Coś dobrego

Od kiedy powinno sie podawać maluchowi coś więcej niż mleczko jak zacznie czwarty miesiąc, czy jak skończy. Moja mała ma 3 miesiące i dwa dni, czy to juz mozna czy trzeba czekać aż skończy cztery.
Dzięki z góry za rady.


Iwonta i Natalka (07.10.02)

5 odpowiedzi na pytanie: Coś dobrego

  1. Re: Coś dobrego

    Ja zaczelm dawac jak Nati miala 4,5 m-ca. Smacznego 🙂

    Kaśka z Natalką (9,5 miesiąca)

    • Re: Coś dobrego

      A ja, jak Karol skończył 3 miesiące…………

      • Re: Coś dobrego

        Wiem, wiem i właśnie Twój post mnie zastanowił skoro dzieci w Niemczech mogą jeść to dlaczego nasze niemogą? Dlatego zapytałam.
        Dzięki za odpowiedz.
        A jak Twój Fabianek przybiera na wadze?


        Iwonta i Natalka (07.10.02)

        • do pluto

          Powiedz mi co wprowadzalas Karolkowi? I w jakich ilosciach?
          Ja karmie moja Amelke butelka i slicznie przybiera na wadze. Wazy teraz 5550 a przy porodzie 2400. 16 konczy 4 miesiace i nie wiem co jej podawac no i w jakich ilosciach. Zaczne chyba od ryzu z marchewka…ile tego mam dac? I czy moze lepiej cos innego?

          Z gory dziekuje za rade!

          Pozdrowienia

          KiKi

          Edited by kamilkar on 2003/01/09 20:17.

          • Re: Coś dobrego

            skocz na czat


            Iwonta i Natalka (07.10.02)

            Znasz odpowiedź na pytanie: Coś dobrego

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general