Co mozna robic ze starszym bratem :)


..puszczac latawce

…skakac

…biegac

…robic “noski”

…wlazic w blotne kaluze

..bawic sie w chowanego

wlazic na zjezdzalnie

…w miedzyczasie biznesy zalatwic

…rzadko jest czas na takie siedzenie

..wiecej Was juz nie zameczam

Aga, Szym i Jula

Strona 4 odpowiedzi na pytanie: Co mozna robic ze starszym bratem :)

  1. Re: Co mozna robic ze starszym bratem 🙂

    dzieki 🙂

    Aga, Szym i

    • Re: Co mozna robic ze starszym bratem 🙂

      dzieki Pola 🙂

      W odpowiedzi na:


      cudnosci dzieciaczki


      dzis mialam ochote je zapakowac i sprzedac….

      ;-)))

      Aga, Szym i

      • Re: Co mozna robic ze starszym bratem 🙂

        Masz cudowne latające dzieciaczki!! ;)))))
        Rodzeństwo,aż milo popatrzeć.
        Juleczka przeurocza.
        Fotki poprosimy częściej,bo bardzo miłe dla oka

        Kamila&Oliwier

        • Re: Co mozna robic ze starszym bratem 🙂

          Dzieki Kamo 🙂 milo mi ze Ci sie podobaja :))

          Aga, Szym i

          • Re: Co mozna robic ze starszym bratem 🙂

            Zdjęcie z noskami – do podpisu!!!!

            -18

            • Re: Co mozna robic ze starszym bratem 🙂

              Lea… te wykrzykniki nieco mnie zestresowaly 😉

              Aga, Szym i

              • Re: Co mozna robic ze starszym bratem 🙂

                Super, miło popatrzeć, jak rodzenstwo bawi się razem.
                Świetne dzieciaki

                Kinga (26.11.2005)

                • Re: Co mozna robic ze starszym bratem 🙂

                  Bosko! Fajnie jest miec starszego brata… Zawsze chcialam. Mat nie ma, ale sam moze nim kiedys bedzie. 😉

                  mama majowego synka ’05

                  • Re: Co mozna robic ze starszym bratem 🙂

                    dzieki 🙂

                    Aga, Szym i

                    • Re: Co mozna robic ze starszym bratem 🙂

                      majowko to sie nie ma nad czym zastanawiac ;-))) i przyszle wakacje planowac juz w czworke

                      Aga, Szym i

                      Znasz odpowiedź na pytanie: Co mozna robic ze starszym bratem :)

                      Dodaj komentarz

                      Mozarella w ciąży

                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                      Czytaj dalej →

                      Ile kosztuje żłobek?

                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                      Czytaj dalej →

                      Dziewczyny po cc – dreny

                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                      Czytaj dalej →

                      Meskie imie miedzynarodowe.

                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                      Czytaj dalej →

                      Wielotorbielowatość nerek

                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                      Czytaj dalej →

                      Ruchome kolano

                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                      Czytaj dalej →
                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                      Logo
                      Enable registration in settings - general