co na dzien babci i dziadka od 3 m. dzieciaczka

dziadek i babcia pierwszy raz beda obchodzic swoje swieto, mały ma 3 miesiace. Co dawałyscie, co proponujecie????

10 odpowiedzi na pytanie: co na dzien babci i dziadka od 3 m. dzieciaczka

  1. Zamieszczone przez gabka
    dziadek i babcia pierwszy raz beda obchodzic swoje swieto, mały ma 3 miesiace. Co dawałyscie, co proponujecie????

    Jak Martusia miała mniej więcej 3 miesiące to na Dzień Babci i Dziadka zrobiłam osobiście serce z masy solnej i odbiłam na nim stópkę Martusi. Obok napis “Dla Dziadków” oraz data. Wszystko ładnie pomalowałam. Choć minęły 4 lata serce dalej stoi na honorowym miejscu!

    W tym roku jedni dziakowie są zaproszeni do przedszkola na przedstawienie, a drudzy, ponieważ mieszkają daleko dostaną śliczną laurkę, na pierwszej stronie narysowane przez Martę kwiaty, a wewnątrz życzenia i odbite farbą dłonie wnuczek 🙂

    • Zamieszczone przez olena
      Jak Martusia miała mniej więcej 3 miesiące to na Dzień Babci i Dziadka zrobiłam osobiście serce z masy solnej i odbiłam na nim stópkę Martusi. Obok napis “Dla Dziadków” oraz data. Wszystko ładnie pomalowałam. Choć minęły 4 lata serce dalej stoi na honorowym miejscu!

      W tym roku jedni dziakowie są zaproszeni do przedszkola na przedstawienie, a drudzy, ponieważ mieszkają daleko dostaną śliczną laurkę, na pierwszej stronie narysowane przez Martę kwiaty, a wewnątrz życzenia i odbite farbą dłonie wnuczek 🙂

      Mam pytanko czy u Was w przedszkolu dawali zaproszenia dla 2 par Dziadków?
      W prywatnym przedszkolu gdzie Zu chodzila rok temu, zapraszali tylko jednych, co bylo chore, dlatego przywiozlam do przedszkola wszystkich. A w tym roku w panstwowym dzieci zrobily 2x zaproszenia dla wszystkich i wszyscy sa zaproszeni. Dlatego pytam jak jest powszechnie praktykowane.

      • Zamieszczone przez gabka
        dziadek i babcia pierwszy raz beda obchodzic swoje swieto, mały ma 3 miesiace. Co dawałyscie, co proponujecie????

        szczerze mowiac nie pamietambo minelo juz prawie 10 lat. Ale pamietam jak kiedys zrobilismy fotke blizniakom obok odbite w farbie raczki,tesciowa byla bardzo wzruszona innym razem tez dostali od blizniakow fotki z napisami np.kocham cie babciu to dal szymon a Paula z innymi slowami dla dziadka do dzis te fotki sa w domu na scianie u dziadkow

        • Zamieszczone przez olena
          Jak Martusia miała mniej więcej 3 miesiące to na Dzień Babci i Dziadka zrobiłam osobiście serce z masy solnej i odbiłam na nim stópkę Martusi. Obok napis “Dla Dziadków” oraz data.

          To swietny pomysl Teraz sobie przypomnialam, ze w sklepach dla dzieci np. w “dziecku” sa takie specjalne, juz gotowe ramki, gdzie odbija sie stopke lub raczke!!!

          • Zamieszczone przez najeli
            To swietny pomysl Teraz sobie przypomnialam, ze w sklepach dla dzieci np. w “dziecku” sa takie specjalne, juz gotowe ramki, gdzie odbija sie stopke lub raczke!!!

            Też widziałam takie specjalne ramki do odbijania stóp lub dłoni. Fajnie wyglądają.
            Ja osobiście robiłam to serce z masy solnej i fajnie wyszło. Ale napewno mniej roboty przy takiej kupnej ramce

            • Zamieszczone przez Devilry
              Mam pytanko czy u Was w przedszkolu dawali zaproszenia dla 2 par Dziadków?
              W prywatnym przedszkolu gdzie Zu chodzila rok temu, zapraszali tylko jednych, co bylo chore, dlatego przywiozlam do przedszkola wszystkich. A w tym roku w panstwowym dzieci zrobily 2x zaproszenia dla wszystkich i wszyscy sa zaproszeni. Dlatego pytam jak jest powszechnie praktykowane.

              Martusia robiła tylko jedno zaproszenie w państwowym przedszkolu. Zatytuowane jest “Kochana Babciu, kochany Dziadku”. Z drugiej strony jest miejsce na rysunek dziecka przedstawiający jedną Babcię i jednego Dziadka. U nas i tak na miejscu są jedni dziadkowie, ale jakbym miała tutaj “obie pary” to chyba zaproszenie musiało by być przechodnie. Moim zdaniem powinni przygotować 2 osobne zaproszenia.

              • A tak w ogóle to niedawno sama o to pytałam:

                • Zamieszczone przez Devilry
                  Mam pytanko czy u Was w przedszkolu dawali zaproszenia dla 2 par Dziadków?
                  W prywatnym przedszkolu gdzie Zu chodzila rok temu, zapraszali tylko jednych, co bylo chore, dlatego przywiozlam do przedszkola wszystkich. A w tym roku w panstwowym dzieci zrobily 2x zaproszenia dla wszystkich i wszyscy sa zaproszeni. Dlatego pytam jak jest powszechnie praktykowane.

                  u nas wcześniej pytają, ile dziadków i babć będzie, bo dzieci też przygotowują jakieś upominki, które dają po przedstawieniu, u mnie i tak są tylko teście, bo moi rodzice mieszkają daleko, ale raz w pierwszym roku przedszkola moja mama przyjechała i prosiłam wtedy o dwa zaproszenia

                  • znalazłam coś takiego w necie!

                    • a to z tej samej strony

                      Znasz odpowiedź na pytanie: co na dzien babci i dziadka od 3 m. dzieciaczka

                      Dodaj komentarz

                      Mozarella w ciąży

                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                      Czytaj dalej →

                      Ile kosztuje żłobek?

                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                      Czytaj dalej →

                      Dziewczyny po cc – dreny

                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                      Czytaj dalej →

                      Meskie imie miedzynarodowe.

                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                      Czytaj dalej →

                      Wielotorbielowatość nerek

                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                      Czytaj dalej →

                      Ruchome kolano

                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                      Czytaj dalej →
                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                      Logo
                      Enable registration in settings - general