co u was pazdziernikowk?

ja siedze w domku bo mam zakaz od lekarza i sie tego trzymam dla mojego dzidziusia.po za tym mam mała piłeczke ktora ciagle rosnie fajnieeeeeee.mdłosci mineły a zaczeły sie powazne zachciewajki lody sledzik itd.28 ide do lekarza to dam wam znac .A CO U WAS KOCHANE???????

28 odpowiedzi na pytanie: co u was pazdziernikowk?

sysim Dodane ponad rok temu,

Re: co u was pazdziernikowk?

Cześć Sylwiu !

Już widać, że jesteś zrelaksowana i mniej zestresowana.
A co z plamieniami ustały?

Wiesz zauważyłam, że nasze październikówki mało się udzielają – czym jestem trochę rozczarowana.
Nie podejmują tematów od czasu do czasu piszą tylko co u nich słychać, lub jak po wizycie i to wszystko
Mam nadzieję, że to się zmieni i zaczną bardziej interesować się innymi.

U mnie w porządku, brzuszek też rośnie coraz bardziej i z niecierpliwością czekam na spodnie ciążowe, które sobie zamówiłam przez net. Jakiś szczególnych zachcianek nie miewam, ale odkąd ustały mdłości wrócił normalny apetyt i od razu lepiej. Ja do lekarza wybieram się 26.04 i już się nie mogę doczekać.

Musisz przyznać, że w domu fajnie posiedzieć, ale mnie już zaczyna się nudzić i nie wiem co ze sobą począć.

Pozdrawiam Cię serdecznie i Twoje maleństwo
imienniczka Sylwia

ana78 Dodane ponad rok temu,

Re: co u was pazdziernikowk?

Ja czuję sie wspaniale, mdłości wogóle mnie nie męczyły (co za szczęscie ), jedyne tylko na co mogę narzekać to to że ja o kazdej porze, w kazdym miejscu i w kazdej pozycji mogłabym spać, ale niestety praca, trzeba 8 godzin odbębnić, narazie nie chcę isc na zwolnienie, nie czuję źle, wrecz wysmienicie, nie chce naduzywać, jedyne czego mi tylko brakuje to jakiejś godzinnej drzemki okolo 13 i było by idealnie . Juz nie mogę się doczekac nastepnej wizyty, mam dopiero gdzies około 6-7 maj buuuuu to jeszcze tak długo, ostatnio jak byłam to widziałam moją mała kruszynke która miała juz 3,5 cm, machała raczkami i nózkami i była tak słodka , ciekawe ile teraz po miesiacu urosła, bardzo bym już chciała ją zobaczyć . A jak dziewczyny z Waszą wagą dużo już przytyłyscie? Widać Wam już brzuszki, ja prztyłam jakies 2 kg, brzuszek już sie powoli zaokragla, ostanio własnie sobie kupiłam dwie pary ciążowych spodni, bo jeszcze się mieszczę w moje stare ale myśle że to już sa końcówki i nie potrwa to zbyt długo hihihihihihihi
Acha ostanio kolezanka podarował mi tzn nie mi a mojej kruszynce takie śliczne malutkie skarpeteczki, są takie malusie, mięciutkie i żółciutkie, oszalałam jak je zobaczyłam, ale ja narazie jeszcze nic nie kupuję, chyba jeszcze jest trochę za wcześnie
Pozdrawiam wszystkie październikowe mamusie, trzymajcie sie dobrze i piszcie co tam u Was

Ana i dzidzia

ana78 Dodane ponad rok temu,

Re: co u was pazdziernikowk?

cześć Sysi , myślę że to milczenie październikowych mam w duzym stopniu może być spowodowane tym jak działa to forum, ja już np. dostaję białej goraczki jak mam otworzyć jakiegoś posta, tego pażdiernikowego np. wogóle już nie umiem otworzyć, przewalone, myslę że jak usprawnią troszku prace tej strony to będzie lepiej i będzie wiecej naszych postów, pozdrawiam Cie mocno i buziaczki dla dzidzi

Ana i dzidzia

komuszka Dodane ponad rok temu,

Re: co u was pazdziernikowk?

jestem 14 tyg i bardzo bym chciała poczuc mojego maluszka.a tak na marginesie to bardzo bym chciała miec taki suwaczek ale nie znam angielsiego co mam zrobic zeby go uruchomic ?moze bys kochana immienniczko mnie poinstruowała przez gg czy jak a moze dam ci dane no nie wiem pomozesz mi????

sysim Dodane ponad rok temu,

Re: co u was pazdziernikowk?

Może masz rację Ana, że to wina forum, też dostaje nerwicy jak mam wejść na naszą listę. Zastanawiałam się nawet czy nie zaproponować abyśmy co miesiąc robiły nową listę typu PAŹDZIERNIKÓWKI W KWIETNIU, MAJU itd…
No ale podobno od dzisiaj forum ma już działać normalnie. Zobaczymy ….

U mnie mimo że brzuszek rośnie i apetyt już wrócił waga nadal nie chce drgnąć. Może przytyłam jakieś 0,5 kg dokładnie nie wiem, bo nie mam zbyt dokładnej wagi. Na mojej wskazówka się nie przesuwa :((
U lekarza też jest taka zwykła łazienkowa, a przydałaby się taka prawdziwa jak jest w przychodniach lub elektroniczna.

Ciekawe jak inne dziewczyny???

sloneczko Dodane ponad rok temu,

Re: co u was pazdziernikowk?

Ja zeszły weekend spędziłam u rodziców. Okazją ku temu były chrzciny malutkiej Zuzi – córeczki mojej siostry która przyszła na świat w styczniu. 1 czerwca ma przyjść na świat kolejne dziecko w mojej rodzinie (tym razem u brata) więc na wiadomość o kolejnym dziecku w drodze rodzice rozłożyli ręce i stwierdzili żartobliwie że powariowaliśmy z tymi dziećmi w tym roku. jak widzę jakimi uczuciami obdarzają Zuzię mam nadzieję że mój maluszek też będzie miał takie przyjęcie. Ja też zakochałam się w Zuzi i nie mogę doczekać się kiedy przytulę albo przynajmniej poczuję mój promyczek.
Pojutrze idę na USG w 13 tyg więc przynajmniej je zobaczę je na monitorze i może posłucham.

słoneczko i promyczek

sysim Dodane ponad rok temu,

Re: co u was pazdziernikowk?

Sylwiu

Niestety mimo że bardzo chciałabym Ci pomóc, nie da rady, bo również nie znam angielskiego. Sama miałam duży problem ze zrobieniem suwaczka, ale pomogła mi Ewike lipcówka i udało się.
Spróbuj wg tej instrukcji
[Zobacz stronę]

doticzek Dodane ponad rok temu,

Re: co u was pazdziernikowk?

no z Sylwia to ja mam okazje poplotkowac sobie od czasu do czasu na gg, ale pisanie na forum ostatnio nie nalezalo do przyjemnosci, wiec mysle ze to jednak byl powod malej aktywnosci w pisaniu. ja tam odziennie zagladam i czytam jak mi starczy nerwow zeby cos sie otworzylo, ale dzisiaj faktyznie forum jak nowe, a wlasciwie takie jak na poczatku bylo kiedy zaczelam tu zagladac…troche czasu juz minelo od tamtej pory, brzuszek to juz brzuch a wlasciwie zaczyna wygladac jak pilka :), nosze jeszcze swoje rzeczy ale te raczej biodrowki, w mundurek firmy rozmiar 36-38 przestaje sie miescic, spodnica dawno wisi juz tylko na wieszaku (przed ciaza jeszcze wisiala na mnie 🙂 ) , marynarke jakos dopinam, ale to juz tez ostatnie podrygi. Przykry objaw silnej cizy czyli wymioty, mijaja ale jakos nie chca calkiem przejsc, w zwiazku z tym oczywiscie miewam mdlosci :), zachciewajki mam oczywiscie ale raczej na to czego nie powinnam jesc niz na to co by zalecila tesciowa czy mama 😉

na usg widzialam sliczna fasolke, ktora mahla do mnie i skakala jak prawdziwy skoczek w moim brzuszku 🙂 lekarza mam na poniedzialek i juz nie moge sie doczekac

oczywiscie mam swoje schizy ze tak powiem, z placzem i smiechem razem wzietymi, do tego mam straszne leki o moje zeby (pewnie dlatego ze nie pije mleka) dzisiaj ide zapisac sie na wizyte kontrolna, bo w nocy snilo mi sie ze wszystkie “plombki” mi wypadly 🙂 wiem, wiem, przesadzam, ale ide 🙂 nie zaszkodzi, mam nadzieje tylko ze doktorka nic nie znajdzie :)))

pozdrawiam was wszystkie cieplutko, buziaki dla brzuszkow

Doti + fasolka

ps…uuffff ale se popisalam 😀

doticzek Dodane ponad rok temu,

Re: co u was pazdziernikowk?

przepraszam za braki “c” w niektorych slowach, ale chyba mi sie klawiaturka zuzywa lekko i odmawia posluszenstwa guziczek “c” , w zwiazku z tym nie bede poprawiala “zjadanych” bledow 🙂

Doti

komuszka Dodane ponad rok temu,

suwaczek proba nr 1

[Zobacz stronę][/obrazek] i jak?

komuszka Dodane ponad rok temu,

no i mi nie wychodzi nie widac go dlaczego pomoz!!

zrobiłam tak jak tam było napisane tylko jakich ustawieniach podctawowych i gdzie to jest?

sysim Dodane ponad rok temu,

Re: no i mi nie wychodzi nie widac go dlaczego pomoz!!

brakuje ci z przodu [obrazek]

Edited by sysiM on 2004/04/20 16:51.

komuszka Dodane ponad rok temu,

nr2

sylwiu co mam zrobic kolejna proba
[Zobacz stronę]
[Zobacz stronę][/obrazek]

nonnocere Dodane ponad rok temu,

Re: co u was pazdziernikowk?

Salute październikówki 😉

Ja już wyszłam z paskudnego przeziębienia 🙂 Także mam powód do radości 🙂
Narazie mam wagę na -2,5 w stosunku do początku ciąży. Także do plusa mi jeszcze brakuje.
Do lekarza idę dopiero za dwa tygodnie, ale myślę, że wszystko jest ok. Zaczynam czuć jakieś pulsowanie w brzusiu i jakieś fale. Ale kopniaków jeszcze nie było, także trudno powiedzieć czy już ruchy czuję.
Dziś mój dobry dzień. Wszystko wskazuje na to, że dostałam wymarzoną pracę. Mam być asystentem na Akademii Medycznej i uczyć przyszłych lekarzy, jak mają rozmawiać z pacjentami 🙂 Także fajowo 🙂 W związku z dzidzią pracę zacznę najprawdopodobniej w styczniu 2005, ale już teraz mam parę wykładów do poprowadzenia. Także brzuachata wykładowczyni będę ;))

Pozdrawiamy brzusie, Madzia i dzidzia 2. X 2004

sysim Dodane ponad rok temu,

Re: nr2

Nadal brakuje Ci początku
Spróbuj tak:

[obrazek]wklejony adres twojego suwaczka/images/obrazek/gif[/obrazek]

komuszka Dodane ponad rok temu,

Re: n3

i co teraz jest tak to ma byc napisane czy cos jeszcze gdzies?
[obrazek]http://preg.fertilityfriend.com/pregticker/410ee/images/obrazek.gif[/obrazek]

sysim Dodane ponad rok temu,

Re: co u was pazdziernikowk?

Nieźle Madziu gratuluje

sysim Dodane ponad rok temu,

Re: n3

To ma być napisane w ustawieniach podstawowych
jako podpis i zrób następną próbę.
Pod Twoim postem powinien się ukazać suwak

Edited by sysiM on 2004/04/20 17:05.

komuszka Dodane ponad rok temu,

Re: n3

jeju przepraszam ze cie tak mecze ale gdzie sa te ustawienia podctawowe??????

sysim Dodane ponad rok temu,

Re: n3

Nic nie szkodzi Sylwiu
Podaj nr gg. będzie szybciej mój to 3220751

Znasz odpowiedź na pytanie: co u was pazdziernikowk?

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Prawo pracy - DUŻY PROBLEM!
Mam problem z pracodawcą (niewielka prywatna firma)... Mogę przypuszczać, że zechce się mnie pozbyć... Pracuję niecałe 3 lata. Mam umowę na czas nieokreślony (podpisaną ok. 1,5 roku temu). Żeby wypowiedzieć
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
ODCHUDZAM SIĘ od dzisiaj norweską ! Która ze mną ?
Już mam dosyc swojej słoniny, a że nie chudnę sama z siebie to muszę narzucic sobie jakiś reżim :-) Od dzisiaj stosuje diete norweską. Oto ona: Oto dietka: DZIEŃ I Śniadanie: grapefruit, 3 jajka, herbata Lunch: 3
Czytaj dalej