeby już było po wszystkim i żeby było wszystko ok.Dziękuje ci za wsparcie i pozdrawiam

      • Zamieszczone przez karolina1979s
        Chciała bym wiedzieć czy naprawdę tylko muszę leżeć jestem dość dynamiczną osobą więc nie należę do osób spokojnych. Czy ty długo musiałaś leżeć mi lekarz narazie przepisal tabletki Duphaston i dał zwolnienie na miesiąc. Chciała bym żeby już było po wszystkim i żeby było wszystko ok.Dziękuje ci za wsparcie i pozdrawiam

        Mysle ze nie ma nikt tu nie podważy zalecen Twojego lekarza. Jak leżec to leżec z mysla o dobru Twojego dzidziusia i Twoim. Na leżąco tez mozna robić duzo ciekawych rzeczy 🙂

        Zycze wytrawłości.

        • Chodzi mi o to czy naprawdę muszę leżeć czy mogę też troszkę pochodzić po domu wiesz to moja pierwsza ciąża wiec troszkę jestem zielona w tych sprawach

          • LEŻEĆ

            plackiem

            ja nie protestowałam kiedy mnie lekarz wpakował do szpitaka
            nie cierpie szpitala ale wiedziałam, ze tam bede lezeć
            Mogłam tylko na siusiu po dwóch dniach leżenia ewidentnego plackiem.

            • To chyba zle robie że pozwalam sobie na chodzenie po kuchni i robienie posiłków ale naprawde uwierz mi nie mogę wyleżeć w jednym miejscu. Teraz bedę bardziej ostrożna

              • Karolinko… słuchaj się grzecznie lekarza!! Kazal leżec, to leż.
                Ja w ciazy przeleżałam (PLACKIEM) na poczatku miesiąc, potem cały 6 i 7 miesiąc (też PLACKIEM). Wykorzystaj ten czas na to, co lubisz, prócz wyładowywania energii fizycznej oczywiście. MOżesz sobie czytać, oglądać filmy, haftować serwetki……..
                Powodzenia

                • Zamieszczone przez karolina1979s
                  Jestem w czwartym tygodniu ciąży. Niestety moja ciąża jest zagrożona lekarz kazał mi cały czas leżeć i dużo odpoczywać. Chciała bym poprosić wszystkich którzy znajdują się w podobnej sytuacji lub byli o pomoc. To jest moja pierwsza ciąża i bardzo sie boję.Z góry dziękuje

                  Trzymamy za Was kciuki

                  Co do leżenia – skoro lekarz karze leżeć to leż bezwzględnie – w pierwszej ciąży przeleżałam plackiem z wstawaniem na sisiu prawie trzy miesiące (nie wstawałam ani po jedzenie, ani po telefon, ani po kanapki-wszystko mi mąż pod nos rano przed wyjściem do pracy podsuwał)- Mateusz urodził się pierwszego dnia jak pozwoliłam sobie na wstanie

                  Z Wojtusiem bezwzględnego leżenia miałam tylko dwa tygodnie – resztę miałam dużo polegiwac ale też mogłam conieco poruszac się po mieszkaniu – lekarz wyraźnie zaznaczył różnice pomiędzy bezwzględnym leżeniem a leżeniem większość dnia

                  Dbaj o siebie

                  • Leż plackiem. 4 tydzień to jeszcze strasznie malutka ciąża, być może nawet jeszcze nie zagnieżdżona. Pewnie jak nic się nie będzie działo i na usg wszystko będzie wyglądało pięknie to już koło 7-8 tygodnia lekarz pozwoli Ci wstać.
                    Ja w pierwszej ciąży chodziłam i ją straciłam (nie miałam żadnych zaleceń od lekarza – nie widział potrzeby, mimo że plamiłam) :(… Potem zmieniłam lekarza, dostawałam duphaston i leżałam/polegiwałam w dwóch ciążach i mam fajne dzieci – zapewniam Cię, że mnie nosiło, ale było warto :).
                    Pozdrawiam,
                    Anka

                    • ja na twoim miejscu bym lezała skoro lekarz tak mówi. Obydwie ciąże przeleżane i to plackiem, toaleta i w sumie tyle. Z drugą próbowaqłam trochę chodzić, bo przecież dziecko miałam i chciałam przypilnować wszystkiego-przeprowadzilismy sie na ten okres do moich rodzicow i malo co a stracilabym ciążę. I wiekszosc czasu przelezalam juz potem w szpitalu(rozwarcie szyjki) z czego miesiac z nogami w gorze. Moze byc tak ze bedziesz musiala lezec tylko przez pierwszy trymestr a pozniej już będzie dobrze.
                      Zobaczysz to nie jest takie straszne-wytrzymasz, ważne zeby znajomi Cię odwiedzali i zaczmnij patrzeć na to z pozytywnej strony… I wysypiaj sie póki możesz 🙂
                      trzymam kciuki 😉

                      • Jak leżeć, to leżeć. Wiele z nas tutaj na forum ma za sobą zagrożone ciąże i swoje wylezały. Wierz mi, nawet po kilka miesięcy- jak ja.

                        Kiedy pojawia się dziecko trzeba zwolnić i się poświęcić. Czasem nawet zanim się to dziecko na świecie pojawi.

                        Życzę cierpliwości i dużo zdrowia:)

                        Milena, ( aniołek 2003), Miriam ( 2004), Maksiu (2006)

                        • LEZEC i juz bez dykusji. Z Klaudia lezalam na poczatku w szpitalu bez mozliwosci wstawania nawet na siusiu. Dalo sie nie mowie ze lekko to przyszlo ale dla tak waznego celu czlowiek jest w stanie duuuzo zrobic. Tez jestem osobka ktora nosi i nie potrafi usiedziec w miejscu spokojnie. Ale wiedzialam ze albo dziecko ktorego z mezem bardzo pragnelismz albo moje niespokromione bieganie. Dziecko najwazniejsze i lezenie sie oplacalo.
                          Tobie tez sie uda. Nie chodz, odpoczywaj i sie wysypiaj. Pozniej okaze sie to niemozliwe.
                          Zycze cierpliwosci Pozdrawiam

                          • Leżałam na patologii ciąży z dziewczyną, która plackiem leżała od końca 4 mies. do końca, do 40tc.!!! w szpitalu…w pewnych momentach nie chodziła nawet siku- miała kaczkę…
                            I urodziła mies. po moim Jeremim zdrowego chłopca:)
                            Tylko to leżenie i jej wytrwałość uratowały ciążę! potem jej powiedzieli, że nie było szans! a tu proszę:)

                            • obowiązkowo leż!!!
                              Misiu tez z tych wyleżanych 🙂

                              • Zamieszczone przez karolina1979s
                                Chodzi mi o to czy naprawdę muszę leżeć czy mogę też troszkę pochodzić po domu wiesz to moja pierwsza ciąża wiec troszkę jestem zielona w tych sprawach

                                Naprawdę musisz leżeć. Chodzić owszem… do łazienki i spowrotem.
                                Rzadko kiedy lekarz przy pierwszej ciąży daje bezwzględny nakaz leżenia, dziękuj Bogu,że trafiłaś na takiego gina i leż! Nikt nie powiedział,że tak będzie do końca ciąży, aczkolwiek bardzo prawdopodobne.
                                Trzymam kciuki. Będzie dobrze :).

                                Znasz odpowiedź na pytanie: Ciąża zagrożona

                                Dodaj komentarz

                                Mozarella w ciąży

                                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                Czytaj dalej →

                                Ile kosztuje żłobek?

                                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                Czytaj dalej →

                                Dziewczyny po cc – dreny

                                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                Czytaj dalej →

                                Meskie imie miedzynarodowe.

                                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                Czytaj dalej →

                                Wielotorbielowatość nerek

                                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                Czytaj dalej →

                                Ruchome kolano

                                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                Czytaj dalej →
                                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                Logo
                                Enable registration in settings - general