ciekawe która z nas…….

….bedzie pierwsz w ciąży z nastepną dzidzią? Może Smoki? Hi,hi……. Albo Ewka M?

Julka kulka i 9 miesięczny Karolek

24 odpowiedzi na pytanie: ciekawe która z nas…….

  1. Re: ciekawe która z nas….

    ….. A może Pluto??????????

    • Re: ciekawe która z nas….

      Chetnie 🙂
      Ale narazie nie daje rady niestety
      Rehabilitacja Dawidka musi byc juz zakonczona

      Pozdrowienia
      smoki i Dawidek
      (7 miesiecy!)

      • Re: ciekawe która z nas….

        Ja powaznie o tym marze 🙂
        Ale maz powiedzial, ze on to sie powaznie zastanowi przed drugim dzieckiem :((
        Ale mieszkanie kupilismy z mysla o dwojce potomstwa wiec jestem dobrej mysli 🙂
        Jaki odstep wiekowy planujecie miedzy dziecmi?

        Basik i Tynia urodzona 3.10.2002

        • Re: ciekawe która z nas….

          kracz, kracz, a wykraczesz 🙂

          a tak powaznie byli dzis u nas znajomi z 4 tyg. synkiem… wzielam na rece (jaki leciutki, hihi krzys wazy 7380!) i zachcialo mi sie znowu takiego malenstwa

          ale nie wiem jak to bedzie, choc b. bym chciala miec parke

          Ewa i Krzyś (4 miesiące)
          [Zobacz stronę]

          • Re: ciekawe która z nas….

            Ja NA PEWNO NIE!!!! U mnie już jest “po” tych następnych, ale może Pluto byś zaczęła drugą serię??

            Ola i maluchy: Staś (9.12.98), Tadzio (15.01.01) i Basia (11.01.03)

            • Re: ciekawe która z nas….

              a może ja?
              żartuję.
              z jednej strony to byłaby rewelacyjna niespodzianka, z drugiej….trochę na to za wcześnie.
              i mąż też oponuje, przed narodzinami Tamarki dużo czytał o dzieciach, rzeczywistość była bardziej brutalna niż opisy w czasopismach hie hie 🙂
              jeszcze się nie otrząsnął

              /

              • Re: ciekawe która z nas….

                Ja bym chciała, ale mój chłop mówi, ze następne dziecko to moge mieć, ale na pewno nie z nim:)

                Helga i Chłopaczek słodki jak nie wiem co! (4 miesiące!!)

                • Re: ciekawe która z nas….

                  to umnie jest odwrotnie, mój chłop by chciał, a ja mu mówie, ż echyba nie ze mną, hi,hi.
                  Ale to takie,żarty, kiedys napewno trzeba będzie sie postarać o rodzeństwo dla ameli.

                  Iwona I Amelka 18.11.2002.

                  • Re: ciekawe która z nas….

                    Drugą serię może zacznie Smoki?

                    Julka kulka i 9 miesięczny Karolek

                    • Re: ciekawe która z nas….

                      My nie planujemy, tylko ja planuję hi,hi…….mój mąż mówi, że na razie to musi się wyspać (ciekawe po czy? Przecież to głównie ja wstaję w nocy hi,hi)……. Ale ja sobie tak myśle, że najlepeij to było gdybym zaszła w ciążę gdzieś za półtora lub dwa i pół roku…żeby była ta 3-4 letnia różnica pomiędzy dzieciaczkami……….

                      Julka kulka i 9 miesięczny Karolek

                      • Re: ciekawe która z nas….

                        He, to jak forum nie zostanie zastapione przez jakies inne cudo techniki to znowu sie spotkamy na pogaduchach internetowych jako “oczekujace”… Tylko jak mam wziac poprawke na czas staran o pierwsza ciaze to o nastepna wypadaloby zaczacz sie “starac” juz niedlugo, hihihi…
                        Ciekawe z tymi chlopami: moj tez musi sie wyspac a to ja tylko wstaje w nocy, hehe..

                        Basik i Tynia urodzona 3.10.2002

                        • Re: ciekawe która z nas….

                          A ja mysle że to będzie Julka kuka.
                          Tak tak.
                          Ola

                          • Re: ciekawe która z nas….

                            I wtedy z tego chudzielca bedzie kulka 🙂

                            Pozdrowienia
                            smoki i Dawidek
                            (7 miesiecy!)

                            • Re: ciekawe która z nas….

                              oooooooooo, i tylko wtedy mamy szanse byc szczuplejsze 🙂

                              u mnie -1 kg !!!

                              Ewa i Krzyś (4 i 1/4 mies.)
                              [Zobacz stronę]

                              • Re: ciekawe która z nas….

                                Pewnie już jesteście szczupleksze ode mnie…. A ja od dzisiaj odchudzam się na nowo…. Nie mam tak silnej woli jak Smoki, ale liczę że coś schudnę…do tej pory idzie mi nieźle…..

                                Julka kulka i 9 miesięczny Karolek

                                • Re: ciekawe która z nas….

                                  z kosci na osci…..
                                  podpadasz Julka… podpadasz….

                                  Pozdrowienia
                                  smoki i Dawidek
                                  (7 miesiecy!)

                                  • Re: ciekawe która z nas….

                                    Ja juz chce byc !! Kraczcie kraczcie mi, proooosze 🙂
                                    Tak powaznie, to juz nie moge sie doczekac, ale musze wczesniej przepracowac 420 dni 🙁 – maciezynski wiekszy o polowe od tego, ktory mialam nie pracujac. Ale w przyszlym roku….kto wie…:))

                                    Anetka i Adaś (29.04.02)

                                    • Re: ciekawe która z nas….

                                      ja sie staram od wczoraj – hi hi hi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                      Aneta+Agniesia (ur 7.07.2002)

                                      • Re: ciekawe która z nas….

                                        niewiele jest dziewczyn na forum z wiecej niz jednym dzieciaczkiem, u mnie jest roznica az 7 lat, bo ciagle odwlekalismy i teraz chcialoby sie miec juz trzecie….(gdyby chlop slyszal, hihihi). moim zdaniem roznica 3-4 lat jest najbardziej optymalna, zycze powodzenia w staraniach!

                                        Kasia, mama pierwszoklasisty i Zuzki-Kluski, zwanej Bubką (7 miesiecy)

                                        • Re: ciekawe która z nas….

                                          To PRZYJEMNOŚCI w staraniach zakończonych SUKCESEM!

                                          Ola i maluchy: Staś (9.12.98), Tadzio (15.01.01) i Basia (11.01.03)

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: ciekawe która z nas…….

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general