;-) co za dzień !

dziecie moje zerwało się bladym świtem z łozka, przytuptało do mamy i usłyszałam “mama daj moje buty, ja siusiu idem”… 5 godzina – matka w ciezkim szoku zerwała się z łożka….
nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to ze do tej pory zdania Natalki były w stylu “mama oć acia zźiut [tłumaczę – mama chodz na hustawki i zjeżdzalnię] 😉
przez cały dzień zaskakiwała mnie nowym słownictwem ;-)))) nie żadną tam chińszczyzną ni stąd ni zowąd zaczęła mówić ;-))) o rany alez jestem dumna wreszcie się doczekałam ;-)))
tak się chciałam pochwalić….

pozdrawiam!

Ola z Natalią- 2.06.2003

43 odpowiedzi na pytanie: ;-) co za dzień !

asp Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

jest się z czego cieszyć, ja czekam na to z utęsknieniem, ale moja Julka gada jak najęta ale po swojemu.
A my mieliśmy dziś straszny dzień, okazało się że Julka ma szkarlatyne – niestety:(
Całuski dla Natalki

Aga & Julka (02.08.03)

Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

to nie fair – ona jest mlodsza od F!!:((((

nie tak miało byc:(


bruni i Filipek -2latka!!!

ellenka25 Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

;-(( ojej to zdróweczka dla Julci, duuuzo zdróweczka!!!

Ola z Natalią- 2.06.2003

asp Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

dzięki
przyszedł czas na pierwszy antybiotyk w jej życiu, oby tylko pomógł.

Aga & Julka (02.08.03)

ellenka25 Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

no to życzę takiego szoku jakiego ja dzis doznałam

Ola z Natalią- 2.06.2003

jagoda Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

Gratulacje:)

Oj Jagodzie też sie buzia nie zamyka, szkoda że dziewczynki nie miały okazji sie spotkać w Krakowie ale nic straconego….

Basia i Jagódka 28.06.2003

1014monia Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

O rany, rozumiem że potem już nie mogłaś zasnąć, ratulujemy
My może też już niedługo coś usłyszymy po polsku ;), dzisiaj powiedziała przelewając wodę “ju je dudu ” co oznacza Już jest dużo ” 🙂 Jakby nie patrzeć zdanie przynajmniej sensownie sklecone 😉

Jeszcze raz gratulacje i zazdroszczę tych kitek, nie dość że Olguski nie mogę tak uczesać, to sama też mam zakaz, wydany oczywiście przez córkę 😉

Monia i Olgutek 06.05.2003

teo Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

ojojoj to widze ze sie natka wzieła za gadanie:-) teraz cię zagada – a niedługo zaczną sie pytania – dlaczego? – po co? – co to? dlaczego? po co? co to? itp itd az zapyta dlaczego tata ma siusiaka? co to jest cień? dlaczego idzie sie do nieba i wtedy bija dzowny? dlaczego najlepszy kolega musi sie wyprowadzic i nie moze z nami zostac? [to pytania kubka z ostatnich czasów] i bedziesz pytała – oj gdzie te czasy kiedy o nic nie pytała….bo odpowiedz po raz setny na to samo pytanie czesto jest męczaca – ale jakie przyjemne to męczenie dla maminych uszu

ILONA I KUBEK 3 lata

kokunia Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

Gratulacje Ellenko- ja czekam aż Wiktor zacznie cokolwiek mówić……..

Agata i Wiktorek (13.04.2003)

ellenka25 Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

😉 tez mam nadzieję ze dotrę na kolejne spotkanie…
pozdr

Ola z Natalią- 2.06.2003

ellenka25 Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

je je dudu fajne 😉
a co do kitek.. to tylko chwilowe uczesanie ;-( niestety…
pozdr

Ola z Natalią- 2.06.2003

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

Fajowo 🙂
Wydoroślala z dnia na dzień 🙂

ala25 Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

Gratulujemy!
To “zźut” to jakby po czesku było
Ja na razie tłumaczyc wszystko muszę.


Ala i Filipek
ur 29.07.2003

heksa Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

Wow! Brawa dla Natalki!… a mojej corze wlasnie wszystko zaczelo sie kielbasic. Mowi spać zamiast kąpać, “buda buda” (czyli buju buju) zamiast kici kici. Miesza polski, angielski, “chinski”…. z przewaga “chinskiego”. … ale i tak widze ze coraz lepiej potrafi sie komunikowac, chociaz do tak logicznie zbudowanego zdania jej jeszcze baaardzo daleko.

Luiza i Sophie (22 m-ce)

Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

no to piknie 🙂

a już niedługo będzie Cię zaskakiwać tekstami: “mamuś, to była niesamowita przygoda” albo “oczywiście mamuś, jak zawsze masz rację ”

[i]Ewa i Krzyś (2 lata i 3 mies.)

agusjot Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

Po raz kolejny powiem, że też już chcę, żeby Kubek zacząl mówić po polsku, a nie po chińsku.
Gratulacje, super i w ogóle rewelacja, zwłaszcza chodzenie siusiu, moje dziecko jest jeszcze w tyle.

Aga i Kuba (25.06.2003)

kika210 Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

Nono, ogromne gratulacje! Suuuper!
Ada też dużo mówi ale jeszcze nie zdaniami, za to coraz więcej przedmiotów nazywa faktycznie jak trzeba, coraz mniej swojego narzecza
pozdrawiamy!

Ada 23m!
[Zobacz stronę]

biancia Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

No super:), ale chińszczyzna też jest fajna:) i zrozumiała tylko dla mamy:).
Gratuluję

bianka i Bartuś (05.12.2003)

Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

eh, gratuluje i zazdroszcze tego “siusiu idem” – gadac to moje dziecie gada,ale by powiedziala ze chce siusiu to nigdy w zyciu!

Dodane ponad rok temu,

Re: 😉 co za dzień !

;-))))) o kurcze..moze moja tez ma takie “magiczne wlasciwosci” o 5ej rano- a ja zamiast to sprawdzic to spie…….

gucia i Nina 27 IV 03

Znasz odpowiedź na pytanie: ;-) co za dzień !

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
ciąża po postinorze duo
Dziewczyny czy któraś z was zaszła w ciąże po zastosowaniu tego leku? Kiedy test wyszedł pozytywnie? Jest 32dc a okresu ani śladu.Od 2 dni mam nudności odrzuca mnie nawet kupka
Czytaj dalej
Wiek przedszkolny
Pipunia
Mam pytanko :Moja Adusia 3 latka wciąż narzeka na pipunie. Jak ją bardziej umyje mydłem albo jak po kąpieli chcę umyc samą woda wacikiem to tęż niechce albo mówi że
Czytaj dalej