Co z włosami???

Witajcie Kochane Dziewczyny.
Zrobiło sie tu pusto i cicho i nie wiem, czy dlatego, że tak Nam wszystkim życzyłam i faktycznie wszystkie jesteście szczęśliwe, zadowolone i na dobrej drodze do posiadania maleństwa, czy niestey( wolę te pierwszą opcje) ogarneło was zmeczenie jesienne i okropna nostalgia…
Cóz, ja w kadym razie mam pytanie i mam nadzieję, że ktoś zna odpowiedz:-)
Straszliwie wypadają mi włosy, ale naprawdę straszliwie, całymi garściami. Boję się, że jak tak dalej pójdzie to po Katowicach będzie chodziła łysa kobieta…
Powiedzcie proszę, czy znacie jakis sposób na zachamowanie tego procesu??
Serdecznie pozdrawiam
Ika

5 odpowiedzi na pytanie: Co z włosami???

  1. Re: Co z włosami???

    Ja jakiś czas temu łykałam wyciąg ze skrzypu polnego, ale być może są lepsze preparaty. Zapytaj w aptece.

    • Re: Co z włosami???

      Nie przejmuj się włosami (wiem, łatwo powiedzieć…) ale to naprawdę przejdzie. Ja po poronieniu miałam dokłądnie to samo, jakieś 3 tygonie moglam sobie wyciągać włosy garściami. To wina kiepskiej hemoglobiny (taka lekka anemia) w czasie poronienia straciłam dużo krwi. To przejdzie, zapewniam Cię i na pewno nie wyłysijejesz (ja nie wyłysiałam, chociaż też miałam obawy 🙂
      Pozdrawiam

      • Re: Co z włosami???

        Mogę Ci jedynie podpowiedzieć z własnego doświadczenia, ze na włosy bardziej działają zabiegi “od środka” tzn. prawidłowe odżywianie. Natomiast ŻADNE szampony nie uratują chorych włosów.
        Mozesz jeszcze kupić sobie szczotkę z naturalnego włosia i codziennie szczotkować przez 15-20 minut lub dłużej. To, wbrew pozorom, nie osłabia a wzmacnia włosy, bo poprawia ukrwienie głowy.

        Na zły stan włosów moze także wpłynąć stres. Ja na przykład pod wpływem dłuzszego zmarwienia zaraz siwieję. Sa to co prawda 2-3 włosy, ale od razu to widać, ze mam problem.
        Także nasz organizm zaraz daje znać, kiedy coś jest nie tak. Myślę, że “cudowny” lek nic nie pomoże, ale…warto spróbować wszystkiego.

        Tak na marginesie, to wygląd moich włosów w ciąży jest o niebo lepszy niż przed. Ciekawe, czy po porodzie uda mi się je utrzymać… 🙂

        Pati

        • Re: Co z włosami???

          Wielkie dzięki za pociechę.
          Wygląda na to, że powoli poprawia mi się nieco stan włosów i wypada ich nieco mniej. Zastosowałam rady lekarza – witaminki + szampon vichy dercos + wosk odżywka do włosów wax. Niby dopiero tydzień, ale wydaje mi się, ze jest nieco lepiej.
          Dzięki dziewczyny za wszystkie rady
          serdecznie pozdrawiam
          Ika

          • Re: Co z włosami???

            ja co prawda nie roniłam, ale mam problem z włosami na tle hormonalnym. Ostatnio w jakiejś książce przeczytałam, że wypadanie włosów po porodzie i poronieniu jest normalne, ze względu na to, że w czasie ciąży zostaje zahamowany naturalny codzienny proces wypadania włosów (ok 100 dziennie) a po porodzie i poronieniu proces ten odnawia się i wtedy wychodzi więcej włosów.
            Mi bardzo pomaga picie ziółek.

            Znasz odpowiedź na pytanie: Co z włosami???

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general