Co tam słychac u lutówek?

Witam? Jak tam wasze samopoczucie? U mnie calkiem ok. Czuje jakieś ciągnięcia w brzuchu, czuje jak mi się biodra rozchodza, jeszcze troche nudności wieczorami, a tak po za tym to ok. Brzucho mi wychodzi, w spodnie żadne się nie mieszcze i zaczynam szukac ciążowych. Musze się wybrac na USG ale na razie nie mam kasy więc czekam do września. Strasznie sie denerwuje przed kazdym USG, boję się czy zobacze tam tętno…
Probowalam zliczyc ile jest tu lutówek ale jakis jeszcze nie dotarłam do końca w liczeniu. Pozdrawiam was serdecznie!!!
Magda + aniołek (16.02.04) + maleństwo

2 odpowiedzi na pytanie: Co tam słychac u lutówek?

  1. Re: Co tam słychac u lutówek?

    chyba ciężko nas zliczyć, ale tez wydaję mi się że mało o sobie piszemy;-) a moze mi sie tylko wydaje;-)
    ja tez jestem przed kolejnym usg – planuje na poniedziałek a tak juz bym chciała znac płeć, mimo ze jest nam wszystko jedno to jednak ciekawosc zwycięża;-)))
    bardziej przykre objawy ciązowe troszeczke dały mi spokój, za to rozpoczeły sie ogromnnnne bóle głowy, niedowytrzymania, trwają po kilka dni czasami z zawrotami, ach ale nie ma co narzekać;-))
    pozdrawiam gorąco;-))

    • Re: Co tam słychac u lutówek?

      Witam, mam termin na 06.02., żadnych dolegliwości, po prostu absolutnie nic, zresztą tak było od samego początku, gdyby miała powiedzieć jak rozpoznać ciąże nie wiedziałabym jak odpowiedzieć, a pozatym jestem przeziębiona (tatuś mi podarował) i kuruję się w domciu, nudząc się przy tym przeokropnie bo nic a nic mi się nie chce robić, pozdrawiam wszystkie bużka

      Znasz odpowiedź na pytanie: Co tam słychac u lutówek?

      Dodaj komentarz

      Mozarella w ciąży

      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

      Czytaj dalej →

      Ile kosztuje żłobek?

      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

      Czytaj dalej →

      Dziewczyny po cc – dreny

      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

      Czytaj dalej →

      Meskie imie miedzynarodowe.

      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

      Czytaj dalej →

      Wielotorbielowatość nerek

      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

      Czytaj dalej →

      Ruchome kolano

      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

      Czytaj dalej →
      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
      Logo
      Enable registration in settings - general