co myślec o szczepieniach????//

tyle sie słyszy za i przeciw.. a ja dzis tak o tym mysle, bo mnie właśnie dziś czeka wizyta i szczepionki ostatnie- DTP i polio 16-18 m-c….
łażę po internecie i szukam róznych opinii na temat, czy warto…
i sam juz nie wiem.. za kazdym razem jak zbliza sie teramin, idę z duszą na ramieniu.. potem, jako ze nic się nie dzieje przesatje o tym myślec… Ale później im blizej, tym znowu bardziej…..
moze namieszacie mi w głowie jeszcze bardziej, ale poniewaz dotyczy nas tu wszytkich… chętnie poczytam najwyzej będe sama sobie winna…

7 odpowiedzi na pytanie: co myślec o szczepieniach????//

  1. Re: co myślec o szczepieniach????//

    Ja bym Ci doradziła szczepienia nawet te dodatkowe. Ostatnio nawet doczytałam, że szczepionka na Hib jest na bakteryjne zapalenia krtani, którego panicznie sie boję. Ale decyzja oczywiście nalezy do Ciebie.

    Halina i Radek (05.01.2002r.)

    • Re: co myślec o szczepieniach????//

      dla mnie sa tylko ZA, kwestia jest w wyborze szczepionki, byl swgo czasu caly post na dzieciach na temat roznych firm produkujacych szczepionki
      Ja mysle ze warto! a te obowiazkowe to moim zdaniem – koniecznie!!!

      • Re: co myślec o szczepieniach????//

        Ja nie mialam nigdy zadnych watpliwosci.
        Mala szczesliwie zaszczepiona i na jakis czas mamy spokoj.


        Iwona i Karolinka (01.26.02)

        • Re: co myślec o szczepieniach????

          Całkowicie zgadzam się z Anet.

          [i] Asia i Julia (17 m-cy)

          • Re: co myślec o szczepieniach????//

            Ja też jestem za szczepionkami,ale słyszałam kiedyś że jakieś dziecko po albo zle zrobionej szczepionce albo zle dobranej (nie wiem dokładnie jak to było ) przestało mówić, chodzić, zaprzestało wszystkich funkcji życiowych… i tego się zawsze boje żeby nic takiego sie nie stało.
            pozdrawiamy;
            Dagmara i Oliwia ( 14 m )

            • Re: co myślec o szczepieniach????//

              Myślę,że te podstawowe szczepienia są potrzebne i konieczne,a o dodatkowych powinien zadecydować pediatra,który zna dobrze dziecko… Nam właśnie polecił szczepienie przeciw Hib…posłuchaliśmy go i nie żałujemy…

              I pozdrawiamy

              Aga i Dominika 5.12.2001

              • dzięki!!!

                I jestem juz po…mamy zrobiony caly komplet, następne dopeiro w 6-stym roku zycia…
                ale właśnie o tego typu rzeczy mi chodziło- dokłądnie o mozliwe powikłania… tyle się mówi, głownie o autyzmie, uposledzeniu po szczepionkach… nigdy do końca nie wiaidomo, które ryzyko jest wieksze- czy nie zaszczepic i mysleć, ze te wszytkie choróbska nas nie dopadną, czy też zaszczepić i mieć problem z takimi jw. powiklaniami.????..
                ala dzieki za te wszystkie odpowiedzi….

                Znasz odpowiedź na pytanie: co myślec o szczepieniach????//

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general